Kje se vidite čez pet let?

Avtor — 13.01.2015
Morda se ne sliši kot pretirano zakomplicirano vprašanje, a odgovor, ki ga boste podali, je ključen. Zastavil vam ga bo vaš bodoči delodajalec, vaš odgovor pa bo pomembno vplival na to, ali boste razgovor uspešno zaključili ali ne.
Kje se vidite čez pet let?

Kaj svetujejo strokovnjaki (Vir slike: twobee, FreeDigitalPhotos.net 1).

Namen teh vprašanj je, da delodajalec ugotovi, ali kandidat išče kariero ali le delo. Obenem se bo prepričal, ali so cilji kandidata kompatibilni s cilji delodajalca in ali ima resničen načrt za svojo prihodnost, je prepričan David Wishon iz Monster Talent Fusion.

Vaš odgovor bo bodočemu delodajalcu dal tudi informacije o vaši delovni etiki, odnosu do dela in morebitni lojalnosti. Saj veste, vsak delodajalec si želi lojalnih delavcev.

Zavedajte se, da se stvari lahko spremenijo

Kaj svetujejo strokovnjaki? Svetujejo, da se ne zapletate v dolgoročne načrte. Delodajalcu dajte občutek, da ste se pripravili na to vprašanje in imate izoblikovane iztočnice. Dajte mu tudi vedeti, da ste prilagodljivi. Vsi razumejo, da se lahko stvari v tako dolgem časovnem obdobju spremenijo, zato ustvarite neko ravnotežje med tem, kje želite biti čez nekaj let, in dejstvom, da se lahko stvari spremenijo.

Zakaj ni dobro, da prirejate resnico na razgovoru za službo >>

Podajte realne napovedi, sicer vas delodajalec ne bo jemal resno

Pri odgovarjanju ne nastopajte preveč ambiciozno. Dobro je, da omenite svoje želje, a ne pretiravajte z izjavami, da boste postali izvršni direktorji najbolj uspešnih podjetij, če ste se prijavili za neko povprečno delovno mesto. Delodajalec vas ne bo jemal resno.

Ne ogrožajte njegovega mesta

Bodoči delodajalec ne želi slišati, da boste v enem letu napredovali na višje delovno mesto in morda celo ogrozili njegov položaj. Ne ogrožajte s svojimi besedami kariere nikogar; pojasnite mu, da bo za napredek preteklo nekaj časa in predvsem veliko truda. Šele nato boste napredovali.

Zakaj bi vlagali v delavca, ki ima tako ali tako drugačne načrte?

Poudarite, da ste pripravljeni delati tako na osebnem kot profesionalnem razvoju v želji po napredku na svoji karierni poti. Dajte mu vedeti, da ste lojalni in da ste se pripravljeni predati delu v podjetju za naslednjih pet let. Podjetja namreč veliko vlagajo v delavce, tako z vidika časa, denarja kot tudi izobraževanja, zato ne želijo slišati, da bo njihova investicija, torej delavec, odšel po letu ali dveh. Zato je dobro, da se izognete odgovorom, v katerih pojasnjujete, katero podjetje vam predstavlja sanjsko delovno mesto (če le to ni podjetje, v katerem trenutno opravljate razgovor).

Bodoči delodajalci želijo slišati, kako se podjetje in delovno mesto, za katerega konkurirate, prepleta z vašimi dolgoročnimi cilji. Pri odgovarjanju poskrbite, da bo temelj vaših odgovorov povezan z delovnim mestom, za katerega se potegujete. Povejte, kako želite doseči napredek in svojo rast prek podjetja.

Ko vam bodoči delodajalec postavi to vprašanje, lahko prevzamete pobudo in ga povprašate, kakšno delovno mesto oziroma kakšen razvoj si sam predstavlja čez pet let. To vam bo pomagalo pri kreiranju vaših odgovorov.

S svojim odgovorom mu boste dali občutek navdušenosti in ambicioznosti, zato vam v tem primeru delovno mesto, za katerega ste opravili razgovor, ne more uiti.

Oznake: , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial.

Preberite več >>
Vse za podjetje