Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas.
Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas? (Vir slike: Bigstockphoto.com)

4 lastnosti Facebook oglasov, ki jih izstrelijo med uspešne:

Relevanten uporabnikom: Z ustreznim ciljanjem oglasa poskrbimo, da se uporabniku prikazujejo le oglasi s ponudbo, ki ga bo zanimala. Primer: oglaševalec prodaja otroške kapice. Z oglasi bomo ciljali denimo ženske, stare od 22 do 35 let, ki imajo otroke in jih zanima družina. Pričakujemo lahko boljše rezultate, kot če bi oglaševali starejšim moškim, ki jih zanimata šport in posel.

Prepričljivo poziva k akciji: Izrazit poziv k akciji je eden izmed pomembnih dejavnikov uspeha na spletu, enako velja tudi za Facebook oglase. Jasno povejte, kaj želite od uporabnika: oglej si več, naroči, preberi več, prijavi se, naroči... To je le nekaj velelnikov, s katerimi usmerjamo uporabnika, da klikne na naš oglas in v naslednjem koraku doseže naš cilj.

Izpostavi konkurenčno prednost: Zakaj bi uporabnik kliknil ravno na vaš oglas? Kakšno korist vidi uporabnik v vašem izdelku/storitvi? Izrazite svojo konkurenčno prednost v besedilu oglasa, da ga spodbudite h kliku. Sporočite torej, na kakšen način vaš izdelek/storitev reši uporabnikov problem.

Pritegne pozornost: Uporabniki na Facebook ne pridejo z namenom nakupa, zato mora oglas pritegniti pozornost. To lahko naredi del besedila v velikih tiskanih črkah, izpostavljene marketinške besede, kot so popust, akcija in podobno, za levji delež pozornosti pa poskrbi slika.

Sestavine uspešnega oglasa: slika, naslov in besedilo

Vsak oglas na Facebooku vsebuje sliko, naslov in besedilo. Kako se lotimo posamezne sestavine, da bo naše oglaševanje učinkovito?

Slika

Pri Facebook oglasu najprej zaznamo sliko. Če nas ta ne prepriča, naslova in besedila ne bomo niti brali, zato je ključno, da slika zares pritegne našo pozornost. Obstaja nekaj dobrih praks uporabe slik, ki jih lahko posnemate.

Dobre prakse uporabe slik za Facebook oglas: 

  • Na splošno velja, da je na Facebooku najbolj učinkovita slika smejoče se ženske
  • Na sliko lahko umestite svoj logotip, da na dolgi rok povečate prepoznavnost podjetja oz. blagovne znamke
  • Učinkovita je tudi slika vašega produkta, če prodajate nekaj specifičnega; dobro deluje na primer slika mobilnega telefona (seveda uporabite, če je to vaš oglaševani izdelek)
  • Ne izbirajte belih in modrih slik, saj se bodo preveč zlile v podobo Facebooka
  • Na sliki lahko navedete svojo konkurenčno prednost ali besede, kot so brezplačno, zastonj, podarimo in podobne
  • Znano je, da na spletu močno delujejo slike otrok in domačih živali, kar enako velja za Facebook oglase
  • V primerih, ko to ustreza ciljni skupini, so lahko učinkovite smešne in nekoliko čudne slike
  • Slika mora biti ustrezne velikosti

Naslov

Drugi najpomembnejši faktor učinkovitega oglasa je naslov. V 25 znakih, ki jih imate na voljo za naslov, morate pojasniti razlog, zakaj naj bi uporabnik kliknil na oglas oz. zakaj naj sledijo navodilom pristajalne strani in dosežejo vaš cilj.

Triki za dober naslov Facebook oglasa

  • Poziv k akciji: najbolj učinkoviti oglasi pogosto besedila sploh nimajo, saj dobra slika in jasen poziv k akciji v naslovu prepričata uporabnika h kliku
  • Ime blagovne znamke: če je vaša blagovna znamka že prepoznavna in je vaš cilj prepoznavnost okrepiti, lahko uporabite ime znamke v naslovu
  • Uporabite velike tiskane črke, toda ne v vseh besedah v naslovu, da ne boste dali občutka, da kričite na uporabnike
  • Postavite vprašanje: uporabnika boste predramili in spodbudili k branju besedila

Besedilo

Včasih slika in naslov nista dovolj, da bi prepričala uporabnika. Takrat boste oglasu dodali besedilo v največ 90 znakih, v katerem umestite dodano vrednost produkta/storitve. To je tudi prostor, da se predstavite, izpostavite ime blagovne znamke, lokacijo in podobno.

Kaj bo prepričalo v naslovu?

  • Bodite informativni: sem nikakor ne sodi šopirjenje ali laganje; Facebook priporoča, da napišete preprosto besedilo
  • Izpostavite korist: uporabnika ne zanimajo prazne fraze, kot so »prvi na svetu« ali »odlično podjetje«; sporočite mu, kako lahko rešite njegov problem
  • Poziv k akciji: tudi v besedilu oglasa spodbudite h kliku na oglas z velelniki, kot so oglej si več, naroči, preberi več, prijavi se ali naroči

Lahko bi strnili, da je zmagovalna kombinacija za dober Facebook oglas slika, ki pritegne pozornost, izpostavljen problem v naslovu in predstavljena korist produkta/storitve v besedilu oglasa s pozivom k akciji. Med vrsticami poudarimo svojo konkurenčno prednost, v vseh sestavinah oglasa pa smo unikatni in vključimo emocije.

Kar veliko navodil, kajne? Kako oblikovati dober Facebook oglas je pravzaprav mini znanost. In kaj daje pravi odgovor, kakšno sliko izbrati in kako napisati zmagovalni naslov in besedilo oglasa za vašo oglasno kampanjo? Testiranje. Uporabite dobre prakse za pisanje oglasov, testirajte in slej kot prej boste našli svojo zmagovalno formulo. 

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>

MP dogodek: Google Analytics

MP dogodek: Google Analytics

Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno. Preberite več >>

MP dogodek: Email marketing

MP dogodek: Email marketing

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij. Kontakte je potrebno najprej nabrati, pričeti s pošiljanjem sporočil, nato pa jim še kaj prodati. To pa je potrebno storiti na pravi način. Kako, nam bo razložil Domen Kert, ki se že vrsto let ukvarja z digitalnim marketingom. Preberite več >>

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

[Zaradi izjemnega zanimanja smo dodali NOV TERMIN] Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Tokrat se bomo posvetili konceptu prodajnega lijaka - kaj je, kako ga postaviti in optimizirati. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta "lead generation" in "lead nurturing". Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise. Preberite več >>

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

Do sedaj smo se na naših izobraževanjih osredotočili predvsem na to, kako na stran privabiti čimveč kakovostnih obiskovalcev. Kako pa jih prepričati, da napravijo tisto, kar od njih pričakujemo - torej prijavo, registracijo ali nakup? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje