Kako zaslužiti z brezplačnimi aplikacijami?

Avtor — 10.09.2012
Podjetniki, ki se ukvarjajo z razvijanjem aplikacij za mobilnike, si slej ko prej zastavijo vprašanje: "Kako naj zaslužim z aplikacijo?". V množici ponudnikov brezplačnih aplikacij je potrošnike težko opozoriti nase, še težje pa jih je prepričati, da bi za aplikacijo odšteli nekaj denarja.
Kako zaslužiti z brezplačnimi aplikacijami?

Kako zaslužiti z brezplačnimi aplikacijami? (Vir slike: sxc.hu)

Najprej se morate vprašati naslednje:

  • Ali vaša aplikacija pritegne dovolj veliko število uporabnikov?
  • Ali so ljudje pripravljeni odšteti denar za uporabo vaše aplikacije?
  • Kako uspe zaslužiti konkurenci, ki razvija podobne aplikacije kot vi?

Ko se prepričate, da imate produkt, ki ga želi zadovoljivo število uporabnikov, se lahko odločate med dvema možnostima: za uporabo svoje aplikacije lahko zahtevate plačilo, ali pa poskušate zaslužiti s ponujanjem oglasnega prostora. Vsaka izmed možnosti ima svoje prednosti in slabosti.

Torej: plačajo vas lahko uporabniki ali pa oglaševalci. Toda kdo plača bolje?

Raziskave kažejo, da velika večina uporabnikov Androida in iOS za uporabo aplikacij, naročnin ali dodatkov ni pripravljena plačati. In prav to je razlog, da so se razvijalci aplikacij za omenjeni mobilni platformi usmerili v eksperimentiranje s prodajo oglasnega prostora oglaševalcem. Oglaševalci so namreč tisti, ki so veliko bolj pripravljeni odšteti denar kot pa uporabniki, saj za trženje svojih produktov vedno potrebujejo prostor. V zadnjih letih se je tako prodaja oglasnega prostora na mobilnih in tabličnih aplikacijah močno povišala. V letu 2011 se je dobiček iz prodaje oglasnega prostora zgolj na področju mobilnih aplikacij povečal za 1,5 krat in je znašal že prek 1,6 milijarde dolarjev!

Poglejmo si še nekaj statističnih podatkov. Od vseh aplikacij narejenih za Android, jih je kar 73 odstotkov brezplačnih. Zakaj je tako, izvemo iz naslednjega podatka: le slabih 20 odstotkov plačljivih aplikacij se proda več kot 100-krat in le 0,2 odstotka več kot 10.000-krat. Povsem drugačna zgodba je z brezplačnimi aplikacijami. 20 odstotkov brezplačnih aplikacij je prenešemo 10.000 krat ali več. Brezplačne aplikacije dosegajo veliko večje število uporabnikov in zaslužek od prodaje oglasnega prostora je lahko veliko večji kot od prodaje aplikacij peščici uporabnikov.

Pogosto razvijalci uporabljajo kar oba poslovna modela – ponujajo tako plačljive oz. “pro” verzije aplikacij, ki ciljajo na peščico uporabnikov, ki ne marajo prikazovanja oglasov, kot tudi brezplačne aplikacije, ki ciljajo na zaslužek s prodajo oglasnega prostora.

Vir: TechCrunch

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje