Kako voditi uspešno prodajno ekipo?

Gospodarsko okolje postaja vedno bolj nepredvidljivo in podjetniki vedno bolj aktivno iščejo načine, kako povečati prodajo. V kolikor nameravate zaposliti prodajnika imejte v mislih, da so najboljši komunikativni, zgovorni, optimistični, znajo prepričati, so vizionarji in timski delavci.
Kako voditi uspešno prodajno ekipo?

Kako voditi uspešno prodajno ekipo? (Vir slike: sxc.hu)

Dobri prodajniki stremijo k reševanju problemov, so visoko motivirani, imajo močno voljo in izkazujejo avtoritativnost. Vse lastnosti, ki so pri dobrem prodajniku zaželene lahko nemalo preglavic povzročajo njihovim vodjem.

Da bi kar najbolje vodili svojo prodajno ekipo, si preberite naslednje lastnosti, ki jih mora imeti vsak dober vodja prodajne ekipe:

Izogibajte se postavljanju pravil

Dobri prodajniki si želijo svobode in avtonomnosti.

Postanite dober trener

Namesto, da ukazujete, raje opazujte način dela najboljših prodajnikov in jih prosite naj se postavijo v vašo kožo ter razglabljajte o morebitnih rešitvah.

Pustite jim, naj delajo tisto v čemer so najboljši

Za učinkovito vodenje prodajnikov je pomembno, da veste, kaj je za vsakega posameznika pomembno in kaj jih žene naprej. Na tak način jih boste uspešno motivirali.

V kolikor imate prodajnika, ki se nerad ukvarja z administracijo, je pa odličen prodajnik – potem mu pustite naj prodaja.

Pohvala je zelo pomembna

Denar ni vedno glavni motivator. Prepoznati morate tiste prodajnike, ki so najboljši in jih izpostaviti, nagraditi ter jim pokazati, da jih spoštujete in kako pomembno je njihovo delo za vaše podjetje. Takšno ravnanje ima pozitivne posledice na prodajnika, ki ga pohvalite in na vse ostale, ki vedo, da bodo za dobro delo pohvaljeni in nagrajeni.

Nikar ne pričakujte najboljše od svoje prodajne ekipe, če se niste pripravljeni tudi sami potruditi za njih. Z dobrim vodenjem, prepoznavanjem najboljših, z učinkovitim motiviranjem in pravim ravnanjem bodo vaši prodajniki zaživeli.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje