Kako z majhnim proračunom tržiti podjetje

V trenutnih gospodarskih razmerah je trženje za podjetja še posebej pomembno. Tudi če za to ni na voljo veliko sredstev je mogoče podjetje s pomočjo mreženja, partnerstev, tradicionalnih načinov trženja in spletnega oglaševanja, vseeno uspešno promovirati.
Kako z majhnim proračunom tržiti podjetje

Za uspešno trženje ni potrebno premoženje.

  • Mreženje. Povezovanje z drugimi podjetniki je v poslovnem svetu vse bolj prisotno. Priložnosti za mreženje se med drugim ponujajo s članstvom v različnih poklicnih in podjetniških združenjih ter gospodarskih in obrtnih zbornicah, vredno pa je poskusiti tudi z on-line mreženjem preko spletnih strani kot je recimo LinkedIn.
  • Tradicionalni načini trženja. Preden je v uporabo prišel internet so poslovneži svoje proizvode ali storitve potencialnim strankam ponujali preko telefonov in z osebnmi obiski, kar je utrdilo tudi odnose. S članstvom v gospodarski zbornici ali kakšnem podobnem združenju pa člani navadno pridobijo tudi dostop do seznama drugih članov, ki jih lahko z nekaj truda spremenijo v nove stranke.
  • Partnerstva. Podjetja lahko s sklepanjem poslovnih partnerstev s komplementarnimi podjetji marsikaj pridobijo, saj jim to omogoča razširitev ponudbe in posebne ugodnosti za potrošnike. Moči lahko recimo združijo restavracije in kinodvorane, odvetniške in računovodske pisarne ali kopirnice in kurirska podjetja.
  • Spletno oglaševanje. Google, Yahoo! in drugi iskalniki omogočajo podjetjem sponzorirano objavo njihove spletne strani na vrhu seznama rezultatov iskanja za določeno ključno besedo. Do tega lahko podjetja pridejo z licitacijo, najboljši ponudnik pa je naveden najvišje na seznamu. Poleg tega je za oglas potrebno plačati samo, ko nekdo dejansko klikne na povezavo do spletne strani podjetja. Pri tem pa je treba biti pozoren na izbiro primernih ključnih besed.

Poleg omenjenih obstaja še dosti drugih načinov za poceni trženje podjetja, za kar je potrebno uporabiti kreativnost in izkoristiti ponujene priložnosti.

Vir: Examiner

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje