Kdaj objavljati vsebine na Facebooku?

Čas je v poslu ključnega pomena, prav tako pa je pomemben tudi pri objavah na družbenih omrežjih, kot je Facebook. Več o tem, kdaj objavljati in kako pogosto objavljati vsebine na Facebooku, si preberite v nadaljevanju.
Kdaj objavljati vsebine na Facebooku?

Kdaj objavljati vsebine na Facebook-u? (Vir slike: Facebook)

Raziskava Buddy Media “Strategies for Effective Wall Posts: A Timeline Analysis” je pokazala, da je odziv odvisen od tega, kdaj objavite vsebino na Facebooku. Pri raziskavi so bili uporabljeni podatki kar 1.800 največjih blagovnih znamk, ki so prisotne na družbenih omrežjih.

Srede so najslabše

Najslabši dan v tednu za objavo vsebine ali za oglaševanje na Facebooku je sreda. Ob sredah so namreč uporabniki manj aktivni, kot ostale dni v tednu.

Vikendi so najboljši

Najboljša dneva za objavo vsebin sta sobota in nedelja, saj so konec tedna uporabniki bolj aktivni. Kadar podjetja objavljajo vsebine med vikendom, imajo za 14,5 odstotkov boljši odziv.

Trenutno večina podjetij objavlja vsebine predvsem sredi tedna, zgolj 14 odstotkov vseh objavljenih vsebin pa podjetja objavijo ob koncu tedna.

Oglaševanje konec tedna

Vsebine, namenjene oglaševanju, so v soboto in nedeljo deležne 69 odstotkov več interakcije kot med tednom.

Odvisno od industrije

Raziskava je pokazala, da so ponedeljki najboljši za objavo vsebin predvsem za podjetja, ki se ukvarjajo s splošno trgovino na drobno, medtem ko so četrtki najboljši za podjetja iz modne industrije in za trgovine z oblačili.

Objavljajte čez dan

Verjetno vam ni prišlo na misel, da bi vsebine objavljali ponoči. Tudi raziskava je pokazala, da je najbolj učinkovito objavljanje vsebin čez dan od 7 zjutraj do 8 zvečer. Znotraj pravkar omenjenega časovnega okvira pa je najbolje, če objavljate vsebine takrat, ko so ljudje v službi.

Ne objavljajte preveč

Podjetja ne smejo objavljati vsebin preveč pogosto. Ena do dve objavi na dan sta najbolj učinkoviti.

Raziskava je pokazala še nekaj zanimivosti:

  • V kolikor pri objavi prosite za »like«, je verjetnost, da bo nekdo všečkal vašo objavo, 3,3-krat večja.
  • V kolikor boste v objavi zahtevali »share«, obstaja kar 7-krat večja verjetnost, da bodo ljudje to vsebino delili.
  • Nikar ne pišite preveč! Tekst naj bo omejen na 80 znakov. Raziskava je pokazala, da so objave z manj kot 80 znaki deležne 23 odstotkov več interakcije kot daljše objave.
  • Objavljena slika bo deležna več odziva kot tekst. Fotografija je deležna 39 odstotkov več interakcije kot povprečna tekstovna objava. Objavljen video ali povezava pa sta deležna slabše interakcije od povprečja.
  • Sprašujte! Eden izmed najboljših načinov, kako priti do odziva na Facebooku je, da nekaj vprašate.
  • Uporabljajte znake za čustva, kot sta 🙂 in :D. Raziskava je pokazala, da je uporaba simbolov najbolj dobrodošla v zdravstveni in lepotni industriji, v prehrambni industriji ter industriji pijač.

Vir: socialmediatoday.com

Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas in bodite na tekočem!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje