Kdo je oseba, ki je pri 24 letih prevzela vodenje Lonely Planeta

Ko je pri samo 24 letih nekdanji poročni fotograf Daniel Houghton prevzel vodenje znamke Lonely Planet, je kot novo mlado ime v javnosti dvignil veliko prahu. Zaradi mladosti so mu očitali neizkušenost, a dokazal jim je, da to ni ovira za uspeh.
Kdo je oseba, ki je pri 24 letih prevzela vodenje Lonely Planeta

Kdo je oseba, ki je pri 24 letih prevzela vodenje Lonely Planeta (Vir slike: Freedigitalphotos.net)

Houghton je sicer študiral fotoreporterstvo, po končanem študiju pa si je tri leta nabiral izkušnje z delom v oglaševalski agenciji, fotoreporterstvom ter z vodenjem lastne fotografske trgovine. Prvi večji korak v poslovnem življenju je bil, ko ga je kontaktiral milijarder Brad Kelley in zaprosil za pomoč pri ustanovitvi podjetja NC2 Media.

Temu je sledil drugi večji korak, ko je, potem ko je podjetje NC2 Media od BBC kupilo svetovno znano znamko Lonely Planet, postal izvršni direktor te znamke.

V le nekaj letih je tako Houghton prišel od majhnega lastnega posla, do so-ustanovitve podjetja s petimi zaposlenimi, do prevzema vodenja organizacije z več sto zaposlenimi. Danes je star 26 let in še kar ostaja najmlajši član med zaposlenimi v vodstvu. V kratkem obdobju si je nabral veliko izkušenj, na podlagi tega pa zapisal nekaj nasvetov iz prve roke:

  • Osredotoči se na ljudi: Ljudi, s katerimi posluješ, moraš imeti rad. Ostani v stiku s strankami, jim svetuj in pomagaj. Preživljanje časa z ljudmi, tudi takrat ko to ni potrebno, se obrestuje na dolgi rok.
  • Pri izbiranju ljudi za vodstvo, bodi previden: Če se osebe odlično obnesejo pri nekaterih nalogah, še ne pomeni, da bodo odlični vodje. Kot vodja imaš polno odgovornost, da boš vsaki osebi podelil pravo mesto.
  • Obkrožite se z zaupanja vrednimi in izkušenimi ljudmi: Ko je Houghton postal izvršni direktor, je bil deležen kritik, da mu za vodenje tako velike organizacije primanjkuje izkušenj. Toda to ne more biti pomanjkljivost, saj za vodjem stoji skupina izkušenih ljudi, ki ga razume in podpira.
  • Poslušaj druge, a zaupaj vase:  Drugim daj možnost, da izrazijo svoje mnenje. A na koncu moraš poslušati sebe, koga boš upošteval in koga ne.
  • Bodi odkrit do ljudi: Ljudi obravnavaj s spoštovanjem. Človeku ne moreš vedno povedati vsega, a kadar se le da, bodi do njega iskren.
  • Vsak ima na voljo enako časa: Kot vodja ne zahtevaj, da ljudje v delo vložijo več časa, kot ga vložiš sam.

Vir: Inc.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje