Kako z majhnim proračunom tržiti podjetje

Avtor — 05.06.2009
V trenutnih gospodarskih razmerah je trženje za podjetja še posebej pomembno. Tudi če za to ni na voljo veliko sredstev je mogoče podjetje s pomočjo mreženja, partnerstev, tradicionalnih načinov trženja in spletnega oglaševanja, vseeno uspešno promovirati.
Kako z majhnim proračunom tržiti podjetje

Za uspešno trženje ni potrebno premoženje.

  • Mreženje. Povezovanje z drugimi podjetniki je v poslovnem svetu vse bolj prisotno. Priložnosti za mreženje se med drugim ponujajo s članstvom v različnih poklicnih in podjetniških združenjih ter gospodarskih in obrtnih zbornicah, vredno pa je poskusiti tudi z on-line mreženjem preko spletnih strani kot je recimo LinkedIn.
  • Tradicionalni načini trženja. Preden je v uporabo prišel internet so poslovneži svoje proizvode ali storitve potencialnim strankam ponujali preko telefonov in z osebnmi obiski, kar je utrdilo tudi odnose. S članstvom v gospodarski zbornici ali kakšnem podobnem združenju pa člani navadno pridobijo tudi dostop do seznama drugih članov, ki jih lahko z nekaj truda spremenijo v nove stranke.
  • Partnerstva. Podjetja lahko s sklepanjem poslovnih partnerstev s komplementarnimi podjetji marsikaj pridobijo, saj jim to omogoča razširitev ponudbe in posebne ugodnosti za potrošnike. Moči lahko recimo združijo restavracije in kinodvorane, odvetniške in računovodske pisarne ali kopirnice in kurirska podjetja.
  • Spletno oglaševanje. Google, Yahoo! in drugi iskalniki omogočajo podjetjem sponzorirano objavo njihove spletne strani na vrhu seznama rezultatov iskanja za določeno ključno besedo. Do tega lahko podjetja pridejo z licitacijo, najboljši ponudnik pa je naveden najvišje na seznamu. Poleg tega je za oglas potrebno plačati samo, ko nekdo dejansko klikne na povezavo do spletne strani podjetja. Pri tem pa je treba biti pozoren na izbiro primernih ključnih besed.

Poleg omenjenih obstaja še dosti drugih načinov za poceni trženje podjetja, za kar je potrebno uporabiti kreativnost in izkoristiti ponujene priložnosti.

Vir: Examiner

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje