Kickstarter kampanje, ki kljub uspešnemu financiranju niso zaživele

Avtor — 18.04.2015
Triggertrap je predlani s Kickstarter kampanjo namesto načrtovanih 70.000 evrov zbral čez 400.000 evrov. Kljub zbrani vsoti so avtorji kampanje sporočili, da je projekt zaradi previsokih stroškov propadel. To pa ni edina kampanja, ki je kljub uspešnemu financiranju razočarala.
Kickstarter kampanje, ki kljub uspešnemu financiranju niso zaživele

Kickstarter kampanje, ki so kljub uspešnem financiranju propadle (Vir: Freeimages.com)

Triggertrap: Stroški so bili previsoki

Triggertrap ekipa je leta 2013 na Kickstarterju zbrala več kot dovolj sredstev za izdelek Triggertrap Ada, poseben sprožilec, ki bi fotografom pomagal pri snemanju dogodkov, ki trajajo le trenutek. Sprva naj bi bil produkt na voljo v lanskem letu, nato so rok prestavili na letošnji maj, pred mesecem dni pa objavili, da se je projekt žal popolnoma ustavil.

V sporočilu za javnost priznavajo, da je bil njihov izračun stroškov popolnoma napačen, saj so bili stroški strojne in programske opreme skoraj desetkrat višji, kot so sprva načrtovali. Delujoč prototip je bil petkrat dražji od načrtovanih stroškov. Če bi se odločili za proizvodnjo, pa bi bil strošek izdelave vsakega izdelka trikrat višji od načrtovanega. Za proizvodnjo bi se sicer lahko odločili, a bi s tem tvegali prihodnost celotnega podjetja z vsemi ostalimi izdelki.

Podpornikom denarja ne bodo vračali, pač pa ga bodo investirali v ostale produkte, nad čemer seveda vsi niso navdušeni.

Yogventures: Konflikti v ekipi vzeli pol milijona dolarjev

Neka skupina popularnih uporabnikov portala Youtube, ki se je poimenovala Yogscasts, je preko Kickstarterja zbrala čez pol miljona dolarjev za računalniško igrico. Projekt je vzbujal sum že od samega začetka, saj snovalci kampanje pred tem še niso ustvarili niti ene igrice, poleg tega pa sploh niso imeli programerskega znanja za izdelavo najosnovnejših. Razvoj so želeli predati dobrim prijateljem z odličnim programerskim znanjem.

Razvoj igrice je dosegel prototipno raven, ki so jo uporabniki lahko testirali. A dlje od tega ni prišlo. Avtorji so sčasoma prenehali s posodabljanjem, nato pa so oznanili, da se je razvoj za vedno ustavil. Vzrok naj bi bili konflikti med članom ekipe in programerjem. Denarja podpornikom niso vrnili.

Clang: Igrica, ki je zbrala pol milijona dolarjev, je bila dolgočasna

Neal Stephenson, avtor Kickstarter kampanje, je obljubil revolucionarno video igro, v kateri bi se igralec s posebnim upravljalnikom lahko mečeval z nasprotniki.

Stephensonu je z ekipo uspelo ustvariti prototip, tu pa je zgodba doživela tudi svoj zaključek. Avtor je kasneje priznal, da je bil način igranja tehnično inovativen, a žal ne preveč zabaven. Stephenson je prevzel odgovornost za neuspeh in vrnil denar podpornikom, ki so to zahtevali.

Takšni primeri niso pogosti, a nas vseeno opominjajo, da uspešno financiran Kickstarter projekt še ne pomeni uspešnega posla.

Vir: hkickstarter.com in kotaku.com

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje