Kako znižati stroške trženja in ohraniti rast

Avtor Borut Borštnik — 24.03.2009
Komentiraj!
Pri zniževanju stroškov podjetja dostikrat pozabijo kakšen vpliv ima lahko to na njihovo poslovanje. Če npr. preveč znižajo sredstva namenjena trženju, se lahko zaradi tega zmanjša število kupcev. V nadaljevanju sledi pet načinov za znižanje stroškov trženja, brez da bi ogrozili rast podjetja.
Kako znižati stroške trženja in ohraniti rast

Osredotočite se na prave stvari.

1. Ukinite neučinkovite strategije. Mnogo trženjskih programov ni učinkovitih in ne prinašajo želenih rezultatov, zato jih je potrebno popraviti ali ukiniti.

2. Zmanjšajte število napak. Poiščite pomoč trženjskih strokovnjakov, saj poznajo najnovejše trženjske trende, ki se hitro spreminjajo. Tako boste prihranili čas in se izognili mnogim napakam. Za podjetje je npr. pomembno, da ima spletno stran, saj stranke pogosto prve informacije o potencialnih dobaviteljih poiščejo ravno prek spleta.

3. Posvetite se že obstoječim strankam, saj je to navadno cenejše kot pridobivanje novih. Pri pridobivanju novih strank je potrebno računati na različnost ljudi, zaradi česar je navadno potrebno uporabiti različne pristope trženja (npr. preko oglaševanja, e-pošte, mreženja).

4. Zunanje izvajanje dejavnosti. Zaradi hitrega razvoja na področju trženja je potrebno obvladati več različnih področij, od razvoja spletnih strani do spletnega trženja, zato je dostikrat ceneje za to najeti zunanje strokovnjake, kot zaposliti team z vsemi potrebnimi znanji.

5. Obdržite pozornost kupcev. Če imate spletno stran se potrudite, da bodo obiskovalci na njej tudi ostali in ne bodo iskali naprej, kar je pomembnejše kot povečati promet na strani.

 

Vir: BusinessKnowHow

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice