Ker ni našla službe, si jo je ustvarila sama. S poticami!

Janja Štrumbelj je po 17 letih dela v računovodstvu spoznala, da to ni njen sanjski poklic. Službo je pustila, se 6 mesecev posvečala iskanju zaposlitve in bila povabljena zgolj na dva razgovora. Takrat je padla odločitev, da si delovno mesto ustvari sama. Vstopila je v svet kulinarike z Le Potico.
Ker ni našla službe, si jo je ustvarila sama. S poticami!

Obisk prijateljice je Janjo Štrumbelj pripeljal do ideje za posel. Ustvarila je LePotice (Vir slike: osebni arhiv).

Njena podjetniška pot se je začela povsem nedolžno. »Prvi klik je bila izkušnja, ko prijateljice iz tujine nisem mogla peljati na kavo in kos potice, saj sredi poletja v Ljubljani niso nikjer stregli potice. Na pogostitvah pa so velike kose rezali na majhne koščke, ki so razpadli, tako da je še tako lepa zavita potica izgubila svoj sijaj,« pripoveduje Štrumbljeva. Pomislila je, da bi lahko potico, ta slovenski kulinarični ponos, servirali kot mafine ali rogljičke. Ko je v trgovini videla primerne modelčke za peko, je bila ideja na dlani. V njenih mislih je nastala Le Potica.

Okoli potice kroži stereotip, da je peka strašno zahtevna in dolgotrajna

Do takrat še ni pekla potice, tudi zaradi stereotipa, da je peka potice »strašno zahtevna in dolgotrajna«. Vzela je stvari (pravzaprav peko in testo) v svoje roke in spekla prve potičke. Bile so okusne, se spominja. Da bi peko popolnoma izpilila, je obiskala številne tečaje peke, preizkusila na desetine receptov, ter (ne)upoštevala skrivnosti uspešne peke. Ustanovila je tudi prvo slovensko Društvo ljubiteljev potice.

Pol zdaj, pol potem

»Že sam začetek je bil izziv, in sicer kako vzpostaviti proizvodnjo miniaturnih potičk v večjih količinah. Pri tem sem imela nekaj sreče, saj mi je podjetje Jezeršek ponudilo sodelovanje in pomoč pri razvoju tehnologije za množično proizvodnjo,« sledilo je testiranje receptur in optimizacija procesa izdelave. Izkazalo se je, da je možno potičke speči tudi samo na pol, jih takoj zamrzniti in dopeči, ko si želimo. Takšne lahko najdete v njeni ponudbi, ki jo bogatijo tako miniaturne potičke kot tudi tradicionalne potice.

Kakšna je prava slovenska potica?
Slovenska potica ima obliko okroglega kolača z luknjo v sredini in navpična rebra na zunanji strani. Nadevi so odvisni od letnega časa, območja in seveda okusa.

Slovenci potico dojemamo precej čustveno, pravi Janja Štrumbelj, ki je tudi ustanoviteljica Društva ljubiteljev potice (Vir slike: osebni arhiv).

Potica nas spominja na babico

Okusov potice v njeni ponudbi je veliko, vse od orehove, lešnikove, makove, čokoladne, pehtranove pa do slivove. Bogata paleta je namreč posledica stoletnega razvoja in prilagajanja potice na geografske, kulturne in cerkvene vplive. »Lahko rečemo, da potica predstavlja našo identiteto in zgodovino. Sicer pa Slovenci potico dojemamo dokaj čustveno – kot praznično pecivo, ki nas spominja na dom, na babico, ki je pekla najboljšo potico,« pripoveduje 44-letnica, ki od kupcev pogosto sliši komentar, da je orehova takšna, kot jo je pekla njihova mama ali babica.

Lahko preseže lanski rekord?

Lanski december je bil izjemen, se spominja. Čez leto je ta mesečni rekord (2.500 lePotičk) težko preseči. »Kakšen bo letos, bomo še videli, glede na povpraševanje pa kaže dobro. Kakšnih posebnih priprav nimam, sodelovanje z Jezerškovimi, ki izdelujejo lePotičke je že utečeno,« je pa potrebna dobra organizacija in pravočasna priprava zalog sestavin in embalaže.

Njene potičke je možno naročiti prek spletne strani, prodaja pa jih tudi v svoji fizični trgovini v središču Ljubljane. Tam večino kupcev predstavljajo turisti. Veliko zanimanje je, opaža, tudi za poslovna darila, ki jih naročajo podjetja in državne institucije, nekaj pa tudi restavracije kot dopolnitev gostinske ponudbe. Trenutno se torej osredotoča na Slovenijo, kjer si želi postati sinonim za najboljšo slovensko potico. V mislih je tudi tujina.

Kako je nastalo ime Le potica?

Gre za blagovno znamko, ki se ukvarja le s potico in vsem, kar je povezano s potico. Hkrati pa je tu prisotna še besedna igra: če obe besedi preberemo skupaj, dobimo besedo lepotica, kar pa po mojem mnenju potica vsekakor je – lepotica med slovenskim pecivom.«

Imate tudi vi uspešen posel? Prijavite se na izbor Mladi podjetnik leta in ga pokažite širni Sloveniji.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje