Katera področja so na Kickstarterju najbolj uspešna?

S pomočjo Kickstarterja, največje svetovne platforme, namenjene zbiranju podjetnikov in potencialnih malih investitorjev na enem mestu, je do danes že več kot 35 tisoč projektov uspešno pridobilo denarna sredstva za zagon svoje podjetniške ideje. Katera področja so pri tem najbolj uspešna?
Blaž Kos: Timsko delo in podjetništvo

Blaž Kos: Timsko delo in podjetništvo (Vir slike: sxc.hu)

Kickstarter mladim podjetnikom in ostalim tehnološkim navdušencem omogoča predstavitev svojih poslovnih idej v 13 različnih kategorijah. V kolikor tudi sami razmišljate o pridobivanju denarnih sredstev prek močno priljubljene in že uveljavljene družabne mreže potencialnih investitorjev in mladih podjetnikov, si preberite, katere izmed 13 kategorij so na Kickstarterju najbolj uspešne pri doseganju zastavljenega cilja in kakšen znesek jim v povprečju uspe zbrati.

Uspešnost glede pridobivanja sredstev

Od skupno več kot 83 tisoč prijavljenih projektov po uspešnosti glede pridobivanja sredstev daleč najbolj izstopata kategoriji “ples” in “gledališče“. V prvi je namreč uspešnost pridobivanja sredstev kar 69,87-odstotna, v drugi pa 63,97-odstotna. Visok odstotek uspešnosti imajo tudi naslednja področja: “glasba” (54,18 odstotka), “umetnost” (48,32 odstotka) in “komedija” (45,75 odstotkov).

Na dnu lestvice glede na uspešnost najdemo kategorije “tehnologija” (33,19 odstotka), “založništvo” (31,17 odstotka) in “moda“, ki z 27,33 odstotki zavzema zadnje mesto.

Želite tudi vi predstaviti svoj projekt na Kickstarterju? Preverite pogoje za sodelovanje!

Zbrana denarna sredstva

Skupno je bilo na Kickstarterju zbranih že več kot 399 milijonov dolarjev. Največ sredstev so zbrali projekti s področij “film in video” (87 milijonov), “igričarstvo” (81 milijonov), “glasba” (58 milijonov) in “dizajn” (57 milijonov). Najmanj denarja so zbrali projekti iz kategorij “moda” (6,7 milijonov), “fotografija” (5 milijonov) in “ples” (3 milijone).

Samo v letu 2012 je kar 17 projektov zbralo več kot 1 milijonov dolarjev denarnih sredstev, večina jih prihaja iz kategorije “tehnologija“, kjer je bil tudi najvišji povprečni znesek na enega donatorja v eni kategoriji, in sicer 107 dolarjev.

Najvišji znesek v vsej zgodovini Kickstarterja je uspešno zbral produkt Pebble, in sicer v kategoriji “dizajn“. Zbral je kar 10,3 milijona dolarjev!

Vir: Kickstarter in Economist

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje