Kickstarter najel novinarja, da bo raziskal zgodbo o propadlem projektu

Kickstarter je prvič odkar obstaja najel novinarja, da bo raziskal zgodbo o propadu razvoja letečih dronov Zano, ki so s 3,5 milijona dolarjev donacije preko platforme veljali za najbolj financiran evropski projekt.
Kickstarter najel novinarja, da bo raziskal zgodbo o propadlem projektu

Kickstarter najel novinarja, da bo raziskal zgodbo o propadu projekta (Vir slike: Kickstarter)

Novembra 2014 so bili na Kickstarterju predstavljeni Zano mikro-droni, inteligentne avtonomno leteče naprave. Z vgrajenimi senzorji za odkrivanje in izogibanje oviram, naj bi bili sposobni leteti samostojno – posamično in v skupinah. Glede na to, da so leteči droni na trgu že nekaj let, je bila avtonomnost bistvena prednost pred obstoječimi bratranci, ki jih je potrebno voditi z upravljalnikom.

Maja letos naj bi bila faza razvoja drona še v skladu z načrtovanim planom, avgusta pa so ustvarjalci obljubljali dostavo naprav podpornikom, kljub temu, da takrat, po poročanju BBC, strojna oprema sploh še ni bi bila dovolj razvita. Dronov podporniki na koncu res niso dobil.

Top 10 slovenskih Kickstarter kampanj

Po Kickstarterjevih pravilih, morajo avtorji kampanj v primeru neuspešnega projekta svojim podpornikom pojasniti, zakaj ta ni uspel in kako so bila porabljena prispevana sredstva. V primeru Zano dronov podporniki niso bili zadovoljni z informacijami, ki so jih podali avtorji kampanje, zato se je Kickstarter odločil da jim priskoči na pomoč tako, da najame novinarja, ki bo raziskal zgodbo v ozadju.

Raziskovalna naloga je bila dodeljena novinarju Marku Harrisu, ki bo poskušal ugotoviti, kaj bi avtorji kampanje lahko naredili drugače in katerim napakam bi se lahko izognili. Harris bo raziskoval tudi, ali bi lahko Kickstarter boljše izpeljal svoj del vloge. Kicstarter bo Harrisa plačal z radodarnim denarnim honorarjem in bo pred javno objavo članek pregledal, kar daje pod vprašaj objektivnost članka. Harris trdi, da Kickstarter po pogodbi nima pravice spreminjati vsebine v članku.

Pri Kickstarterju verjamejo, da bo nastali članek prispeval k izboljšanemu sistemu crowdfundinga, krepitvi skupnosti, zaupanju podpornikov in bo v pomoč tudi prihodnjim avtorjem kampanj, da bi se izognili usodnim napakam. Ob tem pa se seveda poraja vprašanje, ali lahko podobne poteze pričakujemo tudi v prihodnosti? Članek lahko pričakujemo januarja.

Video: Predstavitev Zano Dronov

YouTube

Vir: techcrunch.com

Pet Kickstarter izdelkov, ki jih lahko podarite kot poslovno darilo

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje