Kakšen poslovni načrt je primeren za vas

Dober poslovni načrt lahko podjetniku olajša poslovanje in mu pomaga hitreje doseči cilje. Kljub prepričanju, da naj bi bil poslovni načrt napisan po določenem modelu, je bolj primerno, da ga podjetnik prilagodi svojim potrebam.
Kakšen poslovni načrt je primeren za vas

Prilagodite poslovni načrt svojim potrebam.

Standardizirana različica poslovnega načrta navadno vsebuje:

  • finančne projekcije,
  • opis podjetja in dejavnosti,
  • opis managementa,
  • opis strategije
  • ter opis trga.

 

Tak načrt je dober za pridobivanje investitorjev, ni pa vedno primeren za podjetnika.

Najpomembnejša funkcija poslovnega načrta je pomoč podjetniku pri boljšem vodenju podjetja. Načrt naj bo enostaven in pregleden. Ni potrebno, da vsebuje veliko teksta, če vam recimo bolj ustrezajo alineje in diagrami. Prav tako ni potrebno, da je načrt obširen, pomembno je predvsem, da vam bo resnično v pomoč pri poslovanju.

Vsebuje naj recimo pregled trga, cilje in strategijo podjetja, prodajna predvidevanja, predpostavke, mejnike in proračun poslovanja. Vprašajte se tudi kašne so vaše konkurenčne prednosti, v čem se razlikujete od drugih, kdo so vaši ciljni kupci, na kaj se že osredotočate in česa še ne delate. Poleg tega v načrtu opredelite kakšni bodo stroški in prihodki podjetja, časovne roke in kdo je za kaj odgovoren. Nato določite korake, ki vam bodo pomagali pri izvajanju strategije in pripeljali do uresničitve dolgoročnih ciljev.

Za lažji nadzor usresničevanja načrta je priporočljivo, da so cilji izraženi s konkretnimi številkami. Služi naj vam za oporo pri poslovanju, pri čemer ga večkrat preberite in preverite ali gredo stvari po načrtu.

Iz poslovnega načrta lahko nato izpeljete tudi povzetek za zunanje sodelavce, izdelate predstavitev v obliki “elevator speech-a” ali napišete formalno različico poslovnega načrta (v primeru, da jo potrebujete za investitorje).

 

Vir: Entrepreneur

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje