Kdo je bolj zelen? Yahoo ali Google?

Silicijeva dolina je znana po svoji okoljevarstveni ozaveščenosti. Skrb za okolje pa je zmeraj bolj pomembno tudi za spletna podjetja.
Kdo je bolj zelen? Yahoo ali Google?

Yahoo-jeva “zelena” stran.

GOOGLE

Podjetje že nekaj časa del sredstev vlaga v tehnologijo sončnih celic, saj želijo njihov veliki podatkovni center delno napajati tudi s sončno energijo. Na glavni poslovni stavbi v Mountain View pa že postavljajo 1,6 megavatne celične plošče.
Direktor Eric Schmidt je poudaril, da sončna energija ni le pravilna odločitev, ampak bo podjetju tudi prihranila denar.

Google bo že res prihranil pri stroških za elektriko, vendar bo zato veliko namenil postavitvi sistema in njegovemu vzdrževanju. Pozitivna medijska pozornost projektu gotovo ni zanemarljiva in pri podjetju se tega še kako dobro zavedajo.

Lansko leto so predstavili tudi stran imenovano  Summer of green, na kateri si lahko preberete nasvete za okolju bolj prijazne načine potovanj.

YAHOO

Igralec Matt Dillon bo skupaj s podjetjem promoviral projekt najbolj zelenega mesta v državi (“Greenest City in America”). Zmagovalcu projekta bo Yahoo podelil celo malo floto hibridnih taksijev, New York pa že čaka na svojo obljubljeno pošiljko.

Tako kot Google ima Yahoo svojo “zeleno” stran, pravzaprav kar dve,  Be a better planet in  Yahoo green.

Vir:  TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje