Kdaj objavljati vsebine na Facebooku?

Avtor Saba Resnik — 22.10.2012
Komentiraj!
Čas je v poslu ključnega pomena, prav tako pa je pomemben tudi pri objavah na družbenih omrežjih, kot je Facebook. Več o tem, kdaj objavljati in kako pogosto objavljati vsebine na Facebooku, si preberite v nadaljevanju.
Kdaj objavljati vsebine na Facebooku?

Kdaj objavljati vsebine na Facebook-u? (Vir slike: Facebook)

Raziskava Buddy Media “Strategies for Effective Wall Posts: A Timeline Analysis” je pokazala, da je odziv odvisen od tega, kdaj objavite vsebino na Facebooku. Pri raziskavi so bili uporabljeni podatki kar 1.800 največjih blagovnih znamk, ki so prisotne na družbenih omrežjih.

Srede so najslabše

Najslabši dan v tednu za objavo vsebine ali za oglaševanje na Facebooku je sreda. Ob sredah so namreč uporabniki manj aktivni, kot ostale dni v tednu.

Vikendi so najboljši

Najboljša dneva za objavo vsebin sta sobota in nedelja, saj so konec tedna uporabniki bolj aktivni. Kadar podjetja objavljajo vsebine med vikendom, imajo za 14,5 odstotkov boljši odziv.

Trenutno večina podjetij objavlja vsebine predvsem sredi tedna, zgolj 14 odstotkov vseh objavljenih vsebin pa podjetja objavijo ob koncu tedna.

Oglaševanje konec tedna

Vsebine, namenjene oglaševanju, so v soboto in nedeljo deležne 69 odstotkov več interakcije kot med tednom.

Odvisno od industrije

Raziskava je pokazala, da so ponedeljki najboljši za objavo vsebin predvsem za podjetja, ki se ukvarjajo s splošno trgovino na drobno, medtem ko so četrtki najboljši za podjetja iz modne industrije in za trgovine z oblačili.

Objavljajte čez dan

Verjetno vam ni prišlo na misel, da bi vsebine objavljali ponoči. Tudi raziskava je pokazala, da je najbolj učinkovito objavljanje vsebin čez dan od 7 zjutraj do 8 zvečer. Znotraj pravkar omenjenega časovnega okvira pa je najbolje, če objavljate vsebine takrat, ko so ljudje v službi.

Ne objavljajte preveč

Podjetja ne smejo objavljati vsebin preveč pogosto. Ena do dve objavi na dan sta najbolj učinkoviti.

Raziskava je pokazala še nekaj zanimivosti:

  • V kolikor pri objavi prosite za »like«, je verjetnost, da bo nekdo všečkal vašo objavo, 3,3-krat večja.
  • V kolikor boste v objavi zahtevali »share«, obstaja kar 7-krat večja verjetnost, da bodo ljudje to vsebino delili.
  • Nikar ne pišite preveč! Tekst naj bo omejen na 80 znakov. Raziskava je pokazala, da so objave z manj kot 80 znaki deležne 23 odstotkov več interakcije kot daljše objave.
  • Objavljena slika bo deležna več odziva kot tekst. Fotografija je deležna 39 odstotkov več interakcije kot povprečna tekstovna objava. Objavljen video ali povezava pa sta deležna slabše interakcije od povprečja.
  • Sprašujte! Eden izmed najboljših načinov, kako priti do odziva na Facebooku je, da nekaj vprašate.
  • Uporabljajte znake za čustva, kot sta :) in :D. Raziskava je pokazala, da je uporaba simbolov najbolj dobrodošla v zdravstveni in lepotni industriji, v prehrambni industriji ter industriji pijač.

Vir: socialmediatoday.com

Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas in bodite na tekočem!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!