Kickstarter: V štirih urah do milijona dolarjev

Uporabniki, ki so na platformi Kickstarter pripravljeni investirati v poslovne ideje, v katere srčno verjamejo, venomer premikajo meje mogočega, tokrat pa so dosegli skoraj nemogoče - v dobrih štirih urah so uspeli zbrati milijon dolarjev, in sicer za film o najstniški detektivki Veronici Mars.
Kickstarter: V štirih urah do milijona dolarjev

Kickstarter: Veronica Mars v štirih urah do milijona dolarjev (Vir slike: mashable.com)

Kristen Bell, znana filmska igralka, je že od dne, ko je v nanizanki pred nekaj leti zadnjič upodobila najstniško detektivko Veronico Mars, želela ponoviti občutke s snemanja, zato se je odločila, da bo poskušala zbrati denarna sredstva za snemanje filmske različice priljubljene nanizanke. Da bi ji to uspelo, se je poslužila povsem sodobnega načina zbiranja potrebnih sredstev – s pomočjo denarnih prispevkov svojih oboževalcev in spletne družabne platforme Kickstarter.

Da bi lahko snemanje filma steklo nemoteno, bi morala filmska ekipa zbrati 2 milijona dolarjev denarnih sredstev. In to jim je uspelo v slabih 12 urah! Zbiranje denarnih sredstev se je kljub doseženemu cilju nadaljevalo in do danes je projekt zbral že skoraj 4 milijone dolarjev, do konca zbiranja pa sta še skoraj dva tedna, zato utegne številka še močno narasti.

Želite tudi vi predstaviti svoj projekt na Kickstarterju? Preverite pogoje za sodelovanje!

Film Veronica Mars je prvi milijon zbral že v štirih urah in pol, s čimer je postal projekt, ki je v najhitrejšem času zbral milijon dolarjev! Podoben uspeh so v preteklosti doživeli še projekti Pebble Watch, ki je prvi milijon zbral v 27 urah, projekt OUYA Console, ki je za milijon dolarjev potreboval nekaj več kot 8 ur, pred nekaj tedni pa je računalniška igra Torment magično mejo milijon dolarjev presegla v 7 urah.

Uspešnost projekta Veronica Mars je zagotovo posledica močne priljubljenosti televizijske nanizanke med mladimi po celem svetu, ki so nestrpno, a zaman, pričakovali nadaljevanje snemanja nanizanke, ki se je končala leta 2007 s tretjo sezono. Takrat so oboževalci vneto sodelovali v razpravah na spletnih forumih, kasneje pa tudi na družabnih omrežjih, kot so Twitter in Facebook, kjer so iskali načine, da bi zbrali potrebna denarna sredstva za nadaljevanje snemanja nanizanke.

Hitremu uspehu zbiranja sredstev na Kickstarterju so gotovo botrovale tudi domiselne nagrade v zameno za doniranje; donator, ki je daroval 10 tisoč dolarjev, bo v filmu dobil vlogo natakarja, izrekel pa bo tudi en stavek: “Gospod, izvolite račun”; trije donatorji, ki so darovali po 8 tisoč dolarjev, pa bodo lahko poimenovali vsak svoj karakter v filmu, poleg tega bodo lahko en dan prisotni na snemanju.

Projekt je torej že zdavnaj dosegel svoj cilj, pojavlja se le še vprašanje, kako visok bo znesek, ki ga bo na koncu uspel zbrati.

Vir: Mashable in Kickstarter

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje