Kako vplivna je vaša fotografija na LinkedInu?

Izdelava profila na LinkedInu je precej pomembna, vam bo zatrdil vsak kadrovnik. Predvsem pa natančna izpolnitev vseh delovnih mest, ki ste jih opravljali, izkušenj in znanj, ki ste jih pridobili. Na tem omrežju je namreč veliko iskalcev zaposlitve, ki morajo za dober vtis izstopati iz množice.
Kako vplivna je vaša fotografija na LinkedInu?

Kako vplivna je vaša fotografija na LinkedInu (Vir slike: YouTube).

Medtem ko je stil pisanja vseh zgoraj opisanih delov LinkedInovega profila precej pomemben, pa bo vaša profilna fotografija tista, ki bo ustvarila prvi, a najpomembnejši vtis. Medtem ko ljudje brskajo po LinkedInu prek iskanja ključnih besed, lahko vaša fotografija precej pripomore k temu, da bo vaš bodoči delodajalec morda ravno kliknil na vašo fotografijo in vaš profil. In vas pozneje kontaktiral za sestanek.

Potencialni delodajalci vas bodo (žal) ocenjevali zlasti na podlagi profilne fotografije. To je njihov prvi stik z vami. Žalostno, a resnično, pravi Michael Kaplan v enem od svojih zapisov na LinkedInu.

Ste že preizkusili PhotoFeeler?

Ko pridemo do ocenjevanja fotografij, je postopek precej jasen. Nismo dobri, predvsem pa dovolj objektivni pri tem. Kot pravi Kaplan, je večina fotografij, ki jih izberemo sami, slabih. Na srečo pa je spreminjanje profilnih fotografij na LinkedInu precej enostavno. Za boljši občutek pri izbiri se lahko zanesemo tudi na storitev PhotoFeeles. Ta platforma nam bo pomagala pri izbiri dovolj profesionalne profilne fotografije na LinkedIn profilu.

PhotoFeeler je brezplačno orodje, ki pa od nas za začetek zahteva registracijo. Vanj se lahko vpišemo tudi prek LinkedIn ali Facebook računa, nato pa naložimo fotografijo, PhotoFeeler pa nam v odstotkih prikaže, v kolikšni meri je fotografija kompetentna, všečna in kot zadnje – vplivna.

Z ali brez kravate?

Kaplan svetuje, da se pri izbiri poigrate z večjim številom fotografij. Tako je za preverjanje svoje profilne fotografije poizkusil s fotografijami, na katerih je bil z in brez kravate. In kako se je odzval PhotoFeeler? S kravato je sicer odstotek vplivnosti narastel za nekaj odstotkov (natančneje za šest odstotkov), a je precej izgubil pri ostalih dveh kriterijih. Fotografija, na kateri je slikan malce s strani, je dosegla najnižje vrednosti.

Izberete lahko tudi črno-belo fotografijo

Kaj svetuje? Na sliki se smejte, oblecite primerno obleko, pomislite pa tudi na ozadje. Na njej bodite prepoznavni, izberite takšno, ki ni starejša od enega leta. Marsikdo vam bo svetoval, da tista, ki jo imate za profilno fotografijo na Facebook profilu, ni primerna za LinkedIn. Izberete lahko tudi črno-belo, saj bo morda dovolj izstopala. Če imate težave pri izbiri, pa moč svoje fotografije preverite s PhotoFeelerjem.

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,