Kako zadovoljni so vaši zaposleni?

Kakšna je klima v vašem podjetju? So vaši zaposleni zadovoljni s svojim delom in se razumejo s svojimi sodelavci? Veliko lahko izveste preko pogovora z njimi, nekatere stvari pa lahko odkrije zgolj anonimna anketa.
Kako zadovoljni so vaši zaposleni?

Kako zadovoljni so vaši zaposleni? (Vir slike: sxc.hu)

Ste že izvedli kakšno anketo med zaposlenimi v zvezi z njihovim počutjem in zadovoljstvom z delom? Informacije, ki jih boste dobili z anketo, vam bodo pomagale razumeti, kako se počutijo vaši zaposleni in kako se njihovo počutje spreminja, poleg tega pa boste prišli do pomembnih podatkov o tem, kako predani so delu, kakšna je njihova pripadnost podjetju, kako zadovoljni so s svojo službo in kako osredotočeni so na posamezne naloge.

Ko sestavljate anketo, je najpomembnejše, da z vprašanji in odgovori zajamete pogovorni ton. To pa ne bo lahko, zato si vzemite čas in bodite kreativni pri sestavljanju vprašanj ter nikar ne pozabite na klasična vprašanja, kot je na primer “Kako zadovoljni ste s svojim delom?”. Poleg klasičnih vprašanj je dobro zastaviti tudi takšna, ki so duhovita, domiselna in malo drugačna.

Dr. Marla Gottschalk, industrijska/organizacijska psihologinja, svetovalka za delo in blogerka, je v svoji dolgoletni karieri sestavila in prebrala ter analizirala že veliko vprašalnikov o zadovoljstvu zaposlenih. Izkušena psihologinja je tako sestavila seznam vprašanj, ki so primerna za anketo o zadovoljstvu zaposlenih na delovnem mestu.

V svoji anketi boste imeli verjetno kar nekaj vprašanj zaprtega tipa (vprašanja, ki imajo že podane odgovore in zaposleni zgolj obkroži enega izmed njih) – priporočamo vam, da uporabite kot enega izmed možnih odgovorov tudi katerega izmed spodnjih:

Vam ni vseeno za vaše zaposlne? Kaj si resnično želijo zaposleni in še mnogo več boste našli na našem podjetniškem portalu.

  1. Iskreno ne vem, kdo je tukaj glavni.
  2. Ljudje enostavno ne povedo svojega mnenja, tudi če imajo za povedati nekaj, kar ima veliko težo.
  3. Moje delo je usklajeno z mojimi prednostmi.
  4. Vedno znova in znova delam naloge, ki so duhomorne.
  5. Moji sodelavci so kot moja druga družina.
  6. Izogibam se šefu.
  7. Drugim se hvalim, s čim vse se ukvarjamo v našem podjetju.
  8. Nisem prepričan, da direktor ve, kako se pišem.
  9. Tekom dneva me neprestano motijo, zato težko kaj naredim.
  10. Od časa do časa smo tako utrujeni, da je naš vid zamegljen.
  11. Moj vodja me vpraša, kako sem.
  12. Grozno mi je zjutraj iti v službo.
  13. Ljudje tukaj govorijo, da so ekipni igralci, vendar to ne drži.
  14. Če bi se direktor podjetja usedel zraven mene, ga ne bi prepoznal.
  15. Podjetje se uči iz lastnih napak in vpeljuje spremembe na podlagi tega, kar se je naučilo.
  16. Nihče v podjetju si ne vzame časa, da bi rekel “hvala”.
  17. Sploh se ne spomnim, kdaj me je vodja nazadnje pohvalil.
  18. Vodja in ekipa v, kateri delam, prepoznajo moje dosežke in se ne obešajo na moje napake.
  19. Tudi če bi si lahko sam izbiral delovno mesto, ne bi zamenjal svoje ekipe.
  20. Če se utapljam v delu, lahko pričakujem od sodelavcev, da me bodo rešili.
  21. Ljudje v tem podjetju imajo visoko razvito čustveno inteligenco.
  22. Sestanki so tako neuporabni, da bom kar znorel/a.
  23. Moje ideje so cenjene.
  24. Še sanja se mi ne, kako kvalitetno je moje opravljeno delo.
  25. Velikokrat zapustim delovno mesto z mislijo, da se nikoli več ne želim vrniti.
  26. Odkar sem zaposlen/a tukaj, sem bolj usposobljen/a.
  27. Menim, da so odprte pisarne brez veze.
  28. Kdaj sem tako osredotočen/a na svoje delo, da odlašam obisk stranišča.

Vir: linkedin.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje