Kam so izginile zmenkarske franšize?

Avtor ursa — 15.02.2010
Komentiraj!
Zmenkarske franšize so še pred desetletjem spadale med najbolj priljubljena franšizna podjetja, vendar pa so se tako hitro kot so se pojavile tudi poslovile. Iz njihove zgodbe se lahko marsikaj naučimo.
Kam so izginile zmenkarske franšize?

Zmenkarske franšize so bile nekoč poslovna priložnost (Vir: franchise-uk.co.uk)

Ameriška revija Entrepreneur je preučila nekaj nenavadnih idej, ki so hitro dosegle vrhunec in se zatem tudi hitro poslovile. Sredi 1990-ih so veliko priljubljenost dosegle tudi zmenkarske franšize, vendar pa je nenadnemu uspehu sledil tudi hiter propad. S 145 zmenkarskih franšiz v letu 1996 je njihovo število upadlo na borih 22 v letu 2004, v letu 2007 pa so dokončno poniknile.

Dober primer je podjetje The Right One, ki je s franšizingom začelo v letu 1999 in do leta 2002 vzpostavilo 28 franšiznih enot, vendar pa je v letu 2007 dokončno zaprlo svoja vrata. Tudi podjetje It's Just Lunch, ki je začelo s franšizingom v letu 2000 in do leta 2006 vzpostavilo 96 lokacij, je v letu 2008 končalo svojo kariero. Podobna je tudi zgodba številnih drugih podjetij, kot npr. video-zmenkarskih franšiz ali podjetja Eight at Eight, ki se je ukvarjalo z organizacijo skupinskih zmenkov za samske, vzpostavilo nekaj franšiznih enot, a nato po nekaj letih obupalo nad franšizingom.

Vzrok za njihov propad je bila predvsem huda konkurenca s strani spletnih strani kot so Match.com, eHarmony in Craigslist, proti katerim osebne zmenkarske franšize niso imele šans.

 

Vir: BusinessOpportunities

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice