Kako vpeljati nove zaposlene

Avtor — 19.03.2013
Že v samem začetku morate zaposlene navaditi določenega režima, zato bodite pozorni na prvi mesec uvajanja v posel, način komuniciranja in odnose v podjetju. Nikar ne pustite, da se zaposleni razvadijo in prelagajo vse težave na vaša ramena.
Kako vpeljati nove zaposlene

Kako vpeljati nove zaposlene. (Vir slike: sxc.hu)

Kratko in jedrnato

Sprva morate navaditi novega zaposlenega na 3 besede:

Rdeča = Stop. V mirujočem stanju, zadeva se trenutno ne premika.

Rumena = Previdno. Morda smo naleteli na oviro.

Zelena = Gremo naprej. Vse je v redu in pravočasno narejeno.

Tak pristop vam bo še kako prav prišel, ko boste želeli zmanjšati časovni okvir sestankov. O takšnem pristopu smo že pisali v novici z naslovom Naj bodo sestanki čim krajši.

Najbolj pomembno je, da naučite zaposlene, da ko naletijo na oviro, pridejo do vas z informacijami: kaj točno je problem, zakaj je do tega prišlo in kako zadevo rešujejo.

Zakaj je prišlo do problema?

Nikar ne pustite, da se vaši novi zaposleni navadijo prihajati do vas z besedami »Ne vem, zakaj to ne dela, šef.« Ta stavek več kot očitno pove, da se posameznik ne misli ukvarjati z nastalo težavo in zanjo ne misli prevzeti nobene odgovornosti.

Pravi način, kako se mora delavec odzvati, je: »Zaenkrat še ne vem, zakaj se je to zgodilo, vendar delam na tem, da ugotovim.«

Ne dopustite, da bodo vaši podrejeni hodili k vam brez odgovora na to, zakaj je do problema prišlo in pričakovali, da vi rešite zadevo.

Kako posameznik rešuje nastali problem?

Vse preveč podjetnikov ima status tistega, ki reši vse probleme. Takšen način dela vam bo dolgoročno škodil, saj se boste ukvarjali s problemi svojih zaposlenih in ne boste imeli časa razvijati strategij za rast podjetja.

Vedno zahtevajte od zaposlenega, da vam poleg tega, kaj je problem, pove tudi, kako trenutno problem rešuje.

Rabim pomoč

Na zadnji stopnji pridete na vrsto vi. Vprašati se morate, kaj lahko storite za zaposlenega. »Pri čem potrebuješ mojo pomoč?«

Naučite zaposlene, da vas neposredno vprašajo:

Ali lahko pričnete s/z __________ zato, da bom jaz lahko _________?

Ali lahko prenehate s/z __________ zato, da bom jaz lahko _________?

Ali lahko nadaljujete s/z __________ zato, da bom jaz lahko _________?

Nekaj primerov: »Živijo šef, ali mi lahko delegiraš več nalog za projekt A, ker bi rad s prodajno ekipo podjetja A ustvaril boljše odnose?«

»Živijo šef, lahko prosim prenehaš z neprestanim pošiljanjem nalog, ki se mudijo, vendar niso pomembne, da se bom lažje osredotočil na pomemben projekt?«

»Živijo šef, rad bi videl, da mi še naprej dovoliš vodenje sestankov, da se bom lažje uveljavil kot vodja ekipe.«

Povratne informacije

Pomembne so tudi povratne informacije, zato redno sprašujte zaposlene, katere so tiste stvari, ki jih počnete in jim odgovarjajo.

Vir: entrepreneur.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje