Kakšne načrte ima Tesla na Kitajskem?

Dolgoročno gledano bomo najverjetneje dosegli enako ali celo višjo prodajo na Kitajskem kot v ZDA, je bil v preteklih dneh optimističen Elon Musk, ustanovitelj podjetja Tesla. Napovedi naj bi se uresničile že čez dobrih pet let.
Kakšne načrte ima Tesla na Kitajskem?

Elon Musk išče potencialne partnerje na Kitajskem (Vir slike: YouTube).

Prodaja na Kitajskem je v tretjem četrtletju letošnjega leta po podatkih, ki jih navaja Reuters, dosegla 3.025 avtomobilov Tesle Model S, v prvem četrtletju 791, v drugem 887, v tretjem pa že 1347. Rast v prodaji je očitna, zato je Musk upravičeno optimističen glede nadaljnje prodaje. Številke se sicer nekoliko razlikujejo s podatki, ki jih je Musk predstavil na nedavnem pekinškem dogodku, ko je razkril, da je podjetje na Kitajskem v prvih treh četrtletjih prodalo 5.252 Tesel, medtem ko jih je v istem obdobju v ZDA prodalo kar 11.580.           

Predstavljeni kot veliko podjetje, a še vedno zelo majhni

Kljub izjemnim prodajnim podatkom tako na domačih kot tudi tujih tleh, pa Musk ostaja skromen, pravi, da je Tesla še majhno podjetje. V medijih je njihova zgodba predstavljena, kot da so že veliko podjetje, v resnici pa so še majhni, je dodal za kitajske medije.

Podjetje sicer neredno razkriva prodajne podatke, zato je predstavitev kitajskih prodajnih številk morda nekoliko nepričakovana. Je pa zato znano, da je bila prodaja v preteklosti slabša, na račun česa je moralo podjetje odpuščati. Reuters poroča o zmanjšanju osebja za 30 odstotkov oziroma 600 zaposlenih.

Avtonomni avtomobili že čez tri leta >>

Musk v pogovorih s potencialnimi kitajskimi partnerji

Eden od načrtov Tesle je tudi lokalizacija proizvodnje in razvoja na Kitajskem. To naj bi dosegli že v naslednjih treh letih. »Ta načrt je še vedno pravilen. To so moja najboljša ugibanja,« je odgovoril novinarjem na vprašanje, ali je prišlo do kakšnih sprememb v načrtih pri osvajanju kitajskega trga. Po poročanju Reutersa je Musk v pogovorih s potencialnimi kitajskimi partnerji za vzpostavitev potrebnih proizvodnih kapacitet.

Na Kitajskem naj bi izdelali Model 3, za katerega bo predvidoma potrebno odšteti 35 tisoč dolarjev. Za zdaj podjetje na Kitajsko uvaža avtomobile, ki jih izdeluje na ameriških tleh.

Česa se boji Elon Musk? >>

Tesla in Baidu?

Na Kitajskem je partnerstvo z lokalnimi podjetji nekaj povsem običajnega, podobno je storil tudi General Motors ob koncu 90. let prejšnjega stoletja, ko se je povezal s SAIC Motorjem. Po poročanju nekaterih tujih medijev naj bi bil Musk tudi v pogovorih s podjetjem Baidu, ki velja za največji spletni iskalnik na Kitajskem, in sicer za potrebe GPS podatkov.

Kitajska v mislih vseh večjih tehnoloških podjetij

Na dolgi rok je podlaga na Kitajskem izjemno dobra, je dodal, čeprav je obenem priznal, da je podjetje naredilo kar nekaj napak med vstopom na omenjeni trg. Prav zato omejujejo vstop oziroma razširitev na druge, nove trge. Kitajska ostaja prioritetni trg za Teslo in za druga ameriška podjetja, zlasti tista, ki so tehnološka usmerjena. Med njimi sta tudi Apple in Facebook.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje