Kdo je oseba, ki je pri 24 letih prevzela vodenje Lonely Planeta

Ko je pri samo 24 letih nekdanji poročni fotograf Daniel Houghton prevzel vodenje znamke Lonely Planet, je kot novo mlado ime v javnosti dvignil veliko prahu. Zaradi mladosti so mu očitali neizkušenost, a dokazal jim je, da to ni ovira za uspeh.
Kdo je oseba, ki je pri 24 letih prevzela vodenje Lonely Planeta

Kdo je oseba, ki je pri 24 letih prevzela vodenje Lonely Planeta (Vir slike: Freedigitalphotos.net)

Houghton je sicer študiral fotoreporterstvo, po končanem študiju pa si je tri leta nabiral izkušnje z delom v oglaševalski agenciji, fotoreporterstvom ter z vodenjem lastne fotografske trgovine. Prvi večji korak v poslovnem življenju je bil, ko ga je kontaktiral milijarder Brad Kelley in zaprosil za pomoč pri ustanovitvi podjetja NC2 Media.

Temu je sledil drugi večji korak, ko je, potem ko je podjetje NC2 Media od BBC kupilo svetovno znano znamko Lonely Planet, postal izvršni direktor te znamke.

V le nekaj letih je tako Houghton prišel od majhnega lastnega posla, do so-ustanovitve podjetja s petimi zaposlenimi, do prevzema vodenja organizacije z več sto zaposlenimi. Danes je star 26 let in še kar ostaja najmlajši član med zaposlenimi v vodstvu. V kratkem obdobju si je nabral veliko izkušenj, na podlagi tega pa zapisal nekaj nasvetov iz prve roke:

  • Osredotoči se na ljudi: Ljudi, s katerimi posluješ, moraš imeti rad. Ostani v stiku s strankami, jim svetuj in pomagaj. Preživljanje časa z ljudmi, tudi takrat ko to ni potrebno, se obrestuje na dolgi rok.
  • Pri izbiranju ljudi za vodstvo, bodi previden: Če se osebe odlično obnesejo pri nekaterih nalogah, še ne pomeni, da bodo odlični vodje. Kot vodja imaš polno odgovornost, da boš vsaki osebi podelil pravo mesto.
  • Obkrožite se z zaupanja vrednimi in izkušenimi ljudmi: Ko je Houghton postal izvršni direktor, je bil deležen kritik, da mu za vodenje tako velike organizacije primanjkuje izkušenj. Toda to ne more biti pomanjkljivost, saj za vodjem stoji skupina izkušenih ljudi, ki ga razume in podpira.
  • Poslušaj druge, a zaupaj vase:  Drugim daj možnost, da izrazijo svoje mnenje. A na koncu moraš poslušati sebe, koga boš upošteval in koga ne.
  • Bodi odkrit do ljudi: Ljudi obravnavaj s spoštovanjem. Človeku ne moreš vedno povedati vsega, a kadar se le da, bodi do njega iskren.
  • Vsak ima na voljo enako časa: Kot vodja ne zahtevaj, da ljudje v delo vložijo več časa, kot ga vložiš sam.

Vir: Inc.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

26.09.2018 od 12:30 do 17:00
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje