Najdražja končnica ostaja .xxx

Čeprav je strošek domene pri izdelavi nove spletne strani skorajda zanemarljiv v primerjavi z ostalimi imeni, pa je njena izbira izredno pomembna. Če se odločate za novo končnico, je v Sloveniji dobro razpredena mreža ponudnikov končnic. Pogovarjali smo se z enim od ponudnikov, Zabec.net.
Najdražja končnica ostaja .xxx

Iščete seksi končnico domene? (Vir slike: Zabec.net)

Pri Zabec.net, kjer imajo na voljo 106 končnic domen, od tega je kar 39 novih, pričakujejo, da bodo letos razširili ponudbo za približno 700 novih končnic. Nad novimi končnicami, ki jih imajo v ponudbi sicer zelo kratek čas, vlada veliko zanimanje. Razlog tiči tudi v tem, da so primerne tako za domač kot tudi tuji trg.

Vsaka končnica ima svoja pravila

“Končnice so zanimive prav za vsakogar; lahko bi rekli, da so primerne tako za odlično kuharico, ki piše svoj blog (.kitchen) kot tudi za podjetja (.company, .domains, .academy, .careers itd.),” med novimi pa so najbolj zaželene končnice .shoes in .tips, v svetovnem merilu pa .guru in .tips.” Pojasnjujejo, da ima vsaka končnica svoja pravila, pa vendar to ni ovira, da si jih ne bi upali ponuditi slovenskim uporabnikov. “Zakaj bi zaostajali za ostalim spletnim svetom, če ga lahko uspešno gradimo skupaj,” se sprašujejo.

Igrajo na odprte karte

Najdražja končnica ostaja še vedno .xxx. Cene večine novih končnic se gibljejo od 17 do 42 evrov na leto, pri Zabec.net pa je cena podaljšanja enaka ceni registracije. To je igra odprtih kart, pravijo. Letni strošek je za najbolj zaželeno končnico, torej .xxx, 78 evrov. Medtem ko je za končnico .today treba odšteti 17 evrov na leto, za .kitchen 26 evrov, pa je treba za .diamonds plačati 42 evrov. Kot pojasnjujejo, so cene na njihovem ceniku konkurenčne s tujimi ponudniki končnic.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje