Kdo je oseba, ki je pri 24 letih prevzela vodenje Lonely Planeta

Ko je pri samo 24 letih nekdanji poročni fotograf Daniel Houghton prevzel vodenje znamke Lonely Planet, je kot novo mlado ime v javnosti dvignil veliko prahu. Zaradi mladosti so mu očitali neizkušenost, a dokazal jim je, da to ni ovira za uspeh.
Kdo je oseba, ki je pri 24 letih prevzela vodenje Lonely Planeta

Kdo je oseba, ki je pri 24 letih prevzela vodenje Lonely Planeta (Vir slike: Freedigitalphotos.net)

Houghton je sicer študiral fotoreporterstvo, po končanem študiju pa si je tri leta nabiral izkušnje z delom v oglaševalski agenciji, fotoreporterstvom ter z vodenjem lastne fotografske trgovine. Prvi večji korak v poslovnem življenju je bil, ko ga je kontaktiral milijarder Brad Kelley in zaprosil za pomoč pri ustanovitvi podjetja NC2 Media.

Temu je sledil drugi večji korak, ko je, potem ko je podjetje NC2 Media od BBC kupilo svetovno znano znamko Lonely Planet, postal izvršni direktor te znamke.

V le nekaj letih je tako Houghton prišel od majhnega lastnega posla, do so-ustanovitve podjetja s petimi zaposlenimi, do prevzema vodenja organizacije z več sto zaposlenimi. Danes je star 26 let in še kar ostaja najmlajši član med zaposlenimi v vodstvu. V kratkem obdobju si je nabral veliko izkušenj, na podlagi tega pa zapisal nekaj nasvetov iz prve roke:

  • Osredotoči se na ljudi: Ljudi, s katerimi posluješ, moraš imeti rad. Ostani v stiku s strankami, jim svetuj in pomagaj. Preživljanje časa z ljudmi, tudi takrat ko to ni potrebno, se obrestuje na dolgi rok.
  • Pri izbiranju ljudi za vodstvo, bodi previden: Če se osebe odlično obnesejo pri nekaterih nalogah, še ne pomeni, da bodo odlični vodje. Kot vodja imaš polno odgovornost, da boš vsaki osebi podelil pravo mesto.
  • Obkrožite se z zaupanja vrednimi in izkušenimi ljudmi: Ko je Houghton postal izvršni direktor, je bil deležen kritik, da mu za vodenje tako velike organizacije primanjkuje izkušenj. Toda to ne more biti pomanjkljivost, saj za vodjem stoji skupina izkušenih ljudi, ki ga razume in podpira.
  • Poslušaj druge, a zaupaj vase:  Drugim daj možnost, da izrazijo svoje mnenje. A na koncu moraš poslušati sebe, koga boš upošteval in koga ne.
  • Bodi odkrit do ljudi: Ljudi obravnavaj s spoštovanjem. Človeku ne moreš vedno povedati vsega, a kadar se le da, bodi do njega iskren.
  • Vsak ima na voljo enako časa: Kot vodja ne zahtevaj, da ljudje v delo vložijo več časa, kot ga vložiš sam.

Vir: Inc.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje