Kakšen je vaš način sklepanja poslov: gradite tesne odnose?

Mnoge raziskave so pokazale, da so podjetnicam tesni odnosi bolj pomembni kot posel, za podjetnike pa velja ravno obratno. Moški so veliko bolj nagnjeni k učinkovitosti in ne toliko h gradnji odnosov - so zaradi tega boljši ali slabši podjetniki?
Kakšen je vaš način sklepanja poslov: gradite tesne odnose?

Kakšen je vaš način sklepanja poslov: gradite tesne odnose? (Vir slike: sxc.hu)

Večina moških podjetnikov gradi dolgoročne odnose s strankami, vendar je glavni cilj sklenitev posla. Tovrsten način sklepanja poslov je uspešen, vendar bi z malo truda in vložene energije v odnos lahko podjetnik postal še bolj uspešen.

Pozitivna lastnost moškega načina sklepanja poslov je osredotočenost na cilj. Zatakne pa se pri poslovanju z ženskami, saj moški, ki gradijo na tesnih odnosih izpodrivajo podjetnike, ki se tega še niso lotili. Pri poslovanju z žensko mora podjetnik upoštevati dejstvo, da imajo le-te drugačen pristop k poslu.

Pogled v preteklost

Razlike med moškim in ženskim načinom poslovanja si lahko razložimo s pogledom v našo preteklost in razvoj človeka.

Ženske so v preteklosti ostajale doma, njihov namen je bil omogočiti potomcem varno in prijetno okolje za razvoj. Bile so nabiralke in kasneje skrbnice vrtov. Da bi žele sadove, je bilo najprej potrebno posaditi seme, ga obvarovati in skrbeti zanj ter počakati da zraste. Vse to je od žensk zahtevalo razvoj čuta za skrbnost in potrpežljivost. Po drugi strani pa so moški hodili na lov, njihov glavni cilj je bil priti domov z ulovom. Za lov je bil potreben načrt in usklajevanje, vendar je bil postopek veliko bolj hiter in cilj jasno viden.

Kateri način poslovanja je boljši?

Vsak način ima svoje pozitivne in negativne lastnosti, vendar v kolikor želite uspešno poslovati z žensko boste morali razviti globlji odnos in pokazati več skrbnosti, ter ne hiteti s poslom.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje