Katere lastnosti imajo dobri voditelji?

Avtor Maja Borštnik — 11.10.2013
Komentiraj!
Večina uspešnih podjetnikov ima določene osebnostne lastnosti, zaradi katerih so pri ljudeh bolj priljubljeni. To jim pomaga ne le v zasebnem življenju, temveč tudi na delovnem mestu, kjer zaradi pravilnega pristopa dosegajo velike uspehe v komunikaciji z zaposlenimi.
Katere lastnosti imajo dobri voditelji?

Katere lastnosti imajo dobri voditelji? (Vir slike: sxc.hu)

Poglejmo si 11 lastnosti, ki so pomembne za dobro vodenje podjetniške ekipe. 

1. Sposobnost poslušanja.

Poslušanje je temelj dobrih odnosov med ljudmi. Najboljši vodje znajo prisluhniti svojim strankam, zato jim lahko vedno ponudijo izboljšane in prilagojene produkte oz. storitve, upoštevajo pa tudi mnenja zaposlenih, investitorjev, delničarjev in konkurence. 

2. Sposobnost pripovedovanja.

Da bi jih lahko prodali, morajo podjetniki znati opisati prednosti svojih izdelkov ali storitev. Na ta način lahko prepričajo potencialne kupce, pa tudi investitorje in delničarje. 

3. Avtentičnost

Dobri voditelji stojijo za svojimi besedami in navzven izražajo kredibilnost. Kljub temu pa od časa do časa pokažejo tudi svojo ranljivost in ponižnost, zaradi česar oddajajo prijetno energijo, ki privlači nove in nove stranke.

4. Transparentnost

V današnjem času je skrivnosti izredno težko zadržati zase in podjetniki, ki poslujejo na tak način, bodo slej ko prej razkriti. Odprtost in iskrenost povzročata veliko bolj sproščeno delovno ozračje, zato je večja tudi produktivnost. 

5. Skupinsko delo

Spodbujanje ekipnega dela je zelo pomembno za uspeh organizacije. Spodbujajte nove inovativne ideje pri zaposlenih, nagrajujte skupinsko delo in dovolite zaposlenim, da zasijejo. Na ta način boste imeli podjetniško ekipo, ki bo že sama po sebi predstavljala uspeh.

6. Odzivnost

Najboljši vodje se odzivajo na pohvale in pripombe svojih strank, osebja in investitorjev, najsibo prek elektronske pošte, glasovne pošte ali preko spletnih družabnih omrežij, s tem pa dokažejo, da jim je zanje mar.

7. Prilagodljivost

V današnjem času smo priča izredno hitrim in velikim spremembam na tržišču. Prav zaradi tega morajo biti podjetniki zelo prilagodljivi, hkrati pa morajo tudi znati poiskati priložnost, ko se le-ta pojavi. 

8. Strast

Podjetniki, ki svoje delo opravljajo s strastjo, imajo veliko prednost pred tekmeci. Strast je namreč močno nalezljiva in slej ko prej bo dosegla tudi stranke, ki bodo nad produktom ali storitvijo navdušeni prav zaradi tega, ker bodo čutili zagretost ekipe, ki je opravila delo.

9. Faktor presenečenja

Večina ljudi obožuje presenečenja. V kolikor želite navdušiti svoje stranke, jim k naročilu dodajte majhno presenečenje. Pozitivna presenečenja bodo povzročila, da bodo stranke namesto konkurence tudi v prihodnosti raje izbrale vas. 

10. Preprostost

Današnji svet je izredno kompleksen, zato večina kupcev v produktih in storitvah želi le eno - preprostost. Da bi to dosegli, morate projekt oz. idejo, ki je najverjetneje precej kompleksna, razdelati na posamezne komponente in pojasniti strankam, kako deluje. Z večjim razumevanjem pa bo zraslo tudi njihovo navdušenje do vaše ideje.

11. Hvaležnost

Priljubljeni voditelji so vedno hvaležni ljudem, ki so jim omogočili priložnosti in uspeh. Bodite spoštljivi in se vedno zahvalite svojim mentorjem, strankam in sodelavcem. Tudi vi se boste počutili bolje!

Vir: LinkedIn

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!