Katere lastnosti imajo dobri voditelji?

Večina uspešnih podjetnikov ima določene osebnostne lastnosti, zaradi katerih so pri ljudeh bolj priljubljeni. To jim pomaga ne le v zasebnem življenju, temveč tudi na delovnem mestu, kjer zaradi pravilnega pristopa dosegajo velike uspehe v komunikaciji z zaposlenimi.

Poglejmo si 11 lastnosti, ki so pomembne za dobro vodenje podjetniške ekipe. 

1. Sposobnost poslušanja.

Poslušanje je temelj dobrih odnosov med ljudmi. Najboljši vodje znajo prisluhniti svojim strankam, zato jim lahko vedno ponudijo izboljšane in prilagojene produkte oz. storitve, upoštevajo pa tudi mnenja zaposlenih, investitorjev, delničarjev in konkurence. 

2. Sposobnost pripovedovanja.

Da bi jih lahko prodali, morajo podjetniki znati opisati prednosti svojih izdelkov ali storitev. Na ta način lahko prepričajo potencialne kupce, pa tudi investitorje in delničarje. 

3. Avtentičnost

Dobri voditelji stojijo za svojimi besedami in navzven izražajo kredibilnost. Kljub temu pa od časa do časa pokažejo tudi svojo ranljivost in ponižnost, zaradi česar oddajajo prijetno energijo, ki privlači nove in nove stranke.

4. Transparentnost

V današnjem času je skrivnosti izredno težko zadržati zase in podjetniki, ki poslujejo na tak način, bodo slej ko prej razkriti. Odprtost in iskrenost povzročata veliko bolj sproščeno delovno ozračje, zato je večja tudi produktivnost. 

5. Skupinsko delo

Spodbujanje ekipnega dela je zelo pomembno za uspeh organizacije. Spodbujajte nove inovativne ideje pri zaposlenih, nagrajujte skupinsko delo in dovolite zaposlenim, da zasijejo. Na ta način boste imeli podjetniško ekipo, ki bo že sama po sebi predstavljala uspeh.

6. Odzivnost

Najboljši vodje se odzivajo na pohvale in pripombe svojih strank, osebja in investitorjev, najsibo prek elektronske pošte, glasovne pošte ali preko spletnih družabnih omrežij, s tem pa dokažejo, da jim je zanje mar.

7. Prilagodljivost

V današnjem času smo priča izredno hitrim in velikim spremembam na tržišču. Prav zaradi tega morajo biti podjetniki zelo prilagodljivi, hkrati pa morajo tudi znati poiskati priložnost, ko se le-ta pojavi. 

8. Strast

Podjetniki, ki svoje delo opravljajo s strastjo, imajo veliko prednost pred tekmeci. Strast je namreč močno nalezljiva in slej ko prej bo dosegla tudi stranke, ki bodo nad produktom ali storitvijo navdušeni prav zaradi tega, ker bodo čutili zagretost ekipe, ki je opravila delo.

9. Faktor presenečenja

Večina ljudi obožuje presenečenja. V kolikor želite navdušiti svoje stranke, jim k naročilu dodajte majhno presenečenje. Pozitivna presenečenja bodo povzročila, da bodo stranke namesto konkurence tudi v prihodnosti raje izbrale vas. 

10. Preprostost

Današnji svet je izredno kompleksen, zato večina kupcev v produktih in storitvah želi le eno – preprostost. Da bi to dosegli, morate projekt oz. idejo, ki je najverjetneje precej kompleksna, razdelati na posamezne komponente in pojasniti strankam, kako deluje. Z večjim razumevanjem pa bo zraslo tudi njihovo navdušenje do vaše ideje.

11. Hvaležnost

Priljubljeni voditelji so vedno hvaležni ljudem, ki so jim omogočili priložnosti in uspeh. Bodite spoštljivi in se vedno zahvalite svojim mentorjem, strankam in sodelavcem. Tudi vi se boste počutili bolje!

Vir: LinkedIn

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje