Kje se vidite čez pet let?

Morda se ne sliši kot pretirano zakomplicirano vprašanje, a odgovor, ki ga boste podali, je ključen. Zastavil vam ga bo vaš bodoči delodajalec, vaš odgovor pa bo pomembno vplival na to, ali boste razgovor uspešno zaključili ali ne.
Kje se vidite čez pet let?

Kaj svetujejo strokovnjaki (Vir slike: twobee, FreeDigitalPhotos.net 1).

Namen teh vprašanj je, da delodajalec ugotovi, ali kandidat išče kariero ali le delo. Obenem se bo prepričal, ali so cilji kandidata kompatibilni s cilji delodajalca in ali ima resničen načrt za svojo prihodnost, je prepričan David Wishon iz Monster Talent Fusion.

Vaš odgovor bo bodočemu delodajalcu dal tudi informacije o vaši delovni etiki, odnosu do dela in morebitni lojalnosti. Saj veste, vsak delodajalec si želi lojalnih delavcev.

Zavedajte se, da se stvari lahko spremenijo

Kaj svetujejo strokovnjaki? Svetujejo, da se ne zapletate v dolgoročne načrte. Delodajalcu dajte občutek, da ste se pripravili na to vprašanje in imate izoblikovane iztočnice. Dajte mu tudi vedeti, da ste prilagodljivi. Vsi razumejo, da se lahko stvari v tako dolgem časovnem obdobju spremenijo, zato ustvarite neko ravnotežje med tem, kje želite biti čez nekaj let, in dejstvom, da se lahko stvari spremenijo.

Zakaj ni dobro, da prirejate resnico na razgovoru za službo >>

Podajte realne napovedi, sicer vas delodajalec ne bo jemal resno

Pri odgovarjanju ne nastopajte preveč ambiciozno. Dobro je, da omenite svoje želje, a ne pretiravajte z izjavami, da boste postali izvršni direktorji najbolj uspešnih podjetij, če ste se prijavili za neko povprečno delovno mesto. Delodajalec vas ne bo jemal resno.

Ne ogrožajte njegovega mesta

Bodoči delodajalec ne želi slišati, da boste v enem letu napredovali na višje delovno mesto in morda celo ogrozili njegov položaj. Ne ogrožajte s svojimi besedami kariere nikogar; pojasnite mu, da bo za napredek preteklo nekaj časa in predvsem veliko truda. Šele nato boste napredovali.

Zakaj bi vlagali v delavca, ki ima tako ali tako drugačne načrte?

Poudarite, da ste pripravljeni delati tako na osebnem kot profesionalnem razvoju v želji po napredku na svoji karierni poti. Dajte mu vedeti, da ste lojalni in da ste se pripravljeni predati delu v podjetju za naslednjih pet let. Podjetja namreč veliko vlagajo v delavce, tako z vidika časa, denarja kot tudi izobraževanja, zato ne želijo slišati, da bo njihova investicija, torej delavec, odšel po letu ali dveh. Zato je dobro, da se izognete odgovorom, v katerih pojasnjujete, katero podjetje vam predstavlja sanjsko delovno mesto (če le to ni podjetje, v katerem trenutno opravljate razgovor).

Bodoči delodajalci želijo slišati, kako se podjetje in delovno mesto, za katerega konkurirate, prepleta z vašimi dolgoročnimi cilji. Pri odgovarjanju poskrbite, da bo temelj vaših odgovorov povezan z delovnim mestom, za katerega se potegujete. Povejte, kako želite doseči napredek in svojo rast prek podjetja.

Ko vam bodoči delodajalec postavi to vprašanje, lahko prevzamete pobudo in ga povprašate, kakšno delovno mesto oziroma kakšen razvoj si sam predstavlja čez pet let. To vam bo pomagalo pri kreiranju vaših odgovorov.

S svojim odgovorom mu boste dali občutek navdušenosti in ambicioznosti, zato vam v tem primeru delovno mesto, za katerega ste opravili razgovor, ne more uiti.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje