Katere stranke so najboljše?

So najboljše stranke tiste, ki nakupijo največ izdelkov? Ali pa so to tiste, s katerimi je poslovanje najbolj prijetno? Poznavanje strank in njihovega vpliva na vaše podjetje lahko močno izboljša poslovanje in zaslužek.
Članek: Deklariranje produktov

Deklariranje produktov (Vir slike: sxc.hu)

Mnogi podjetniki trdijo, da so prav vse stranke enako pomembne in temu primerno jih tudi tretirajo. Res je, da si vsaka stranka zasluži najvišjo kvaliteto storitev in izdelkov, a ni res, da so vse stranke enako pomembne. Različne stranke imajo na vaše poslovanje lahko različen učinek.

Če želite izboljšati svoje poslovanje, ocenite svoje stranke in jih razdelite na kategorije glede na dva kriterija: na dobiček, ki vam ga prinašajo in količino dela, ki ga imate z njimi.

Zaposlene naprosite, da ocenijo drugi del – količino dela, ki ga imajo z njimi. Vsako stranko naj ocenijo z oceno od 1 do 10. Pri tem naj ocenjujejo količino dela in čas, ki so ga porabili za posamezno stranko ter obnašanje stranke do zaposlenih.

Stranke nato razdelite na 4 kategorije:

  • Stranke, ki vam prinašajo velik dobiček in od vas zahtevajo ogromno truda. Tovrstni ljudje so morda izbirčni, morda so le trenutno slabe volje, ali pa so preprosto nezadovoljni s poslovanjem vašega podjetja. V vsakem primeru so to stranke, ki vam najverjetneje ne bodo ostale zveste. Temu primerno lahko spremenite svoje obnašanje in jim poskusite spremeniti mnenje o vašemu podjetju, ali pa se preprosto odločite, da jih boste izpustili iz rok.
  • Stranke, ki vam prinašajo zelo malo dobička in od vas zahtevajo ogromno truda. Nekateri bi vam svetovali, da se za tovrstne stranke preprosto prenehajte truditi. A dejstvo je, da vam prinašajo nekaj dobička in v kolikor jih ne nameravate nadomestiti z novimi strankami, bo vaše poslovanje utrpelo finančne izgube.
  • Stranke, ki vam prinašajo velik dobiček in od vas zahtevajo zelo malo truda. To so stranke, ki si jih želi vsak poslovnež. Izvedite več o njih – od kje prihajajo, kje so izvedeli za vaše podjetje? Želite si več takih strank, zato ugotovite natančno, za kakšen tip ljudi gre.
  • Stranke, ki vam prinašajo zelo malo dobička in od vas zahtevajo zelo malo truda. Morda ne kupujejo izdelkov in storitev, za katere bi vi želeli, da jih kupujejo, a so najverjetneje zveste in z malo truda bi se jih dalo spremeniti v stranke, ki vam prinašajo velik dobiček. Izkoristite priložnost!

Se sliši zapleteno? Morda res, a poznavanje strank in njihovega vpliva na vaše podjetje močno vpliva na poslovanje in zaslužek. Še posebej v primeru, da je vaša baza strank zaenkrat še majhna.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje