Kakšna je pot do spletne trgovine, ki prodaja?

Avtor Maja Borštnik — 30.06.2015
Komentiraj!
V sredo, 8. julija 2015, bo v Ljubljani potekal seminar, ki bo namenjen tistim posameznikom, ki že imate ali še nameravate ustanoviti spletno trgovino. Predavala bo Nastja Kramer iz Malince, ki s svojo spletno trgovino dosega izjemne rezultate.
Kakšna je pot do spletne trgovine, ki prodaja?

Kakšna je pot do spletne trgovine, ki prodaja?

Malinca je v 18 mesecih poslovanja dosegla izjemne rezultate:

  • Iz 0 € je ustvarila 40.000 € mesečne prodaje preko spleta, 
  • zgradila je svojo blagovno znamko Malinca, pod katero se prodaja že več kot 150 izdelkov, 
  • zbrala je skupnost več kot 87.000 sledilcev na Facebooku in 70.00 bralcev Malincinih e-novičk, 
  • ustvarila je portal z zdravimi recepti in trgovino z zdravo prehrano, ki je imela v 2 letih več kot 5.000.000 ogledov strani, 
  • prodrla je na Hrvaški trg in razširila znamko Malinca v veleprodajo, 
  • bila je finalistka izbora Mladega podjetnika leta 2014 in 2015 in 
  • prejela nagrado Spletni trgovec leta 2014 v kategoriji hrana-pijača.

Kot pravi Malinca Nastja Kramer, se ključ do uspeha skriva v dobri uporabniški izkušnji, ki poteka skozi vse štiri faze nakupnega procesa: faze stimuliranja, faze raziskovanja, faze nakupa in faze po nakupu. Na seminarju, ki bo na sporedu 8. julija 2015 ob 18. uri, boste zato spoznali vse štiri faze in pri vsaki izvedeli, kateri so tisti dejavniki, s katerimi lahko izkušnjo naredite uporabniku vaše spletne strani še bolj prijazno.

Svoje mesto na seminarju si lahko zagotovite s prijavo na e-naslovu david.perger (at) podjetniskikrog.si. Število mest je omejeno.

Več informacij o dogodku >>

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice