Kdo kupuje prek mobilnih telefonov?

Avtor Maruša Žibert — 16.12.2014
Komentiraj!
V prvem četrtletju letošnjega leta je 198 milijonov Američanov kupovalo prek spleta, kar predstavlja 78 odstotkov ameriške populacije, starejše od 15 let. Kdo so ti potrošniki in kakšen je trend spletnih nakupov prek mobilnih telefonov, razkriva poročilo comScore.
Kdo kupuje prek mobilnih telefonov?

Kdo so spletni kupci? (Vir slike: YouTube)

Za spletne prodajalce je pomembno, da poznajo svoje (potencialne) kupce, saj lahko s temi podatki še okrepijo svojo prodajo in prepoznavnost. Poročilo comScore, ki je sicer opravljeno na ameriškem vzorcu, podira številne mite o nakupovanju. Poglejmo, zakaj.

Pri spletnih nakupih ne obstajajo pravila

Splošno prepričanje je, da ženske opravljajo večino nakupov, da so one tiste, ki odločajo o dogajanju v gospodinjstvu, še zlasti, kar se tiče nakupov. Vendar pa to pri spletnih nakupih ne velja: moški prek spleta opravijo približno toliko nakupov kot ženske.

Moški pogosteje prek pametnih telefonov

Moški so tudi tisti, ki pogosteje nakupujejo prek mobilnih naprav. Leta 2013 je 57 odstotkov žensk opravilo nakup prek spleta, moški 52 odstotkov nakupov, razkriva študija SeeWhy. Je pa zato delež moških večji, ko pridemo do vprašanja, kdo opravi več nakupov prek pametnih telefonov. Kar 22 odstotkov moških je lani opravilo nakup prek pametnih telefonov, delež žensk pa je bil manjši – 18 odstotkov.

Milenijci letno zapravijo okoli 2 tisoč dolarjev

Milenijci, potrošniki, stari od 18 do 34 let, ostajajo ključna generacija pri spletnih nakupih, ki so letos v spletnih prodajalnah zapravili več denarja kot vse ostale starostne skupine. Velik napredek so naredili starostniki, starejši od 55 let. V tej starostni skupini je eden od štirih postal spletni kupec prek mobilnih naprav. Po podatkih comScore milenijci letno zapravijo 2 tisoč dolarjev, kljub nižjim dohodkom v primerjavi z drugimi starostnimi skupinami.

Spletni kupci iz gospodinjstev z višjimi prihodki

Spletni potrošniki živijo večinoma v gospodinjstvih z višjimi prihodki, pravi raziskava Experian. Ta je ugotovila, da 55 odstotkov ameriških e-potrošnikov živi v gospodinjstvih, ki imajo več kot 75 tisoč dolarjev letnih prihodkov. Od tega ima 40 odstotkov gospodinjstev več kot 100 tisoč dolarjev težak letni proračun. Za primerjavo - povprečno ameriško gospodinjstvo ima okoli 50 tisoč dolarjev letnih prihodkov.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice