Ker ni našla službe, si jo je ustvarila sama. S poticami!

Janja Štrumbelj je po 17 letih dela v računovodstvu spoznala, da to ni njen sanjski poklic. Službo je pustila, se 6 mesecev posvečala iskanju zaposlitve in bila povabljena zgolj na dva razgovora. Takrat je padla odločitev, da si delovno mesto ustvari sama. Vstopila je v svet kulinarike z Le Potico.
Ker ni našla službe, si jo je ustvarila sama. S poticami!

Obisk prijateljice je Janjo Štrumbelj pripeljal do ideje za posel. Ustvarila je LePotice (Vir slike: osebni arhiv).

Njena podjetniška pot se je začela povsem nedolžno. »Prvi klik je bila izkušnja, ko prijateljice iz tujine nisem mogla peljati na kavo in kos potice, saj sredi poletja v Ljubljani niso nikjer stregli potice. Na pogostitvah pa so velike kose rezali na majhne koščke, ki so razpadli, tako da je še tako lepa zavita potica izgubila svoj sijaj,« pripoveduje Štrumbljeva. Pomislila je, da bi lahko potico, ta slovenski kulinarični ponos, servirali kot mafine ali rogljičke. Ko je v trgovini videla primerne modelčke za peko, je bila ideja na dlani. V njenih mislih je nastala Le Potica.

Okoli potice kroži stereotip, da je peka strašno zahtevna in dolgotrajna

Do takrat še ni pekla potice, tudi zaradi stereotipa, da je peka potice »strašno zahtevna in dolgotrajna«. Vzela je stvari (pravzaprav peko in testo) v svoje roke in spekla prve potičke. Bile so okusne, se spominja. Da bi peko popolnoma izpilila, je obiskala številne tečaje peke, preizkusila na desetine receptov, ter (ne)upoštevala skrivnosti uspešne peke. Ustanovila je tudi prvo slovensko Društvo ljubiteljev potice.

Pol zdaj, pol potem

»Že sam začetek je bil izziv, in sicer kako vzpostaviti proizvodnjo miniaturnih potičk v večjih količinah. Pri tem sem imela nekaj sreče, saj mi je podjetje Jezeršek ponudilo sodelovanje in pomoč pri razvoju tehnologije za množično proizvodnjo,« sledilo je testiranje receptur in optimizacija procesa izdelave. Izkazalo se je, da je možno potičke speči tudi samo na pol, jih takoj zamrzniti in dopeči, ko si želimo. Takšne lahko najdete v njeni ponudbi, ki jo bogatijo tako miniaturne potičke kot tudi tradicionalne potice.

Kakšna je prava slovenska potica?
Slovenska potica ima obliko okroglega kolača z luknjo v sredini in navpična rebra na zunanji strani. Nadevi so odvisni od letnega časa, območja in seveda okusa.

Slovenci potico dojemamo precej čustveno, pravi Janja Štrumbelj, ki je tudi ustanoviteljica Društva ljubiteljev potice (Vir slike: osebni arhiv).

Potica nas spominja na babico

Okusov potice v njeni ponudbi je veliko, vse od orehove, lešnikove, makove, čokoladne, pehtranove pa do slivove. Bogata paleta je namreč posledica stoletnega razvoja in prilagajanja potice na geografske, kulturne in cerkvene vplive. »Lahko rečemo, da potica predstavlja našo identiteto in zgodovino. Sicer pa Slovenci potico dojemamo dokaj čustveno – kot praznično pecivo, ki nas spominja na dom, na babico, ki je pekla najboljšo potico,« pripoveduje 44-letnica, ki od kupcev pogosto sliši komentar, da je orehova takšna, kot jo je pekla njihova mama ali babica.

Lahko preseže lanski rekord?

Lanski december je bil izjemen, se spominja. Čez leto je ta mesečni rekord (2.500 lePotičk) težko preseči. »Kakšen bo letos, bomo še videli, glede na povpraševanje pa kaže dobro. Kakšnih posebnih priprav nimam, sodelovanje z Jezerškovimi, ki izdelujejo lePotičke je že utečeno,« je pa potrebna dobra organizacija in pravočasna priprava zalog sestavin in embalaže.

Njene potičke je možno naročiti prek spletne strani, prodaja pa jih tudi v svoji fizični trgovini v središču Ljubljane. Tam večino kupcev predstavljajo turisti. Veliko zanimanje je, opaža, tudi za poslovna darila, ki jih naročajo podjetja in državne institucije, nekaj pa tudi restavracije kot dopolnitev gostinske ponudbe. Trenutno se torej osredotoča na Slovenijo, kjer si želi postati sinonim za najboljšo slovensko potico. V mislih je tudi tujina.

Kako je nastalo ime Le potica?

Gre za blagovno znamko, ki se ukvarja le s potico in vsem, kar je povezano s potico. Hkrati pa je tu prisotna še besedna igra: če obe besedi preberemo skupaj, dobimo besedo lepotica, kar pa po mojem mnenju potica vsekakor je – lepotica med slovenskim pecivom.«

Imate tudi vi uspešen posel? Prijavite se na izbor Mladi podjetnik leta in ga pokažite širni Sloveniji.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti! Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana! Preberite več >>

S SportyFi do financiranja športne kariere

S SportyFi do financiranja športne kariere

Zagonsko podjetje SportyFi želi s platformo, ki temelji na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Kmalu se začne njihova kampanja ICO. Preberite več >>

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

Slovensko-ameriški start-up Genialis, zmagovalec investicijskega dela letošnje konference PODIM, je v začetku oktobra zaprl 2,3 milijone dolarjev težko semensko naložbo. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje