Kako začeti? Nasveti top tehnoloških podjetnikov

Zagnati novo, visokotehnološko podjetje ni mačji kašelj. Pričakujete lahko veliko napak, neprespanih noči in polno nepredvidljivih situacij. Če se boste stvari lotili na pravi način, pa boste naslednje leto morda še vedno obstajali.
Kako začeti? Nasveti top tehnoloških podjetnikov

Kako začeti? Nasveti top tehnoloških podjetnikov. (Vir slike: sxc.hu)

Se nameravate podati v ustanovitev visokotehnološkega startup podjetja? Najboljše nasvete boste dobili od tistih, ki so to izkusili že sami.

Podjetnika

Dario Meli, direktor podjetja Quietly s platformo za deljenje vsebine in seznamov ter distribucijo digitalne vsebine. Pred tem je bil soustanovitelj podjetja HootSuite, ki se je ukvarjalo z upravljanjem družbenih omrežji ter ustanovitelj in direktor podjetja Invoke Media.

Greg Isenberg, ustanovitelj podjetja 5by, pred tem je bil partner v podjetju Eduvest s platformo za izobraževanje in spletno simulacijo.

Oba podjetnika dobro razumeta vzpone in padce, ki čakajo podjetnike, preden ustvarijo uspešno visokotehnološko startup podjetje. Njune nasvete vsem, ki se v to šele podajate, pa smo zapisali v nadaljevanju.

Izziv številka 1: Upravljanje s sredstvi

Upravljati z omejenimi sredstvi in pri tem poskušati zgraditi uspešno podjetje – to je ena največjih ovir v startup fazi. Glede na to, kako dobri ste pri upravljanju z evri in s posameznimi centi, lahko obstajate zelo kratek čas ali malo daljše obdobje.

“Pomanjkanje sredstev doleti vsako visokotehnološko podjetje, zato delamo vse, kar se da, da bi to minimizirali,” pravi Meli in dodaja: “Mi smo že začeli s procesom čim manjše porabe določenih sredstev, da nam ne bo treba upočasniti ritma, ko se bomo pričeli širiti.”

Izziv številka 2: Posvetite se svoji ekipi

Potrudite se, da bo vaša ekipa verjela v dolgoročno vizijo – to je težko, še posebej v startup podjetjih.

Meli je povedal, da se v njegovi ekipi ne skrivajo za velikimi egoti. “Najboljše ekipe, s katerimi sem delal, so pustile produktu, da govori zase.”

Tudi Isenberg se strinja, da v startup ekipi ni prostora za tiste z velikim egom: “Raje zaposlim nekoga, ki ima manj znanja, vendar je stvaren, ne pa zvezde, ki misli, da je od boga poslana.”

Izziv številka 3: Zbiranje denarja

Zbiranje denarja, sredstev in investicij je največkrat nujno zlo za obstoj startup podjetja. Oba podjetnika, Meli in Isenberg, sta uspešno zbrala sredstva za svoja startup podjetja, vendar se strinjata, da je to ena izmed najtežjih nalog ustanovitelja podjetja.

“Zbiranje denarja nikoli ni preprosto, ne glede na to, kdo si,” pravi Isenberg. “Sestavite si seznam idealnih investitorjev, pozanimajte se, če poznate koga, ki je s katerim izmed njih povezan, in se predstavite investitorju.”

Ko imate enkrat dogovorjen sestanek, morate dobro predstaviti vašo zgodbo in investitorje prepričati, da bodo verjeli vaši viziji in zaupali vaši ekipi.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje