Kickstarter v letu 2012 pomagal 18 tisoč projektom

Kickstarter je v letu 2012 pomagal pridobiti denarna sredstva za zagon poslovnih idej kar 18.109 projektom iz 177 držav sveta, med njimi tudi nekaj slovenskim podjetjem! Poglejmo si zanimive statistike tega hitro rastočega spletnega omrežja, ki pomaga povezovati podjetnike in investitorje.

V letu 2012 je na Kickstarterju denarna sredstva uspešno pridobilo 18.109 projektov, ki so bili plod trdega dela 2.241.475 podjetnikov. Skupno so zbrali sredstva v višini 319.786.629 dolarjev, kar pomeni 606,76 dolarjev na minuto! Večina podjetnikov je na Kickstarterju predstavila le en projekt, kar nekaj pa je bilo tudi takih, ki so sredstva želeli pridobiti za 2 ali več projektov (570.672 podjetnikov), 10 ali več projektov (50.047 podjetnikov), nekateri pa celo za 100 ali več projektov – takih je bilo 452 podjetnikov.

Podjetniki, ki so v letu 2012 svoje projekte prijavili na Kickstarter, so prihajali iz 177 držav sveta, kar predstavlja 90 odstotkov celotnega sveta! Izmed 13 kategorij, v katerih je bilo (in je še) možno sodelovati, je bila kategorija “glasba” tista, v kateri je bilo uspešno podprtih največ projektov; v kategoriji “igričarstvo” pa so bili zaslužki najvišji – projekti v tej kategoriji so skupno zbrali kar 83 milijonov dolarjev. Več kot 1 milijon dolarjev je uspelo pridobiti 17 projektom.

Vsekakor veličastne številke, Kickstarter pa ni pomagal le tujim projektom, nekaj je bilo tudi slovenskih!

LLSTOL

LLSTOL je produkt slovenskega absolventa arhitekture Luka Ločičnika. Gre za stol, sestavljen iz dveh kosov v obliki črke L, ki je tako doma kot tudi v tujini požel ogromno zanimanja. Ločičnik je s pomočjo spletne platforme Kickstarter želel zbrati 18 tisoč dolarjev, cilj pa je na koncu presegel in zbral kar 21.956 dolarjev!

Boomerang

Boomerang je prvi izdelek na svetu, ki združuje funkcijo stojala za iPad (iPad stand) in nosilca (iPad mount) v enem samem izdelku. Ekipa podjetja XVIDA je s pomočjo Kickstarterja želela zbrati 40 tisoč dolarjev, kar je polovica zneska, potrebnega za zagon proizvodnje. Cilj so presegli, saj so zbrali kar 50.667 dolarjev!

Preberite intervju, kjer boste izvedeli več o samem nastanku izdelka: XVIDA: Od lahkomiselne ideje do 12.000 dolarjev na teden

Pivovarna Pelicon

Želite tudi vi predstaviti svoj projekt na Kickstarterju? Preverite pogoje za sodelovanje!

Na ameriški spletni platformi se je tik pred koncem leta znašel še en slovenski projekt – Pivovarna Pelicon. Mlada ekipa treh slovenskih podjetnikov je s pomočjo Kickstarterja želela zbrati 12 tisoč funtov, ker pa so zbrali manjši znesek od zastavljenega cilja (3.311 funtov), denarja žal niso dobili. Verjamemo, da podjetnikov Mateja, Tineta in Anite iz Pivovarne Pelicon to ne bo preveč oviralo pri uresničitvi zastavljenih ciljev in verjamemo, da bo pivo že kmalu teklo v potokih!

Preberite intervju: Domača pivovarna na Kickstarterju

Vir: Kickstarter

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje