Katerim spletnim trendom se splača slediti v letu 2014?

Avtor Domovanje.com — 20.01.2014
Komentiraj!
Vsako leto nam prinese kaj novega na spletu. Lani se je tako razcvetel odzivni oz. responsive design, zasnova spletne strani na način, da se prilagaja tako klasičnim računalnikom kot tudi pametnim telefonom in tabličnim računalnikom. Kaj lahko pričakujemo letos?
Katerim spletnim trendom se splača slediti v letu 2014?

Katerim spletnim trendom se splača slediti v letu 2014?

Spremembe Googlovega algoritma tudi večkrat dnevno

Že od leta 2011 Google intenzivno spreminja svoje algoritme. Samo v lanskem letu je bilo na tem področju zaznanih kar 15 večjih sprememb, v letošnjem pa naj bi jih bilo še bistveno več. Google naj bi določene algoritme spreminjal celo večkrat dnevno.

Če želite ostati na prvih mestih, je torej smiselno pozornost in sredstva še naprej namenjati kakovostnim vsebinam in optimizaciji. Dodatno zagotovilo vidnosti v času sprememb vam lahko prinesejo Google oglasi.

Odzivno oblikovanje na pohodu

Dober prikaz na mobilnih telefonih bo še posebej pomemben za lokalne ponudnike, saj mobilno oglaševanje postaja vse bolj priljubljeno in učinkovito.

Predstavljajte si, da ste se prepozno odpravili s sestanka in zdaj zamujate na rojstni dan svoje tete. Nujno potrebujete vsaj šopek rož. Če ste uporabnik pametnega telefona, kar najhitreje »pogooglate«, kje v vaši bližini je cvetličar, ki vam bo pomagal rešiti situacijo. Ta nase opozori z oglasom, ki upošteva lokacijo, prepriča pa vas z odzivno spletno stranjo.

Se nam obeta vladavina videa?

Morda ste že opazili, da na vseh področjih narašča uporaba video vsebin, kljub temu, da tehnologija pravzaprav sploh ni nova. Med drugim tudi vse boljši telefoni in hitrejši prenos podatkov botrujejo povečanemu zanimanju za video.

Podatki kažejo, da video na spletni strani za do 85 % poveča verjetnost, da se bo obiskovalec odločil za nakup. Učinkovito nadomesti dolga besedila in pomaga razložiti inovativne ali kompleksne produkte.

Snapchat in Vine – ju že poznate?

Tudi v letu 2014 bodo v ospredju družbeni mediji. Ni pa nujno, da isti, kot lani. Vse več vpliva pridobivata Snapchat in Vine. Prek obeh si uporabniki pošiljajo predvsem video posnetke, ki jim pri Snapcahtu pravijo kar »snaps«.

Od bolj zasidranih družbenih medijev se največji porast pripisuje Pinterestu. Slednjega uporabljajo predvsem belke in latinoameričanke, stare med 18 in 64 let.

Premik v načrtovanju strani

Tudi ta trend se je sicer pojavil že lani, vendar lahko pričakujemo, da se bo le še okrepil. Vedno večkrat vidimo spletne strani, pri katerih so vsa besedila, slike in funkcionalnosti na eni (pod)strani. Obiskovalec se pomika vedno nižje in tako odkriva vsebino. Najpogosteje nas tudi klik na meni pomakne samo nižje ali višje po strani. Takšne spletne strani so lahko zelo privlačne na pogled in prijazne do uporabnikov mobilnih naprav, ni pa nujno, da so primerne za vsako podjetje.

Vas zanima, katere trende naj upošteva vaše podjetje in kako? Vprašajte svetovalce SpletneStrani.si!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice