Kdo je najboljši spletni trgovec v naši južni sosedi?

Na Hrvaškem so pred dnevi razglasili najboljše spletne trgovine in spletnega trgovca leta. Če se podajate na hrvaški trg, ni odveč preveriti ponudbo hrvaških zmagovalcev, saj vam ti podatki lahko pošteno koristijo.
Kdo je najboljši spletni trgovec v naši južni sosedi?

Kdo so spletni trgovci leta na Hrvaškem (Vir slike: Ceneje.si)

Naziv spletnega trgovca leta je prejela trgovina eKupi.hr, ki je slavila tudi v kategoriji Spletni nakupovalni center. Glas ljudstva je prejel Printink.hr, zmagovalec kategorije Avdio&video je Sonusart.hr, v kategoriji Auto&moto je slavil Silux.hr, v Dom&vrt Emmezeta.hr, v kategoriji IT/Foto/Telefonija Gizzmo.hr, v Lepota&zdravje Alternativa-webshop.com, v kategoriji Sport&moda pa Dobra-macka.com.

Glavni kriterij za določanje zmagovalcev so bila mnenja kupcev, ki so jih pridobili prek spletnih anket v izvedbi Valicona. Svoje izkušnje je podalo več kot 29 tisoč hrvaških uporabnikov spleta, ki so v preteklem letu opravili vsaj en nakup v domači spletni trgovini.

Kdo je spletni trgovec leta v Sloveniji? >>

»Verjamem, da smo s tem projektom uspeli vzpostaviti nekakšno sredstvo merjenja uspešnosti na hrvaškem trgu ter spletnim trgovcem omogočili dostop do podatkov o uporabniški izkušnji, na podlagi katerih lahko še izboljšajo svoje poslovanje. Konec koncev, potrošniki so lahko že pred tem na našem portalu Jeftinije.hr primerjali cene izdelkov v različnih trgovinah, s tem projektom pa jim na Hrvaškem prvič ponujamo tudi podatke o kvaliteti posameznih trgovin,« je povedal Damir Vidan, vodja projekta Web trgovac godine.

Tudi v Sloveniji je slavil Gizzmo. Ste že prebrali pogovor z njimi? >>

Kako kupujejo Hrvati?

Najpogostejša oblika plačevanja pri spletnem nakupovanju je plačilo po povzetju, za kar se odloča skoraj polovica kupcev (49 odstotkov), za plačilo s kreditnimi karticami se odloča slaba petina (19 odstotkov). Zaznati pa je drugačno obnašanje kupcev v primeru nakupovanja na tujih spletnih straneh, ko večinoma uporabljajo PayPal (35 odstotkov), plačilo po povzetju (25 odstotkov) in kreditne kartice (17 odstotkov).

Kje sta Slovenija in Hrvaška?

Ker je Valicon podobno raziskavo opravil tudi v Sloveniji, je možno narediti primerjavo med državama. Njihove ugotovitve kažejo, da iz vidika pogostosti uporabe interneta in spletnega nakupovanja Hrvaška dve leti zaostaja za Sloveniji, medtem ko razlik v strukturi spletnih nakupovalcev ni. Sicer pa se hrvaške spletne trgovine soočajo s podobno težave kot naše – nameniti morajo posebno pozornost privabljanju in motiviranju mladih in zahtevnih kupcev, da bi začeli v večji meri nakupovati pri njih in ne pri tujih trgovcih.

Razmišljate o razvoju mobilne aplikacije za svojo spletno trgovino? >>

Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice