Kampanje na platformi GoFundMe zbrale že 3 milijarde dolarjev!

GoFundMe, ki poleg Kickstarterja in IndieGoGo velja za eno najbolj priljubljenih platform za množično financiranje, dosega presenetljive rezultate. Takšne, zaradi katerih vse bolj opozarja nase. Njene dosežke opažajo tudi podjetja, kot je PayPal, ki se menda celo zanima za nakup.
Kampanje na platformi GoFundMe zbrale že 3 milijarde dolarjev!

Platforma GoFundMe je ocenjena na 600 milijonov dolarjev (Vir slike: GoFundMe).

GoFundMe je na posebni misiji: platforma je presegla nov mejnik, projekti, ki so se predstavili na njej, so skupaj zbrali že več kot 3 milijarde dolarjev. Številka je še bolj zanimiva, ko dodamo, da so njeni projekti do maja letos zbrali 2 milijardi in da se število podpornikov v teh šestih mesecih ni prav nič povečalo. Baza ostaja 25-milijonska, je sporočila ekipa GoFundMe.

Kot kaže, je število oziroma vsota donacij skozi mesece narasla, vzrok pa je vse večja kredibilnost in zaupanje v platformo. Platforma je sicer zrasla na temeljih zbiranja podpore za dobrodelne in druge namene. Prek platforme so podporniki uspeli zbrati kar 11 milijonov dolarjev za prizadete v poplavah v Louisiani in 7,8 milijona dolarjev za žrtve in družine strelskega obračuna v Floridi.

Ena od kampanj, ki se je predstavljala na tej platformi, si je za cilj zastavila 3 tisoč dolarjev, ob koncu pa zbrala kar 100-krat več donacij: 384.270 dolarjev.

Platformo sta zasnovala Andrew Ballester in Brad Damphouse leta 2008 v San Diegu. Za GoFundMe, ki se postavlja ob bok Kickstarterju in IndieGoGu (le z drugačnim namenom), sta zbrala neznano vsoto denarja s strani skladov, kot so Accel, Techonology Crossover, Capital, Greylock in Meritech. Pozneje je vanjo vložil še Stripes.

Investitorji so si menda vzeli precejšen kos podjetja, ustanovitelja pa vmes izplačali. Na mestu direktorja zdaj sedi Rob Solomon. Zadnja znana vrednost platforme se vrti 600 milijonov dolarjev. GoFundMe naj bi mesečno po takratnih pričakovanjih vrtel 100-milijonsko številko v zelencih, platforma pa naj bi dosegala 300-odstotno rast.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje