Kickstarter Roku postregel s številnimi presenečenji

Avtor Maruša Žibert — 10.07.2015
Komentiraj!
Rok in njegova ekipa, ki se je na Kickstarterju predstavljala z arašidovim maslom, je v teh dneh uspešno zaključila kampanjo. Ekipa je zastavljeni cilj 5.352 dolarjev dosegla v sredini junija, 232 podpornikov pa je projektu namenilo 5.859 dolarjev.
Kickstarter Roku postregel s številnimi presenečenji

Rok in njegova ekipa je v teh dneh uspešno zaključila s kampanjo Rok's 100% natural peanut butter (Vir slike: Rok´s peanut butter).

»Presenetil me je predvsem odziv iz Avstralije, Kitajske in ZDA, kljub nekoliko višji poštnini. Mislili smo, da bo največ podpore prišlo iz Slovenije in okoliških držav, zato so nas omenjeni podporniki še toliko bolj presenetili,« saj so bili mišljenja, da se številni tuji podporniki za podporo ne bodo odločili ravno na račun visoke poštnine. Po besedah Stariča je bila najugodnejša, čeprav je bila v nekaterih primerih celo dražja od samega produkta.

Avstralci prosili za nižjo poštnino

Nekateri podporniki iz Avstralije, ki so si zaželeli 100-odstotnega arašidovega masla, so jim tako pisali in predlagali, če bi lahko znižali poštnino. »Povedali smo jim, da v tem primeru ne moremo žal nič ukrepati, smo jim pa predlagali, naj se organizirajo in več prijateljev skupaj naroči produkt ali pa ga naročijo na kakšen drug naslov v tujini. Nekateri so se strinjali z našim predlogom, drugi ne, tretji so podprli projekt, a ga pozneje zavrnili,« razkrije negativne izkušnje iz najbolj vroče platforme za množično financiranje.

Poznate zgodbo Rokovega arašidovega masla? >>

Projekt v večji meri podprle ženske

»Začetni dogodek je bil prelomen, ko smo privabili Slovence in tako v nekaj dneh dosegli 70 odstotkov zastavljenega cilja. Od tam naprej je podpora stabilno in počasi rastla,« razloži 28-letnik. Med kampanjo so ugotovili, da jim bo, v kolikor bo dnevna podpora znašala vsaj 25 dolarjev, uspelo. »Bil sem izredno zadovoljen, da smo 12. dan prišli do 100 odstotkov,« ter dodaja, da je bilo med podporniki več žensk kot moških, povprečna starost pa se je vrtela od 20 do 35 let.

Zemljevid, ki razkriva od kod prihajajo podporniki kampanje Rokovega arašidovega masla (Vir slike: Rok´s peanut butter).

»Zajeli smo vse tiste, ki se ukvarjajo z zdravo hrano in želijo jesti hrano brez raznoraznih dodatkov, starše, ki jih je zanimal produkt za njihove malčke ter športnike,« saj je bogat vir vlaknin, zdravih maščob in beljakovin, po nekih študijah žlica arašidovega masla na dan zmanjšuje stopnjo holesterola.

Kampanja, polna posebnosti

Starič pravi, da je njegov projekt v več pogledih poseben Kickstarter projekt. Ne le da gre za prvi slovenski projekt na Kickstarterju iz kategorije kulinarike, posebnost ustvarja tudi doseg podpornikov. »Večinoma kampanje dosežejo 30 odstotkov podpornikov iz Kickstarterja, 70 odstotkov pa iz družbenih omrežij. V našem primeru pa je bilo razmerje 50:50,« razkrije mladi podjetnik. Prav velikan med družbenimi omrežji, Facebook, je poskrbel v njihovem primeru za izdatno število podpornikov.

Ponudbe kar kapljale

Med kampanjo so dobivali tudi ponudbe za sodelovanje. Starič pravi, da so te večinoma prihajale s strani Slovencev, in sicer za prodajo ter možnost sodelovanja. Dobili pa so tudi ponudbo iz tujine. V naslednjih tednih bodo stekla pogajanja, a Starič poudarja, da ne gre za večje trgovine ali trgovinske verige, temveč za butične trgovine. Želijo si namreč kontrole nad prodajo. »Če bo kdaj to večji posel, dobro, vendar za zdaj je v mislih vzpostavitev produkcije.«

Vas zanima, kdaj boste dobili svoje arašidovo maslo?

Razkrije pa še eno dobro novico, ki je pomembna predvsem za podpornike tega projekta: »Računamo, da bomo poslali nagrade že konec avgusta, saj se nam je vse lepo izšlo. Na to smo računali že pred kampanjo, zato smo si dali malce več časa pri nastavljanju roka dostave pri kampanji.«

»V načrtu imamo še nekaj slovenskega ...«

Pozitivne odzive dobivajo tudi zdaj, po koncu kampanje. Veseli ga, da se je produkt »prijel«. Z ekipo, ki jo opiše kot ekipo, s katero je resnično dobro sodeloval, načrtuje »še kaj slovenskega«, a v isti sapi dodaja, da je domača proizvodnja resnično draga. Pri tem misli tudi na plačilo testov, ki dosegajo ceno tudi tisoč evrov. Morda nas že v kratkem preseneti z novim slovenskim produktom.

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!