Kakšen je vaš način sklepanja poslov: gradite tesne odnose?

Avtor — 07.02.2012
Mnoge raziskave so pokazale, da so podjetnicam tesni odnosi bolj pomembni kot posel, za podjetnike pa velja ravno obratno. Moški so veliko bolj nagnjeni k učinkovitosti in ne toliko h gradnji odnosov - so zaradi tega boljši ali slabši podjetniki?
Kakšen je vaš način sklepanja poslov: gradite tesne odnose?

Kakšen je vaš način sklepanja poslov: gradite tesne odnose? (Vir slike: sxc.hu)

Večina moških podjetnikov gradi dolgoročne odnose s strankami, vendar je glavni cilj sklenitev posla. Tovrsten način sklepanja poslov je uspešen, vendar bi z malo truda in vložene energije v odnos lahko podjetnik postal še bolj uspešen.

Pozitivna lastnost moškega načina sklepanja poslov je osredotočenost na cilj. Zatakne pa se pri poslovanju z ženskami, saj moški, ki gradijo na tesnih odnosih izpodrivajo podjetnike, ki se tega še niso lotili. Pri poslovanju z žensko mora podjetnik upoštevati dejstvo, da imajo le-te drugačen pristop k poslu.

Pogled v preteklost

Razlike med moškim in ženskim načinom poslovanja si lahko razložimo s pogledom v našo preteklost in razvoj človeka.

Ženske so v preteklosti ostajale doma, njihov namen je bil omogočiti potomcem varno in prijetno okolje za razvoj. Bile so nabiralke in kasneje skrbnice vrtov. Da bi žele sadove, je bilo najprej potrebno posaditi seme, ga obvarovati in skrbeti zanj ter počakati da zraste. Vse to je od žensk zahtevalo razvoj čuta za skrbnost in potrpežljivost. Po drugi strani pa so moški hodili na lov, njihov glavni cilj je bil priti domov z ulovom. Za lov je bil potreben načrt in usklajevanje, vendar je bil postopek veliko bolj hiter in cilj jasno viden.

Kateri način poslovanja je boljši?

Vsak način ima svoje pozitivne in negativne lastnosti, vendar v kolikor želite uspešno poslovati z žensko boste morali razviti globlji odnos in pokazati več skrbnosti, ter ne hiteti s poslom.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje