Kdo je najbolj povezan s socialnimi mediji?

Ste se kdaj vprašali, katera izmed velikih imen najbolje delujejo na področju družbenih medijev? Nova raziskava, ki so jo opravili pri Altimeter Group in Westpaint, vam bo odgovorila ravno na to vprašanje.
Kdo je najbolj povezan s socialnimi mediji?

Starbucks izkorišča prednosti socialnih medijev.

Pod drobnogled so vzeli
več kot deset družbenih medijskih kanalov, vključno s Twitterjem, z blogi, s forumi
in socialnimi omrežji kot je Facebook ter pripravili seznam, na katerem boste našli
razvrščenih kar sto zaščitnih znamk.

Starbucks je s 127 točkami osvojil krono
in se povzpel na najvišjo stopničko. Lestvica desetih najboljših pa izgleda
takole:

1. Starbucks (127)
2. Dell (123)
3. eBay (115)
4. Google (105)
5. Microsoft (103)
6. Thomson Reuters (101)
7. Nike (100)
8. Amazon (88)
9. SAP (86)
10. Tie – Yahoo!/Intel (85)

Poročilo razvršča posamezne znamke v eno izmed štirih kategorij, odvisno od
števila socialnih medijskih kanalov, pri katerih znamka participira. Študija
trdi, da obstaja korelacija med zavezo s socialnimi mediji in večanjem dohodka,
v trditev pa lahko hitro podvomimo, saj so najmočnejše znamke jasno tudi
najbolj zavezane.

 

Vir: TechCrunch

Top 100: seznam