Katere stranke so najboljše?

So najboljše stranke tiste, ki nakupijo največ izdelkov? Ali pa so to tiste, s katerimi je poslovanje najbolj prijetno? Poznavanje strank in njihovega vpliva na vaše podjetje lahko močno izboljša poslovanje in zaslužek.
Članek: Deklariranje produktov

Deklariranje produktov (Vir slike: sxc.hu)

Mnogi podjetniki trdijo, da so prav vse stranke enako pomembne in temu primerno jih tudi tretirajo. Res je, da si vsaka stranka zasluži najvišjo kvaliteto storitev in izdelkov, a ni res, da so vse stranke enako pomembne. Različne stranke imajo na vaše poslovanje lahko različen učinek.

Če želite izboljšati svoje poslovanje, ocenite svoje stranke in jih razdelite na kategorije glede na dva kriterija: na dobiček, ki vam ga prinašajo in količino dela, ki ga imate z njimi.

Zaposlene naprosite, da ocenijo drugi del – količino dela, ki ga imajo z njimi. Vsako stranko naj ocenijo z oceno od 1 do 10. Pri tem naj ocenjujejo količino dela in čas, ki so ga porabili za posamezno stranko ter obnašanje stranke do zaposlenih.

Stranke nato razdelite na 4 kategorije:

  • Stranke, ki vam prinašajo velik dobiček in od vas zahtevajo ogromno truda. Tovrstni ljudje so morda izbirčni, morda so le trenutno slabe volje, ali pa so preprosto nezadovoljni s poslovanjem vašega podjetja. V vsakem primeru so to stranke, ki vam najverjetneje ne bodo ostale zveste. Temu primerno lahko spremenite svoje obnašanje in jim poskusite spremeniti mnenje o vašemu podjetju, ali pa se preprosto odločite, da jih boste izpustili iz rok.
  • Stranke, ki vam prinašajo zelo malo dobička in od vas zahtevajo ogromno truda. Nekateri bi vam svetovali, da se za tovrstne stranke preprosto prenehajte truditi. A dejstvo je, da vam prinašajo nekaj dobička in v kolikor jih ne nameravate nadomestiti z novimi strankami, bo vaše poslovanje utrpelo finančne izgube.
  • Stranke, ki vam prinašajo velik dobiček in od vas zahtevajo zelo malo truda. To so stranke, ki si jih želi vsak poslovnež. Izvedite več o njih – od kje prihajajo, kje so izvedeli za vaše podjetje? Želite si več takih strank, zato ugotovite natančno, za kakšen tip ljudi gre.
  • Stranke, ki vam prinašajo zelo malo dobička in od vas zahtevajo zelo malo truda. Morda ne kupujejo izdelkov in storitev, za katere bi vi želeli, da jih kupujejo, a so najverjetneje zveste in z malo truda bi se jih dalo spremeniti v stranke, ki vam prinašajo velik dobiček. Izkoristite priložnost!

Se sliši zapleteno? Morda res, a poznavanje strank in njihovega vpliva na vaše podjetje močno vpliva na poslovanje in zaslužek. Še posebej v primeru, da je vaša baza strank zaenkrat še majhna.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje