Kdo bo naslednji zmagovalec tekmovanja Imagine Cup?

Samo še do 30. januarja je čas za prijavo na lokalni izbor letošnjega tekmovanja Imagine Cup. Nepozabna izkušnja, privlačne nagrade, mednarodna mreža povezav, pridobivanje referenc in veliko zabave so razlogi, zakaj sodelovati v tem največjem svetovnem študentskem tekmovanju.
Kdo bo naslednji zmagovalec tekmovanja Imagine Cup?

Ekipa ADORA

Dodatni razlogi za sodelovanje na Imagine Cupu so nagrade v vrednosti milijon ameriških dolarjev, nepozabno doživetje na svetovnem finalu v Redmondu v ZDA, možnost kariernega preboja in pridobivanje zvenečih referenc.

Študentske ekipe lahko svojo idejo v eno izmed treh kategorij (”Igre”, ”Inovacije” in ”Družbena odgovornost”) prijavijo do 30. januarja 2015 na spletni strani www.imaginecup.si.

Izmed vseh prijavljenih ekip se bo deset najboljših v začetku februarja udeležilo pospeševalnika idej ITIME, nato pa se bodo 9. aprila pomerile za zmago v slovenskem lokalnem izboru. Za uvrstitev na prestižni finale v Redmondu bodo tri najboljše slovenske ekipe morale prepričati še polfinalno komisijo, ki bo v mesecu juniju prek spletnega ocenjevanja izmed vseh prispelih prijav na svetovnem nivoju izbrala tiste, ki se bodo udeležile prestižnega svetovnega finala. Ta bo julija na sedežu Microsofta v Redmondu, ZDA.

Leta 2013 je slovenska ekipa ADORA z mariborske Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru na svetovnem finalu v St. Peterburgu zasedla 2. mesto v kategoriji »Inovacije«, kar je najboljša slovenska uvrstitev v zgodovini tekmovanja. Prav tako so kot prva slovenska ekipa prejeli denarno podporo Imagine Cup Grants za nadaljnjo uresničevanje in razvoj ideje v višini 50 tisoč ameriških dolarjev.

Vir: ImagineCup.si

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje