Pri zaposlovanju se nikar ne prenaglite

Zaposlovanje je trn v peti marsikaterega podjetnika, za še posebej zahtevno nalogo pa se izkaže v startupu. V kolikor ste se tudi vi znašli v vlogi zaposlovalca, si lahko pomagate z nasveti mladega, a izkušenega podjetnika Stevena Corcorana, ki stoji za tehnološkim startupom LawnStarter.
Pri zaposlovanju se nikar ne prenaglite

Kako zaposliti pravo osebo za vaš start-up? (Vir slike: Bigstockphoto.com)

Nasvet št. 1: Počakajte na pravo osebo

V času, ko vaše podjetje doživlja hitro rast, morda izgleda nemogoče, da bi čakali na pravo osebo. Corcoran se pri tem spominja, da so ob začetku poslovanja v podjetju nujno potrebovali nekoga, ki bi urejal vsakodnevne posle in dolgoročno gledano so bili zato na precej veliki izgubi.

Ob tem so stalno opravljali na desetine intervjujev z iskalci zaposlitve, saj so ostali zvesti cilju, da bodo našli popolnega sodelavca. Konec koncev so želeli zgraditi posel, vreden nekaj milijard dolarjev! In uspelo jim je: čez nekaj tednov so spoznali pravo osebo.

Corcoran se je iz tega naučil, da je kljub naporu potrebno vztrajati in pri potencialnih kandidatih za delo zahtevati nič manj kot odličnost. In enako svetuje tudi vam.

Nasvet št. 2: Kulturna ustreznost na povsem preprost način

Dandanes je velikokrat govora o kulturi in vrednotah podjetja. A v startupu, ki ima manj kot 10 oseb, ju je veliko težje definirati. Corcoran meni, da so sami porabili veliko preveč časa za ugotavljanje, kakšen tip sodelavcev želijo in s kakšnimi osebnostmi nikakor ne bi našli skupnega jezika. V praksi so namreč kaj hitro ugotovili, da so zadeve veliko bolj preproste, kot izgledajo na prvi pogled: intervjuvali so kandidate, ki so jim bili resnično všeč, in če se potencialni sodelavec ni zdel povsem ustrezen, se zanj enostavno niso odločili.

Corcoran svetuje, da si pri zaposlovanju ljudi v startupih zastavite preprosto vprašanje: Ali bi ob tej osebi lahko brez težav sedeli in delali 80 ur na teden? Če je odgovor ‘da’, potem ta oseba ustreza vaši kulturi v podjetju.

Nasvet št. 3: Definirajte, česa si želite

Corcoran je opozoril, da so med intervjuji naleteli na specifičen problem: namesto pomanjkanja talenta so skoraj vsi intervjuvanci imeli unikatne prednosti, ki bi jih bilo mogoče tako ali drugače aplicirati na delovanje v podjetju.

Prav zaradi tega svetuje, da že prej definirate, česa si pri novem sodelavcu želite in kaj pravzaprav v podjetju potrebujete.

Nasvet št. 4: Ponudite kombinacijo bonitet po lastnih željah

Večina mladih ustanoviteljev startupov se sprašuje, kako novemu zaposlenemu določiti plačo in delež. Ker so nekateri ljudje bolj zainteresirani za večji delež, drugi pa za višjo plačo, lahko novemu sodelavcu ponudite možnost, da sam izbere kombinacijo deleža in plače, in sicer v mejah, ki se vam še zdijo dopustne.

Nasvet št. 5: Sporazum o intelektualni lastnini

Ena največjih napak, ki jo delajo mladi lastniki in direktorji startupov, je po Corcoranovem mnenju ignoriranje koncepta intelektualne lastnine. Brez pravih dogovorov vaše podjetje namreč nima pravic nad zadevami, ki jih vaši zaposleni ustvarijo, medtem ko delajo za vas.

S sporazumom o intelektualni lastnini omogočite zaposlenim, da vpišejo, katere intelektualne patente si že lastijo. Tako bo jasno razvidno, katere so ustvarili, še preden so začeli delati za vas, in katere so inovirali v vašem podjetju.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje