Kakšen poslovni načrt je primeren za vas

Dober poslovni načrt lahko podjetniku olajša poslovanje in mu pomaga hitreje doseči cilje. Kljub prepričanju, da naj bi bil poslovni načrt napisan po določenem modelu, je bolj primerno, da ga podjetnik prilagodi svojim potrebam.
Kakšen poslovni načrt je primeren za vas

Prilagodite poslovni načrt svojim potrebam.

Standardizirana različica poslovnega načrta navadno vsebuje:

  • finančne projekcije,
  • opis podjetja in dejavnosti,
  • opis managementa,
  • opis strategije
  • ter opis trga.

 

Tak načrt je dober za pridobivanje investitorjev, ni pa vedno primeren za podjetnika.

Najpomembnejša funkcija poslovnega načrta je pomoč podjetniku pri boljšem vodenju podjetja. Načrt naj bo enostaven in pregleden. Ni potrebno, da vsebuje veliko teksta, če vam recimo bolj ustrezajo alineje in diagrami. Prav tako ni potrebno, da je načrt obširen, pomembno je predvsem, da vam bo resnično v pomoč pri poslovanju.

Vsebuje naj recimo pregled trga, cilje in strategijo podjetja, prodajna predvidevanja, predpostavke, mejnike in proračun poslovanja. Vprašajte se tudi kašne so vaše konkurenčne prednosti, v čem se razlikujete od drugih, kdo so vaši ciljni kupci, na kaj se že osredotočate in česa še ne delate. Poleg tega v načrtu opredelite kakšni bodo stroški in prihodki podjetja, časovne roke in kdo je za kaj odgovoren. Nato določite korake, ki vam bodo pomagali pri izvajanju strategije in pripeljali do uresničitve dolgoročnih ciljev.

Za lažji nadzor usresničevanja načrta je priporočljivo, da so cilji izraženi s konkretnimi številkami. Služi naj vam za oporo pri poslovanju, pri čemer ga večkrat preberite in preverite ali gredo stvari po načrtu.

Iz poslovnega načrta lahko nato izpeljete tudi povzetek za zunanje sodelavce, izdelate predstavitev v obliki “elevator speech-a” ali napišete formalno različico poslovnega načrta (v primeru, da jo potrebujete za investitorje).

 

Vir: Entrepreneur

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje