Kako v težkih časih obdržati visoko moralo v podjetju?

Mlada podjetja se v prvih letih obstoja pogosto soočajo s težavami, ki ne vplivajo negativno le na poslovanje, temveč tudi na celotno ekipo, ki stoji za projektom. Preberite si nekaj nasvetov, kako tudi v težkih časih obdržati visoko moralo v podjetju in se tako izvleči iz krize.
Propadli startupi: česa se lahko naučimo iz njihovih zgodb?

Propadli startupi: česa se lahko naučimo iz njihovih zgodb? (Vir slike: sxc.hu)

Sledi nekaj nasvetov izkušenih podjetnikov in poslovnežev, ki so tudi sami že doživeli krize, a jih tudi uspešno prebrodili!

Melissa Cassera, izvršna direktorica v podjetju Cassera Communications

Michael Jordan, Steve Jobs, Donald Trump – prav vsi izmed njih so tekom svoje kariere doživeli ogromno porazov, a od večine ljudi se razlikujejo predvsem v tem, da se nikoli niso vdali, temveč prav nasprotno: ravnali so po načelu, da je neuspeh zgolj začasen in nujen na poti do uspeha,” je poudarila Melissa Cassera, ki je tudi sama uspešna direktorica v podjetju Cassera Communications. Svetuje vam, da se tudi vi zgledujete po najuspešnejših podjetnikih in tudi sami ravnate enako v kriznem obdobju. 

Lawrence Watkins, ustanovitelj in izvršni direktor v podjetju Great Black Speakers

Prav vsak podjetnik, ki je odločen uspeti v svoji panogi, se mora prebiti skozi večje in manjše težave, ki nastopijo tekom poslovanja. Lawrence Watkins iz podjetja Great Black Speakers svetuje, da podjetniki tudi v težkih časih obdržite pokončno držo in nasmeh na obrazu. “Ekipa zelo težko opravlja svoje delo, če opaža, da tudi sam lastnik podjetja ne verjame, da je trenutne težave sploh mogoče prebroditi!

Kent Healy, ustanovitelj in izvršni direktor v podjetju The Uncommon Life

Kent Healy iz podjetja The Uncommon Life vse prevečkrat opaža, da podjetniki svoje neuspehe sprejemajo kot hudo šibkost. “Res je, da lahko preveliko število neuspehov uniči vaše podjetje, toda bistveno je, da nanje znate gledati tudi s pozitivnega vidika. Zavedajte se, da je neuspeh le začasen, to pa pojasnite tudi svoji ekipi!”

Kelly Azevedo, ustanoviteljica podjetja She’s Got Systems

Ko ugotovite, kje ste storili napako, takoj poskrbite za to, da je ne boste nikoli več ponovili. Fokusirajte se na postavitev tako imenovanega varnostnega mehanizma, ki bo preprečil ponavljanje ene in iste napake, saj kot meni Kelly Azaveto, ustanoviteljica podjetja She’s Got Systems, kaj takega močno zbija moralo v podjetju!

Seth Kravitz, izvršni direktor podjetja Technori

Ena izmed največjih napak podjetnikov je ta, da v primeru, da storijo napako, le-to skrivajo in je nočejo priznati svoji ekipi, kar pa jih na koncu lahko drago stane.” Bodite iskreni do svojih sodelavcev, saj boste le na ta način lahko ustvarili prijetno delovno klimo v podjetju, hkrati pa boste lahko z njihovo pomočjo veliko hitreje našli rešitev na novonastali problem!

Justin Beck ustanovitelj in izvršni direktor v podjetju PerBlue

Justin Beck iz podjetja PerBlue je razkril svojo strategijo reševanja morebitnih težav v poslovanju. “Ko naletimo na težavo, najprej napravimo manjši korak nazaj, da lahko pogledamo, kaj se je pravzaprav zgodilo. Ko pa najdemo pravi vzrok za težavo, natančno razmislimo o morebitnih ukrepih, ki bi lahko botrovali k rešitvi problema!

Vir: KillerStartups

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje