BLOG MARKETING DELAVNICA

Katere stranke so najboljše?

So najboljše stranke tiste, ki nakupijo največ izdelkov? Ali pa so to tiste, s katerimi je poslovanje najbolj prijetno? Poznavanje strank in njihovega vpliva na vaše podjetje lahko močno izboljša poslovanje in zaslužek.
Članek: Deklariranje produktov

Deklariranje produktov (Vir slike: sxc.hu)

Mnogi podjetniki trdijo, da so prav vse stranke enako pomembne in temu primerno jih tudi tretirajo. Res je, da si vsaka stranka zasluži najvišjo kvaliteto storitev in izdelkov, a ni res, da so vse stranke enako pomembne. Različne stranke imajo na vaše poslovanje lahko različen učinek.

Če želite izboljšati svoje poslovanje, ocenite svoje stranke in jih razdelite na kategorije glede na dva kriterija: na dobiček, ki vam ga prinašajo in količino dela, ki ga imate z njimi.

Zaposlene naprosite, da ocenijo drugi del – količino dela, ki ga imajo z njimi. Vsako stranko naj ocenijo z oceno od 1 do 10. Pri tem naj ocenjujejo količino dela in čas, ki so ga porabili za posamezno stranko ter obnašanje stranke do zaposlenih.

Stranke nato razdelite na 4 kategorije:

  • Stranke, ki vam prinašajo velik dobiček in od vas zahtevajo ogromno truda. Tovrstni ljudje so morda izbirčni, morda so le trenutno slabe volje, ali pa so preprosto nezadovoljni s poslovanjem vašega podjetja. V vsakem primeru so to stranke, ki vam najverjetneje ne bodo ostale zveste. Temu primerno lahko spremenite svoje obnašanje in jim poskusite spremeniti mnenje o vašemu podjetju, ali pa se preprosto odločite, da jih boste izpustili iz rok.
  • Stranke, ki vam prinašajo zelo malo dobička in od vas zahtevajo ogromno truda. Nekateri bi vam svetovali, da se za tovrstne stranke preprosto prenehajte truditi. A dejstvo je, da vam prinašajo nekaj dobička in v kolikor jih ne nameravate nadomestiti z novimi strankami, bo vaše poslovanje utrpelo finančne izgube.
  • Stranke, ki vam prinašajo velik dobiček in od vas zahtevajo zelo malo truda. To so stranke, ki si jih želi vsak poslovnež. Izvedite več o njih – od kje prihajajo, kje so izvedeli za vaše podjetje? Želite si več takih strank, zato ugotovite natančno, za kakšen tip ljudi gre.
  • Stranke, ki vam prinašajo zelo malo dobička in od vas zahtevajo zelo malo truda. Morda ne kupujejo izdelkov in storitev, za katere bi vi želeli, da jih kupujejo, a so najverjetneje zveste in z malo truda bi se jih dalo spremeniti v stranke, ki vam prinašajo velik dobiček. Izkoristite priložnost!

Se sliši zapleteno? Morda res, a poznavanje strank in njihovega vpliva na vaše podjetje močno vpliva na poslovanje in zaslužek. Še posebej v primeru, da je vaša baza strank zaenkrat še majhna.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje