Kdo kupuje prek mobilnih telefonov?

V prvem četrtletju letošnjega leta je 198 milijonov Američanov kupovalo prek spleta, kar predstavlja 78 odstotkov ameriške populacije, starejše od 15 let. Kdo so ti potrošniki in kakšen je trend spletnih nakupov prek mobilnih telefonov, razkriva poročilo comScore.
Kdo kupuje prek mobilnih telefonov?

Kdo so spletni kupci? (Vir slike: YouTube)

Za spletne prodajalce je pomembno, da poznajo svoje (potencialne) kupce, saj lahko s temi podatki še okrepijo svojo prodajo in prepoznavnost. Poročilo comScore, ki je sicer opravljeno na ameriškem vzorcu, podira številne mite o nakupovanju. Poglejmo, zakaj.

Pri spletnih nakupih ne obstajajo pravila

Splošno prepričanje je, da ženske opravljajo večino nakupov, da so one tiste, ki odločajo o dogajanju v gospodinjstvu, še zlasti, kar se tiče nakupov. Vendar pa to pri spletnih nakupih ne velja: moški prek spleta opravijo približno toliko nakupov kot ženske.

Moški pogosteje prek pametnih telefonov

Moški so tudi tisti, ki pogosteje nakupujejo prek mobilnih naprav. Leta 2013 je 57 odstotkov žensk opravilo nakup prek spleta, moški 52 odstotkov nakupov, razkriva študija SeeWhy. Je pa zato delež moških večji, ko pridemo do vprašanja, kdo opravi več nakupov prek pametnih telefonov. Kar 22 odstotkov moških je lani opravilo nakup prek pametnih telefonov, delež žensk pa je bil manjši – 18 odstotkov.

Milenijci letno zapravijo okoli 2 tisoč dolarjev

Milenijci, potrošniki, stari od 18 do 34 let, ostajajo ključna generacija pri spletnih nakupih, ki so letos v spletnih prodajalnah zapravili več denarja kot vse ostale starostne skupine. Velik napredek so naredili starostniki, starejši od 55 let. V tej starostni skupini je eden od štirih postal spletni kupec prek mobilnih naprav. Po podatkih comScore milenijci letno zapravijo 2 tisoč dolarjev, kljub nižjim dohodkom v primerjavi z drugimi starostnimi skupinami.

Spletni kupci iz gospodinjstev z višjimi prihodki

Spletni potrošniki živijo večinoma v gospodinjstvih z višjimi prihodki, pravi raziskava Experian. Ta je ugotovila, da 55 odstotkov ameriških e-potrošnikov živi v gospodinjstvih, ki imajo več kot 75 tisoč dolarjev letnih prihodkov. Od tega ima 40 odstotkov gospodinjstev več kot 100 tisoč dolarjev težak letni proračun. Za primerjavo – povprečno ameriško gospodinjstvo ima okoli 50 tisoč dolarjev letnih prihodkov.

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje