Kakšni so rezultati obveznih večstranskih pobotov?

Od aprila 2011, odkar AJPES izvaja obvezni in prostovoljni večstranski pobot, se je medsebojna zadolženost poslovnih subjektov v državi zmanjšala za 1 milijardo in 414 milijonov evrov. Do danes je bilo skupno izvedenih že 24 krogov obveznega večstranskega pobota.
Kakšni so rezultati obveznih večstranskih pobotov?

Kakšni so rezultati obveznih večstranskih pobotov? (Vir slike: sxc.hu)

V zadnjem, tretjem letošnjem večstranskem pobotu, so dolžniki skladno z zakonom o preprečevanju zamud pri plačilih prijavili svoje obveznosti v skupnem znesku 626.932.439 evrov, od tega 73,1 odstotka v obvezni pobot, 26,9 odstotkov pa v prostovoljni pobot. Svoje obveznosti je prijavilo 8.571 dolžnikov, od tega je bilo 7.405 istih dolžnikov kot v mesecu poprej, 1.166 pa novih. Vsaj del obveznosti je bil pobotan 5.175 oz. 60,4 odstotkom dolžnikov, ki so skupno pobotali 39.744.635 evrov.

Medsebojna zadolženost poslovnih subjektov se je v zadnjem, 24. krogu obveznega večstranskega pobota, ki poteka že od aprila 2011, skupno zmanjšala za 1 milijardo in 414 milijonov evrov.

Obvezni večstranski pobot ureja prvi odstavek 16. člena in prvi odstavek 18. člena Zakona o preprečevanju zamud pri plačilih RS (ZPreZP-1). Dolžnik je dolžan prijaviti denarno obveznost, s plačilom katere je v zamudi, v prvi krog obveznega večstranskega pobota, ki sledi mesecu nastanka zamude, a le enkrat. O izidu pobota je obveščen naslednji dan. Obveznost ali preostanek obveznosti, ki je dolžniku ni uspelo pobotati v obveznem pobotu pri AJPES-u, je dolžan poravnati na druge načine, vključno z možnostjo ponovne prijave v prostovoljni večstranski pobot.

Vnos podatkov in obveznosti v pobotno prijavo se opravi prek spletne aplikacije ePOBOT. Storitev vključuje sodobno tehnologijo zagotavljanja varnosti in preverjanje identitete z uporabo kvalificiranih digitalnih potrdil in elektronskega podpisovanja.

Vir: AJPES

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje