Kje se vidite čez pet let?

Morda se ne sliši kot pretirano zakomplicirano vprašanje, a odgovor, ki ga boste podali, je ključen. Zastavil vam ga bo vaš bodoči delodajalec, vaš odgovor pa bo pomembno vplival na to, ali boste razgovor uspešno zaključili ali ne.
Kje se vidite čez pet let?

Kaj svetujejo strokovnjaki (Vir slike: twobee, FreeDigitalPhotos.net 1).

Namen teh vprašanj je, da delodajalec ugotovi, ali kandidat išče kariero ali le delo. Obenem se bo prepričal, ali so cilji kandidata kompatibilni s cilji delodajalca in ali ima resničen načrt za svojo prihodnost, je prepričan David Wishon iz Monster Talent Fusion.

Vaš odgovor bo bodočemu delodajalcu dal tudi informacije o vaši delovni etiki, odnosu do dela in morebitni lojalnosti. Saj veste, vsak delodajalec si želi lojalnih delavcev.

Zavedajte se, da se stvari lahko spremenijo

Kaj svetujejo strokovnjaki? Svetujejo, da se ne zapletate v dolgoročne načrte. Delodajalcu dajte občutek, da ste se pripravili na to vprašanje in imate izoblikovane iztočnice. Dajte mu tudi vedeti, da ste prilagodljivi. Vsi razumejo, da se lahko stvari v tako dolgem časovnem obdobju spremenijo, zato ustvarite neko ravnotežje med tem, kje želite biti čez nekaj let, in dejstvom, da se lahko stvari spremenijo.

Zakaj ni dobro, da prirejate resnico na razgovoru za službo >>

Podajte realne napovedi, sicer vas delodajalec ne bo jemal resno

Pri odgovarjanju ne nastopajte preveč ambiciozno. Dobro je, da omenite svoje želje, a ne pretiravajte z izjavami, da boste postali izvršni direktorji najbolj uspešnih podjetij, če ste se prijavili za neko povprečno delovno mesto. Delodajalec vas ne bo jemal resno.

Ne ogrožajte njegovega mesta

Bodoči delodajalec ne želi slišati, da boste v enem letu napredovali na višje delovno mesto in morda celo ogrozili njegov položaj. Ne ogrožajte s svojimi besedami kariere nikogar; pojasnite mu, da bo za napredek preteklo nekaj časa in predvsem veliko truda. Šele nato boste napredovali.

Zakaj bi vlagali v delavca, ki ima tako ali tako drugačne načrte?

Poudarite, da ste pripravljeni delati tako na osebnem kot profesionalnem razvoju v želji po napredku na svoji karierni poti. Dajte mu vedeti, da ste lojalni in da ste se pripravljeni predati delu v podjetju za naslednjih pet let. Podjetja namreč veliko vlagajo v delavce, tako z vidika časa, denarja kot tudi izobraževanja, zato ne želijo slišati, da bo njihova investicija, torej delavec, odšel po letu ali dveh. Zato je dobro, da se izognete odgovorom, v katerih pojasnjujete, katero podjetje vam predstavlja sanjsko delovno mesto (če le to ni podjetje, v katerem trenutno opravljate razgovor).

Bodoči delodajalci želijo slišati, kako se podjetje in delovno mesto, za katerega konkurirate, prepleta z vašimi dolgoročnimi cilji. Pri odgovarjanju poskrbite, da bo temelj vaših odgovorov povezan z delovnim mestom, za katerega se potegujete. Povejte, kako želite doseči napredek in svojo rast prek podjetja.

Ko vam bodoči delodajalec postavi to vprašanje, lahko prevzamete pobudo in ga povprašate, kakšno delovno mesto oziroma kakšen razvoj si sam predstavlja čez pet let. To vam bo pomagalo pri kreiranju vaših odgovorov.

S svojim odgovorom mu boste dali občutek navdušenosti in ambicioznosti, zato vam v tem primeru delovno mesto, za katerega ste opravili razgovor, ne more uiti.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje