Katere stranke so najboljše?

So najboljše stranke tiste, ki nakupijo največ izdelkov? Ali pa so to tiste, s katerimi je poslovanje najbolj prijetno? Poznavanje strank in njihovega vpliva na vaše podjetje lahko močno izboljša poslovanje in zaslužek.
Članek: Deklariranje produktov

Deklariranje produktov (Vir slike: sxc.hu)

Mnogi podjetniki trdijo, da so prav vse stranke enako pomembne in temu primerno jih tudi tretirajo. Res je, da si vsaka stranka zasluži najvišjo kvaliteto storitev in izdelkov, a ni res, da so vse stranke enako pomembne. Različne stranke imajo na vaše poslovanje lahko različen učinek.

Če želite izboljšati svoje poslovanje, ocenite svoje stranke in jih razdelite na kategorije glede na dva kriterija: na dobiček, ki vam ga prinašajo in količino dela, ki ga imate z njimi.

Zaposlene naprosite, da ocenijo drugi del – količino dela, ki ga imajo z njimi. Vsako stranko naj ocenijo z oceno od 1 do 10. Pri tem naj ocenjujejo količino dela in čas, ki so ga porabili za posamezno stranko ter obnašanje stranke do zaposlenih.

Stranke nato razdelite na 4 kategorije:

  • Stranke, ki vam prinašajo velik dobiček in od vas zahtevajo ogromno truda. Tovrstni ljudje so morda izbirčni, morda so le trenutno slabe volje, ali pa so preprosto nezadovoljni s poslovanjem vašega podjetja. V vsakem primeru so to stranke, ki vam najverjetneje ne bodo ostale zveste. Temu primerno lahko spremenite svoje obnašanje in jim poskusite spremeniti mnenje o vašemu podjetju, ali pa se preprosto odločite, da jih boste izpustili iz rok.
  • Stranke, ki vam prinašajo zelo malo dobička in od vas zahtevajo ogromno truda. Nekateri bi vam svetovali, da se za tovrstne stranke preprosto prenehajte truditi. A dejstvo je, da vam prinašajo nekaj dobička in v kolikor jih ne nameravate nadomestiti z novimi strankami, bo vaše poslovanje utrpelo finančne izgube.
  • Stranke, ki vam prinašajo velik dobiček in od vas zahtevajo zelo malo truda. To so stranke, ki si jih želi vsak poslovnež. Izvedite več o njih – od kje prihajajo, kje so izvedeli za vaše podjetje? Želite si več takih strank, zato ugotovite natančno, za kakšen tip ljudi gre.
  • Stranke, ki vam prinašajo zelo malo dobička in od vas zahtevajo zelo malo truda. Morda ne kupujejo izdelkov in storitev, za katere bi vi želeli, da jih kupujejo, a so najverjetneje zveste in z malo truda bi se jih dalo spremeniti v stranke, ki vam prinašajo velik dobiček. Izkoristite priložnost!

Se sliši zapleteno? Morda res, a poznavanje strank in njihovega vpliva na vaše podjetje močno vpliva na poslovanje in zaslužek. Še posebej v primeru, da je vaša baza strank zaenkrat še majhna.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje