Kako zaslužiti z brezplačnimi aplikacijami?

Podjetniki, ki se ukvarjajo z razvijanjem aplikacij za mobilnike, si slej ko prej zastavijo vprašanje: "Kako naj zaslužim z aplikacijo?". V množici ponudnikov brezplačnih aplikacij je potrošnike težko opozoriti nase, še težje pa jih je prepričati, da bi za aplikacijo odšteli nekaj denarja.
Kako zaslužiti z brezplačnimi aplikacijami?

Kako zaslužiti z brezplačnimi aplikacijami? (Vir slike: sxc.hu)

Najprej se morate vprašati naslednje:

  • Ali vaša aplikacija pritegne dovolj veliko število uporabnikov?
  • Ali so ljudje pripravljeni odšteti denar za uporabo vaše aplikacije?
  • Kako uspe zaslužiti konkurenci, ki razvija podobne aplikacije kot vi?

Ko se prepričate, da imate produkt, ki ga želi zadovoljivo število uporabnikov, se lahko odločate med dvema možnostima: za uporabo svoje aplikacije lahko zahtevate plačilo, ali pa poskušate zaslužiti s ponujanjem oglasnega prostora. Vsaka izmed možnosti ima svoje prednosti in slabosti.

Torej: plačajo vas lahko uporabniki ali pa oglaševalci. Toda kdo plača bolje?

Raziskave kažejo, da velika večina uporabnikov Androida in iOS za uporabo aplikacij, naročnin ali dodatkov ni pripravljena plačati. In prav to je razlog, da so se razvijalci aplikacij za omenjeni mobilni platformi usmerili v eksperimentiranje s prodajo oglasnega prostora oglaševalcem. Oglaševalci so namreč tisti, ki so veliko bolj pripravljeni odšteti denar kot pa uporabniki, saj za trženje svojih produktov vedno potrebujejo prostor. V zadnjih letih se je tako prodaja oglasnega prostora na mobilnih in tabličnih aplikacijah močno povišala. V letu 2011 se je dobiček iz prodaje oglasnega prostora zgolj na področju mobilnih aplikacij povečal za 1,5 krat in je znašal že prek 1,6 milijarde dolarjev!

Poglejmo si še nekaj statističnih podatkov. Od vseh aplikacij narejenih za Android, jih je kar 73 odstotkov brezplačnih. Zakaj je tako, izvemo iz naslednjega podatka: le slabih 20 odstotkov plačljivih aplikacij se proda več kot 100-krat in le 0,2 odstotka več kot 10.000-krat. Povsem drugačna zgodba je z brezplačnimi aplikacijami. 20 odstotkov brezplačnih aplikacij je prenešemo 10.000 krat ali več. Brezplačne aplikacije dosegajo veliko večje število uporabnikov in zaslužek od prodaje oglasnega prostora je lahko veliko večji kot od prodaje aplikacij peščici uporabnikov.

Pogosto razvijalci uporabljajo kar oba poslovna modela – ponujajo tako plačljive oz. “pro” verzije aplikacij, ki ciljajo na peščico uporabnikov, ki ne marajo prikazovanja oglasov, kot tudi brezplačne aplikacije, ki ciljajo na zaslužek s prodajo oglasnega prostora.

Vir: TechCrunch

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje