Kdo bo prejemnik nagrad Crunchies?

V organizaciji spletnega portala TechCrunch letos že osmič zapored poteka izbor najbolj obetavnih tehnoloških podjetij. Tokrat bodo nagrade Crunchies podeljene za leto 2014. V kolikor jih želite podpreti, lahko za podjetja in podjetnike glasujete še do 27. januarja do polnoči.
Kdo bo prejemnik nagrad Crunchies?

Kdo bo prejemnik nagrad Crunchies? (Vir slike: TechCrunch)

Tudi v letošnjem letu bo TechCrunch, tokrat že osmič, podelil nagrade za najbolj obetavna tehnološka podjetja po izboru njihovih bralcev

Sodelovanje na tekmovanju je bilo omogočeno vsem podjetjem, ne glede na državo, iz katere prihajajo. Izjema se je pojavila v kategoriji “najboljši mednarodni startup”, kjer je bilo sodelovanje predvideno za podjetja iz Združenih držav Amerike.

Podjetja so morala za uvrstitev na tekmovanje prejeti zadostno število nominacij svojih podpornikov, nato pa je strokovni komite TechCruncha izbral pet finalistov iz vsake kategorije, in sicer tista podjetja, ki so prejela največ glasov. Sledila je uvrstitev v finalni izbor in novo glasovanje, ki pravkar poteka in se zaključi v torek, 27. januarja 2015, ob polnočiZa podjetja in podjetnike, ki so se uvrstili v finalni izbor in so vas prepričala, lahko glasujete tudi vi, in sicer na tej povezavi >>

Vsa podjetja, ki so se uvrstila v finale, so hkrati prejela brezplačno vstopnico za svečano prireditev v San Franciscu, kjer bodo razglašeni končni zmagovalci in bodo podeljene nagrade Crunchies. Prireditev bo potekala 5. februarja 2015 v dvorani Davies Symphony, podeljenih pa bo 20 nagrad Crunchies v 20 različnih kategorijah. 

Vir: TechCrunch

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje