Kickstarter kampanje, ki kljub uspešnemu financiranju niso zaživele

Triggertrap je predlani s Kickstarter kampanjo namesto načrtovanih 70.000 evrov zbral čez 400.000 evrov. Kljub zbrani vsoti so avtorji kampanje sporočili, da je projekt zaradi previsokih stroškov propadel. To pa ni edina kampanja, ki je kljub uspešnemu financiranju razočarala.
Kickstarter kampanje, ki kljub uspešnemu financiranju niso zaživele

Kickstarter kampanje, ki so kljub uspešnem financiranju propadle (Vir: Freeimages.com)

Triggertrap: Stroški so bili previsoki

Triggertrap ekipa je leta 2013 na Kickstarterju zbrala več kot dovolj sredstev za izdelek Triggertrap Ada, poseben sprožilec, ki bi fotografom pomagal pri snemanju dogodkov, ki trajajo le trenutek. Sprva naj bi bil produkt na voljo v lanskem letu, nato so rok prestavili na letošnji maj, pred mesecem dni pa objavili, da se je projekt žal popolnoma ustavil.

V sporočilu za javnost priznavajo, da je bil njihov izračun stroškov popolnoma napačen, saj so bili stroški strojne in programske opreme skoraj desetkrat višji, kot so sprva načrtovali. Delujoč prototip je bil petkrat dražji od načrtovanih stroškov. Če bi se odločili za proizvodnjo, pa bi bil strošek izdelave vsakega izdelka trikrat višji od načrtovanega. Za proizvodnjo bi se sicer lahko odločili, a bi s tem tvegali prihodnost celotnega podjetja z vsemi ostalimi izdelki.

Podpornikom denarja ne bodo vračali, pač pa ga bodo investirali v ostale produkte, nad čemer seveda vsi niso navdušeni.

Yogventures: Konflikti v ekipi vzeli pol milijona dolarjev

Neka skupina popularnih uporabnikov portala Youtube, ki se je poimenovala Yogscasts, je preko Kickstarterja zbrala čez pol miljona dolarjev za računalniško igrico. Projekt je vzbujal sum že od samega začetka, saj snovalci kampanje pred tem še niso ustvarili niti ene igrice, poleg tega pa sploh niso imeli programerskega znanja za izdelavo najosnovnejših. Razvoj so želeli predati dobrim prijateljem z odličnim programerskim znanjem.

Razvoj igrice je dosegel prototipno raven, ki so jo uporabniki lahko testirali. A dlje od tega ni prišlo. Avtorji so sčasoma prenehali s posodabljanjem, nato pa so oznanili, da se je razvoj za vedno ustavil. Vzrok naj bi bili konflikti med članom ekipe in programerjem. Denarja podpornikom niso vrnili.

Clang: Igrica, ki je zbrala pol milijona dolarjev, je bila dolgočasna

Neal Stephenson, avtor Kickstarter kampanje, je obljubil revolucionarno video igro, v kateri bi se igralec s posebnim upravljalnikom lahko mečeval z nasprotniki.

Stephensonu je z ekipo uspelo ustvariti prototip, tu pa je zgodba doživela tudi svoj zaključek. Avtor je kasneje priznal, da je bil način igranja tehnično inovativen, a žal ne preveč zabaven. Stephenson je prevzel odgovornost za neuspeh in vrnil denar podpornikom, ki so to zahtevali.

Takšni primeri niso pogosti, a nas vseeno opominjajo, da uspešno financiran Kickstarter projekt še ne pomeni uspešnega posla.

Vir: hkickstarter.com in kotaku.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje