Kickstarter Vs. Indiegogo – kdo je večji?

Čeprav je bila spletna platforma za množično financiranje Indiegogo lansirana pred Kicstarterjem, jo je slednji po priljubljenosti in številu projektov kmalu prehitel. Jonathan in Edward sta izvedla analizo obeh crowdfunding platform in prišla do zanimivih številk.

Nekaj zanimivosti, ki sta jih odkrila Jonathan Lau in Edward Junprung:

  • Kickstarter je na svoji platformi gostil preko 110 tisoč projektov, Indiegogo pa zgolj 44 tisoč. Pa je temu res tako? Niti ne. Indiegogo namreč briše vse neuspele projekte. Število vseh projektov na Indiegogo znaša preko 142 tisoč.
  • Indiegogo je do sedaj zbral približno 98 milijonov dolarjev, medtem ko je Kickstarter zbral kar šest krat več – 612 milijonov dolarjev.
  • Kickstarter je imel kar 40 projektov, ki so presegli 1 milijon dolarjev zbranih sredstev. Indiegogo je gostil le tri take projekte.
  • Platformi se razlikujeta tudi po kategorijah. Indiegogo ima namreč več kategorij, med drugimi tudi živali, skupnost, izobrazba, okolje, zdravje, politika, vera, majhna podjetja in šport.

Še nekaj primerjav med Indiegogo in Kickstarterjem:

Indiegogo Kickstarter
Trenutno aktivni projekt 4.348 3.597
Objavljeni projekti v kategoriji stripi 356 2.955
Objavljeni projekti v kategoriji ples 736 1.452
Objavljeni projekti v kategoriji moda 509 3.932
Objavljeni projekti v kategoriji Film & Video 13.200 28.668
Zbran denar v kategoriji igre (v milijonih dolarjev) 4,82 161,54
Zbran denar v kategoriji tehnologija 29,42 76,69
Zbran denar v kategoriji pisanje 3,261 36,05

Bo Kickstarter povozil Indiegogo?

Medtem ko je Kickstarter označen kot crowdfunding platforma številka ena, pa to še ne pomeni, da Indiegogo dela nekaj narobe. Indiegogo je platforma, ki ima manj ovir za vstop in podjetnikom omogoča bolj fleksibilno zbiranje sredstev.

Vir: techcrunch.com

 

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje