Kakšna je pot do spletne trgovine, ki prodaja?

V sredo, 8. julija 2015, bo v Ljubljani potekal seminar, ki bo namenjen tistim posameznikom, ki že imate ali še nameravate ustanoviti spletno trgovino. Predavala bo Nastja Kramer iz Malince, ki s svojo spletno trgovino dosega izjemne rezultate.
Kakšna je pot do spletne trgovine, ki prodaja?

Kakšna je pot do spletne trgovine, ki prodaja?

Malinca je v 18 mesecih poslovanja dosegla izjemne rezultate:

  • Iz 0 € je ustvarila 40.000 € mesečne prodaje preko spleta, 
  • zgradila je svojo blagovno znamko Malinca, pod katero se prodaja že več kot 150 izdelkov, 
  • zbrala je skupnost več kot 87.000 sledilcev na Facebooku in 70.00 bralcev Malincinih e-novičk, 
  • ustvarila je portal z zdravimi recepti in trgovino z zdravo prehrano, ki je imela v 2 letih več kot 5.000.000 ogledov strani, 
  • prodrla je na Hrvaški trg in razširila znamko Malinca v veleprodajo, 
  • bila je finalistka izbora Mladega podjetnika leta 2014 in 2015 in 
  • prejela nagrado Spletni trgovec leta 2014 v kategoriji hrana-pijača.

Kot pravi Malinca Nastja Kramer, se ključ do uspeha skriva v dobri uporabniški izkušnji, ki poteka skozi vse štiri faze nakupnega procesa: faze stimuliranja, faze raziskovanja, faze nakupa in faze po nakupu. Na seminarju, ki bo na sporedu 8. julija 2015 ob 18. uri, boste zato spoznali vse štiri faze in pri vsaki izvedeli, kateri so tisti dejavniki, s katerimi lahko izkušnjo naredite uporabniku vaše spletne strani še bolj prijazno.

Svoje mesto na seminarju si lahko zagotovite s prijavo na e-naslovu david.perger (at) podjetniskikrog.si. Število mest je omejeno.

Več informacij o dogodku >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje