Kako začeti s podjetjem, kjer so ciljna skupina otroci?

Avtor Špela Kalan — 07.12.2011
Komentiraj!
Se spominjate svoje najljubše otroške igrače? Imate lepe spomine na neskončne igre Monopolija? In se vam je kdaj stožilo, da bi se pridružili starejšim otrokom med uganjanjem vragolij z običajno srečnim koncem?
Kako začeti s podjetjem, kjer so ciljna skupina otroci?

Kako začeti s podjetjem, kjer so tarčna skupina otroci? (slika: sxc.hu)

Če ste samo na eno izmed vprašanj odgovorili pozitivno, obstaja možnost, da še razumete otroke in njihov način igre. Če vam njihova neskončna energija predstavlja izziv, lahko začnete z ustanovitvijo podjetja, ki bi se ukvarjalo s ponudbo ali storitvami za otroke. In kot boste prebrali v nadaljevanju, čas še nikoli ni bil primernejši, kot je sedaj.

Ne glede na vse vaše pretekle izkušnje, veščine in zanimanje je bistveno, da razumete otroško industrijo!

Strank nikoli ne zmanjka, saj število otrok narašča, starši pa so za svoje potomce pripravljeni porabiti več denarja kot kadarkoli do sedaj. V šestdesetih letih prejšnjega stoletja otroci niso imeli velikih zahtev in na starše niso vplivali tako močno kot danes. Zaradi sprememb v socialni in družinski vlogi otrok, je v zadnjem desetletju strmo narasel vpliv sovrstnikov in oglaševanja na otroke, ki starše spodbudijo k kupovanju igrač in direktni potrošnji za njihove potrebe v gospodinjstvu.

Za uspešen razvoj poslovne idej je nujno, da se prepričate ali si otroci želijo vaše ponudbe oziroma storitve.

Načrtovanje otroških zabav

Cvetoča industrija, še zlasti, če se osredotočite na najstnike, ki praznujejo rojstne dneve, valete, mature, prehode v odraslost … Njihovi starši so pripravljeni potrošiti malo bogastvo samo zato, da bi si njihov otrok rojstni dan zapomnil za vse čase.

Otroška darila in kopalni produkti

Tudi če se osredotočite na zelo majhno tržno nišo, to ni ovira. Na primer, starši letno zapravijo preko 80 milijonov dolarjev samo za nakup otroških mil. Lahko se osredotočite na otroška darila, ki se darujejo samo ob rojstvu otroka. V Sloveniji se letno rodi okoli 23 tisoč otrok in ta številka je lahko obetajoč potencial.

Igrače in igre z izobraževalno vsebino

Igra Cranium, ki ima izobraževalno vsebino, je bila v osmih letih prodana v več kot 8 milijonih izvodov, prevedena v 10 jezikov in v prodaji v 30 državah. Tržni analitiki so prepričani, da se obeta še večje povpraševanje po igrah z didaktično vsebino, saj starši kupujejo stvari, ki obogatijo otroške aktivnosti.

Otroške obleke večjih velikosti

V zadnjem stoletju je prekomerna teža otrok postala zelo aktualna tema. Celo dojenčki so večji kot nekoč, zato je povpraševanje po opremi in oblekah večjih velikosti vse pogostejše.

Glede na raziskave, ki so jih opravili za ameriško tržišče naj bi kar 31% dečkov in 38% deklic nosilo manjše moške in ženske konfekcijske številke. Zanimanje za privlačna, lesketajoča in elegantna oblačila je veliko, ponudba pa ne poteši muhastih mamic in njihovih otrok.

Otroški kuharski tečaji

Straši si želijo svoje otroke vzgojiti v samostojne odrasle osebe z mnogimi vrlinami. V zadnjem času je vse več staršev, ki se ne čutijo dovolj usposobljene za učenje otrok o  tradicionalnih veščinah.

V zadnjem desetletju je močno naraslo zanimanje za kuharske in šivalne tečaje, celo za tečaje bontona. Posebej popularna je postala oprema za kuhanje, ki je prilagojena otroškim ročicam in otroškemu dizajnu. K temu je pripomoglo tudi opazno širjenje kuharskih oddaj, ki spodbujajo zdravo prehranjevanje in eksperimentiranje pri pripravi jedi.


Vir: Entrepreneur

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice