Kitajski iskalnik Baidu v bitki s »klikanjem«

Iskalnik Baidu se srečuje z visokim odstotkom lažnih klikov na spletne oglaševalce.
Kitajski iskalnik Baidu v bitki s »klikanjem«

Rešitev za lažne klike?

V svetu spletnega marketinga poznamo več načinov plačevanja oglasnega prostora. Eden izmed takih je plačilo na klik in se zaračuna, ko uporabnik klikne na določeno pasico.

T.i. click fraud problem se pojavi, ko uporabniki namerno klikajo na oglase, brez želje po nakupu izdelkov. To naj bi bil tudi zelo pogost in organiziran korak konkurenčnih oglaševalcev, saj na tak način zvišujejo stroške ostalim akterjem v panogi.

Zadnji podatki kažejo, da so »klik« prevare zelo pogoste na kitajskem iskalniku Baidu. Lažnih naj bi bilo kar 34% vseh klikov, medtem ko jih ima Google 24%. To naj bi vodilo v preklic nekaterih oglaševalskih pogodb z Baidu iskalnikom in selitvijo na Google. 

V kontekst teme spada tudi novica o projektu  FraudWall. Gre za program, ki naj bi omejil lažne klike, med razvojno ekipo pa najdemo tudi inženirja, ki je delal na projetu GMail. Google naj bi že izrazil željo po sodelovanju.

Vir:  VentureBeat

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje