Kdo je oseba, ki je pri 24 letih prevzela vodenje Lonely Planeta

Ko je pri samo 24 letih nekdanji poročni fotograf Daniel Houghton prevzel vodenje znamke Lonely Planet, je kot novo mlado ime v javnosti dvignil veliko prahu. Zaradi mladosti so mu očitali neizkušenost, a dokazal jim je, da to ni ovira za uspeh.
Kdo je oseba, ki je pri 24 letih prevzela vodenje Lonely Planeta

Kdo je oseba, ki je pri 24 letih prevzela vodenje Lonely Planeta (Vir slike: Freedigitalphotos.net)

Houghton je sicer študiral fotoreporterstvo, po končanem študiju pa si je tri leta nabiral izkušnje z delom v oglaševalski agenciji, fotoreporterstvom ter z vodenjem lastne fotografske trgovine. Prvi večji korak v poslovnem življenju je bil, ko ga je kontaktiral milijarder Brad Kelley in zaprosil za pomoč pri ustanovitvi podjetja NC2 Media.

Temu je sledil drugi večji korak, ko je, potem ko je podjetje NC2 Media od BBC kupilo svetovno znano znamko Lonely Planet, postal izvršni direktor te znamke.

V le nekaj letih je tako Houghton prišel od majhnega lastnega posla, do so-ustanovitve podjetja s petimi zaposlenimi, do prevzema vodenja organizacije z več sto zaposlenimi. Danes je star 26 let in še kar ostaja najmlajši član med zaposlenimi v vodstvu. V kratkem obdobju si je nabral veliko izkušenj, na podlagi tega pa zapisal nekaj nasvetov iz prve roke:

  • Osredotoči se na ljudi: Ljudi, s katerimi posluješ, moraš imeti rad. Ostani v stiku s strankami, jim svetuj in pomagaj. Preživljanje časa z ljudmi, tudi takrat ko to ni potrebno, se obrestuje na dolgi rok.
  • Pri izbiranju ljudi za vodstvo, bodi previden: Če se osebe odlično obnesejo pri nekaterih nalogah, še ne pomeni, da bodo odlični vodje. Kot vodja imaš polno odgovornost, da boš vsaki osebi podelil pravo mesto.
  • Obkrožite se z zaupanja vrednimi in izkušenimi ljudmi: Ko je Houghton postal izvršni direktor, je bil deležen kritik, da mu za vodenje tako velike organizacije primanjkuje izkušenj. Toda to ne more biti pomanjkljivost, saj za vodjem stoji skupina izkušenih ljudi, ki ga razume in podpira.
  • Poslušaj druge, a zaupaj vase:  Drugim daj možnost, da izrazijo svoje mnenje. A na koncu moraš poslušati sebe, koga boš upošteval in koga ne.
  • Bodi odkrit do ljudi: Ljudi obravnavaj s spoštovanjem. Človeku ne moreš vedno povedati vsega, a kadar se le da, bodi do njega iskren.
  • Vsak ima na voljo enako časa: Kot vodja ne zahtevaj, da ljudje v delo vložijo več časa, kot ga vložiš sam.

Vir: Inc.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje