Kako znižati stroške trženja in ohraniti rast

Pri zniževanju stroškov podjetja dostikrat pozabijo kakšen vpliv ima lahko to na njihovo poslovanje. Če npr. preveč znižajo sredstva namenjena trženju, se lahko zaradi tega zmanjša število kupcev. V nadaljevanju sledi pet načinov za znižanje stroškov trženja, brez da bi ogrozili rast podjetja.
Kako znižati stroške trženja in ohraniti rast

Osredotočite se na prave stvari.

1. Ukinite neučinkovite strategije. Mnogo trženjskih programov ni učinkovitih in ne prinašajo želenih rezultatov, zato jih je potrebno popraviti ali ukiniti.

2. Zmanjšajte število napak. Poiščite pomoč trženjskih strokovnjakov, saj poznajo najnovejše trženjske trende, ki se hitro spreminjajo. Tako boste prihranili čas in se izognili mnogim napakam. Za podjetje je npr. pomembno, da ima spletno stran, saj stranke pogosto prve informacije o potencialnih dobaviteljih poiščejo ravno prek spleta.

3. Posvetite se že obstoječim strankam, saj je to navadno cenejše kot pridobivanje novih. Pri pridobivanju novih strank je potrebno računati na različnost ljudi, zaradi česar je navadno potrebno uporabiti različne pristope trženja (npr. preko oglaševanja, e-pošte, mreženja).

4. Zunanje izvajanje dejavnosti. Zaradi hitrega razvoja na področju trženja je potrebno obvladati več različnih področij, od razvoja spletnih strani do spletnega trženja, zato je dostikrat ceneje za to najeti zunanje strokovnjake, kot zaposliti team z vsemi potrebnimi znanji.

5. Obdržite pozornost kupcev. Če imate spletno stran se potrudite, da bodo obiskovalci na njej tudi ostali in ne bodo iskali naprej, kar je pomembnejše kot povečati promet na strani.

 

Vir: BusinessKnowHow

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje