Kdo bo sedmi ključni govorec konference PODIM 2014?

Avtor Maja Borštnik — 30.03.2014
Komentiraj!
PODIM je največja mednarodna podjetniška konferenca v Sloveniji in intenzivna dvodnevna podjetniška izkušnja, kjer se enkrat letno združijo vsi deležniki podjetniškega ekosistema, predvsem pa startup podjetniki, in sicer z namenom intenzivnega izobraževanja, izmenjave izkušenj in mreženja.
Kdo bo sedmi ključni govorec konference PODIM 2014?

Kdo bo sedmi ključni govorec konference PODIM 2014? (Vir slike: podim.org)

PODIM 2014 bo v znamenju podjetniškega vlaka smrti in zabave; vzponov in padcev, uspehov in neuspehov ter koristnih nasvetov za podjetniško pot.

Več kot 40 domačih in mednarodnih strokovnjakov bo delilo nasvete in izkušnje, kako se znajti v težkih poslovnih situacijah, kako pomembna sta močna volja in vrhunsko znanje ter kako premagovati ovire na poti do globalno uspešnega startup podjetja. 

Ključni govorniki bodo na spletni strani konference PODIM en za drugim objavljeni od 10. februarja do 31. marca. Končni program bo na voljo 2. aprila.

Ta teden so naznanili že sedmega ključnega govorca. To bo Shira Abel, Američanka, ki živi in dela v Izraelu. Gurujka spletnega, mobilnega in klasičnega marketinga je direktorica marketinške agencije Hunter & Bard iz Tel Aviva, specializirane za visokotehnološke start-upe, ki pomaga svojim naročnikom drastično izboljšati obiskanost in prodajo.

Je strastna mentorica v pospeševalnikih, za katerimi stojijo Google, Microsoft, Seedcamp, Founder Institute in drugih, predavateljica StartHuba na Jaffa Academic College in odmevna blogerka na The Next Web, z magisterijem (MBA) s Kellog School of Management.

Shira vam bo na konferenci PODIM predstavila:

  • kako marketing vgraditi v sam produkt oz. z njim začeti že v fazi snovanja izdelka,
  • kako testirati svojo idejo in zmanjšati tveganje neuspeha,
  • uspešne start-up marketinške strategije in kanale, taktike, orodja ter metrike za njihovo uresničitev,
  • kdaj in kako komunicirati ter graditi odnose oz. skupnosti navdušenih uporabnikov in kupcev,
  • vse, kar morate vedeti o vedenjskem inženiringu, viralnosti, brandingu, dizajnu in najboljših praksah nastopa na družabnih medijih.

Vir: PODIM

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!