Kakšen je vaš odnos do denarja?

Višina zaslužka ni nujno tisti ključni dejavnik, ki vpliva na debelino naših denarnic, saj lahko zaradi napačnega ravnanja z denarjem obuboža tudi milijonar. Pametno upravljanje s financami ni pomembno le v zasebnem življenju, temveč tudi v poslovnem svetu.
Prispevki za socialo za popoldanski s.p. - junij 2013

Prispevki za socialo za popoldanski s.p. – junij 2013 (Vir slike: sxc.hu)

Finančne odločitve za večino ljudi niso zgolj odločitve o bankovcih in kovancih, temveč večina ljudi do denarja goji določena čustva in stališča, ki so se razvila tekom otroštva, na ta pa močno vplivajo tudi značajske lastnosti posameznikov in stopnja pridobljenega finančnega znanja. 

Da bi si posameznik zagotovil varno finančno prihodnost, mora torej najprej razviti zdrav odnos do denarja. Le tako bo namreč uspel sprejemati pametne odločitve glede financ. To pa je še posebej pomembno za podjetnike, ki se vsakodnevno srečujejo s poslovnimi odločitvami, ki imajo lahko, v kolikor so napačne, tudi hude posledice.

Slabe poslovne odločitve lahko zmanjšate do te mere, da ne bodo v večji meri vplivale na poslovanje vašega podjetja. Pri tem si lahko pomagate s spodnjimi nasveti.

Poiščite soustanovitelja ali poslovnega partnerja, ki zna ravnati z denarjem.

Če spadate med tiste, ki vsak mesec plačo zapravijo za kopico nepotrebnih stvari, obstaja velika verjetnost, da vam tudi pri vodenju financ podjetja ne bo šlo kaj dosti bolje. V tem primeru se močno priporoča, da poiščete poslovnega partnerja ali soustanovitelja, ki je vaše pravo nasprotje in z denarjem ravna pametno in previdno. Ali prav nasprotno – če se zavedate, da ste vi tisti, ki je veliko preveč previden pri investiranju in tveganem, a močno profitabilnem vlaganju, si poiščite poslovnega partnerja, ki vas bo k temu spodbujal. 

Poiščite investitorja, ki vam je značajsko podoben.

Dejstvo je, da se ljudje med seboj razlikujejo po značajskih lastnostih in prav takšne razlike lahko najdemo tudi med investitorji. Pomislite, kateri način rasti podjetja vam je bolj pisan na kožo – počasna, a garantirana rast ali hitra, a izredno tvegana rast? Ko si boste odgovorili na vprašanje, morate le še poiskati investitorja, ki ima podobna pričakovanja glede povrnitve investicije, saj lahko v nasprotnem primeru prihaja do trenj in nesporazumov.

Skušajte se izogniti ponavljanju napak.

Pravijo, da gre osel samo enkrat na led – upoštevajte modrost, ki izhaja iz pregovora, in ne ponavljajte napak iz preteklosti. Ob rasti podjetja boste namreč morali upravljati s čedalje večjimi vsotami denarja in morebitne napake pri sprejemanju poslovnih odločitev kar naenkrat ne bodo več tako nedolžne – izgubili boste lahko ogromne vsote denarja. Pri tem so vam lahko v veliko pomoč pretekle izkušnje, iz katerih se lahko naučite previdnosti ravnanja z denarjem.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje