Kitajska senzacija napada Ameriko

Avtor Maruša Žibert — 18.02.2015
Komentiraj!
Kitajski gigant Xiaomi, ki izdeluje pametne telefone, se odločno podaja na ameriški trg. Znotraj ameriškega trga, kjer je konkurence na pretek, bo svoje napravice predstavljalo prek spletne trgovine. A tiste, ki si jih potrošniki najbolj želijo, ne bo možno kupiti.
Kitajska senzacija napada Ameriko

Na sliki Lei Jun, ki je na čelu podjetja Xiaomi (Vir slike: YouTube).

Spletna trgovina bo na voljo v naslednjih mesecih, a na njej tistih mamljivih napravic, ki gredo na Kitajskem kot za med, ne bo moč kupiti. Namesto pametnih telefonov in tablic bo na spletni trgovini Xiaomija možno kupiti fitnes zapestnice in slušalke. Za zdaj.

Pametnih telefonov (še) ne nameravajo prodajati

Kot je Xiaomijev soustanovitelj Bin Lin povedal na posebnem dogodku, ki ga je podjetje priredilo v San Franciscu, trenutno nimajo namena prodajati svojih pametnih napravic prek spleta. Kljub temu pa si hitro rastoče podjetje že ogleduje ameriški trg.

Pohod v ZDA za večjo prepoznavnost

Hugo Barra, ki se je leta 2013 pridružil uspešni zgodbi Xiaomija, pravi, da je spletna trgovina nekakšen eksperiment Xiaomija. Želijo si dvigniti prepoznavnost znamke. Želijo si tudi odzivov Američanov, kar bi jim pomagalo pri nadaljevanju poti. Morda tudi za uspešnejši prodor na druge trge. Xiaomi namreč še letos načrtuje razširitev, med njimi bo tudi Brazilija.

Se lahko vmeša še OnePlus?

Previden pristop, ki ga ima podjetje v usmerjanju na čezatlantski trg, je za marsikaterega Američana, ki si želi še večje konkurence na svojem domačem teritoriju, veliko razočaranje. A čas, vse dokler se ne začnejo predstavljati tudi s pametnimi telefoni in tablicami, bi lahko izkoristila druga podjetja. Morda se v naslednjih mesecih na ameriški trg aktivneje poda še drugi vse bolj prepoznavni kitajski proizvajalec pametnih telefonov OnePlus.

100 milijonov uporabnikov v le nekaj letih

Xiaomi se trenutno predstavlja na osmih trgih. Za svoj uspeh pa se lahko zahvali predvsem uspešnemu posnemanju Appla in Samsunga. Samo lani je prodal okoli 61 milijonov pametnih telefonov, kar predstavlja trikratno povečanje prodaje glede na leto prej. Njihove napravice gredo kot za med, pred kratkim so v samo enem dnevu prodali 1,1 milijonov pametnih telefonov. Prodaja na domačih tleh jim vsekakor prinaša izjemne rezultate, sicer pa naj bi bilo po njihovih podatkih po svetu že več kot 100 milijonov uporabnikov Xiaomijevih napravic.

Xiaomi stavi tudi na cenovno dostopnost

Gre za mlado podjetje, ki se je na trgu pojavilo šele leta 2011. Njegova posebnost je, da so pametni telefoni v njihovi ponudbi, ki so mimogrede na las podobni Applovim in Samsungovim napravicam, cenovno bolj dostopni od konkurence. Cenovni rang Xiaomijevih pametnih telefonov se giblje od 95 do 280 dolarjev.

Kolikšen kos pogače?

Podatki, ki kažejo, kolikšen delež ima Xiaomi, se precej razlikujejo. Po nekaterih podatkih naj bi Xiaomi na Kitajskem prodal več pametnih telefonov kot Apple ali Samsung, spet drugi, na primer od analitičnega podjetja Canalys, pa nakazujejo, da je Apple na Kitajskem prodal več telefonov kot katerokoli podjetje v zadnjem četrtletju leta 2014. Gre torej za obdobje, ko je Apple predstavil najnovejša modela.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!