Nasveti za podjetnike: Kako zavarovati intelektualno lastnino

Avtor — 01.05.2008
Ste prišli na idejo s katero menite, da lahko uspete? Pri pogovoru s potencialnim poslovnim partnerjem je zelo pomembno, da upoštevate nekatera pravila.
Nasveti za podjetnike: Kako zavarovati intelektualno lastnino

Imate inovatorsko žilico?

Mnogi inovatorji se sprašujejo, kako tržiti svojo novo storitev ali idejo in obenem  zavarovati svojo intelektualno lastnino. Prav ta teden je neka ženska tožila
revijo Victoria’s Secret, ker naj bi tam zavrnili njeno idejo, nato pa
jo kot svoj izdelek ponudili trgu. Takih primerov je nešteto, a
obstajajo tudi primeri uspešnih partnerstev med inovatorji in velikimi
podjetji.

Prvi korak pri uspešnem varovanju intelektualne lastnine
je v podpisu pogodbe o zaupnosti, gre za dogovor o nerazkritju informacij. Ta se podpiše pred začetkom dogovorov s
podjetjem in obe strani zavezuje k nerazkritju na novo pridobljenih informacij, razen v primeru, da pride do vzajemnega sodelovanja. Če
podjetje takoj želi izvedeti vse podrobnosti o vaši ideji, je to
ponavadi slab znak. Tovrsten dogovor lahko najdete tudi na našem portalu.

Doug Armstrong, katerega podjetje TyraTech se ukvarja z
insekticidi iz naravnih olj, je razvil uspešno tehniko varovanja
intelektualne lastnine. Od potencialnih partnerjev zahteva formalno
sodelovanje na ravni menedžmenta in investiranje v razvojne projekte, ki
koristijo obema stranema. Vsi pogoji sodelovanja morajo biti zapisani v
partnerski pogodbi, zavrne pa partnerstva s podjetji, ki se z njim ne
želijo sestati vsaj enkrat mesečno.

V primeru, da s podjetjem pride do sodelovanja, dotično
podjetje pridobi licenco za trženje produkta. Pri tem je
pomembno, da tudi inovator obdrži  pravico do trženje lastnega
produkta, v nasprotnem primeru je morda bolj ugodna popolna prodaja
produkta. Zelo pomembno je, da ima podjetje izdelan načrt razvoja in je
finančno zavezano k trženju vašega produkta. Nekaj vam o podjetju lahko
pove tudi pregled zgodovine njegovega poslovanja.

Vir: CNN Money

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje