Kdo lahko okuša in skrbi za vino bolje kot vinski okuševalci?

Zna se zgoditi, da bodo v prihodnosti roboti zamenjali vinske okuševalce. Danski raziskovalci so namreč uspešno razvili umetni jezik, ki omogoča odkrivanje in spoznavanje, ali ima vsebina dragih vinskih steklenic resnično boljši okus kot cenejša.
Kdo lahko okuša in skrbi za vino bolje kot vinski okuševalci?

Letno kupimo 31,4 milijard 750-mililitrskih steklenic vina (Vir slike: YouTube).

Raziskava, objavljena v ABS Nano, poroča TechCrunch, trdi, da lahko optični nanosenzorji, ki temeljijo na površinski plazmonski resonanci (SPR), razberejo občutek suhosti vina. SPR se je izkazala kot ena najpomembnejših tehnik za študije medmolekulskih interakcij, saj omogoča merjenje v realnem času in analizo kinetike interakcij. Pozitiven aspekt umetnega jezika robota je tudi dejstvo, da ni obremenjen s subjektivnimi odločitvami.

V vinskih kleteh kar roboti?

Kako pomembna je vinska industrija, priča podatek organizacije MarketWatch, ki pravi, da letno kupimo 31,4 milijard 750-mililitrskih steklenic vina. Nove tehnologije, med njimi tudi omenjeni umetnik jezik, bi nam lahko omogočile, da bi kozarček neznanega vina primaknili kar robotu, ta pa bi nam povedal, kakšnega okusa je.

Da se tehnološki svet vse bolj zanima za področje vin, vpliva tudi nenehno povečanje števila prodanih steklenic in ljubiteljev vina – tako tistih, ki uživajo ob njegovi pridelavi kot tistih, ki uživajo v končnem izdelku. A danes ne bomo govorili o aparaturah, temveč o nekaterih vidnih aplikacijah oziroma rešitvah, ki prihajajo iz Slovenije.

Da nikoli ne pozabim okusnega vina

Podobno rešitev, sicer ne v obliki robota, so ustvarili slovenski razvijalci aplikacije WineCo. Namenjena je ljubiteljem vin kot tudi enologom, tako domačim kot tujim, saj je na voljo tudi v angleščini. Kako deluje? Potem ko odkrijete vino, ki prija vašim brbončicam, aplikacija shrani njegovo ime in oceno po 20-točkovni in stotočkovni metodi. Prvih deset vzorcev je možno hraniti in voditi brezplačno.

Enolyse skrbi za zorenje vina na daljavo

Leta 2011 je luč sveta ugledala aplikacija Wine, ki je v svojem arhivu hranila več kot 120 izbranih najkakovostnejših slovenskih vin. Pomemben delež je na tem področju prispevala tudi ekipa Enolyse, ki je lansko leto zmagovala na programu start:cloud. Ekipa razvija sistem za nadzorovanje zorenja vina na daljavo, sistem pa jim omogoča spremljanje poteka fermentacije v sodu.

Vitilab v boj proti boleznim

Zanimivemu trgu se je v poletnih mesecih pridružila še ekipa, ki razvija aplikacijo VitiLab. Namenjena je vinogradnikom, ki se pogosto soočajo z boleznimi, kot so botritis, oidij in peronospora. Kako deluje aplikacija? Omogoča zajem podatkov z vinogradu najbližje agrometeorološke postaje in spremljanje razvojnih faz bolezni. Vinogradniku pošilja obvestila o ogroženosti, predlaga pa mu tudi najbolj ugoden čas za škropljenje. S tem lahko zmanjšajo količino škropiva in zmanjšajo škodo, ki bi jo sicer lahko bolezen povzročila v vinogradu. VitiLab je trenutno še v razvojni fazi.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje