Klepetalni robot Trim uporabnikom prihranil že 6 milijonov dolarjev

Avtor Urška Honzak — 05.08.2016
Komentiraj!
Thomas Smyth in Daniel Petkevich sta razvila klepetalnega robota Trim, da bi nehala plačevati pozabljene drage naročnine. V sedmih mesecih je robot pomagal že več kot 50 tisoč uporabnikom prihraniti 6,3 milijone dolarjev. Zdaj se podjetje spogleduje z novimi izzivi.
Klepetalni robot Trim uporabnikom prihranil že 6 milijonov dolarjev

Klepetalni robot Trim se bo razvil v osebnega finančnega svetovalca, ki bo uporabnikom pomagal prihraniti denar. (Vir slike: Pixabay)

Klepetalni robot Trim lahko dostopa do računov uporabnikov več kot 20 bank in namesto uporabnikov prekliče nezaželene naročnine na različne storitve.

V zagonskem podjetju Trim iz San Francisca, ki je razvilo omenjenega klepetalnega robota, so zaposleni le štirje ljudje. Podjetje je pred kratkim pridobilo 2,2 milijona dolarjev semenskega kapitala.

Poleg tega je robot Trim po novem dostopen tudi prek storitve Facebook Messenger (pred tem je bil omejen le na kratka sporočila SMS).

Po začetnem uspehu podjetje Trim želi s pomočjo pridobljenih sredstev svoj izdelek razviti v smeri nadaljnje pomoči uporabnikom. Pred kratkim so se v podjetju po besedah direktorja Thomasa Smytha odločili, da se bo klepetalni robot Trim razvil v osebnega finančnega svetovalca, ki bo poskušal nadomestiti mobilno bančništvo.

Smyth pravi, da je vsem finančnim vprašanjem, možnostim in odločitvam skupno dejstvo, da bi ljudje raje videli, da bi jih namesto njih sprejel nekdo drug, medtem ko bi se sami ukvarjali s čim drugim.

Trim bo tako uporabnikom povedal, koliko denarja so porabil v prejšnjem mesecu, hkrati pa jih bo opozoril tudi na roke za plačilo posameznih računov ali prihajajoče kazni za zamujena plačila.

Smyth si želi, da bi robot Trim opravljal naloge, ki jih banke zaradi lastnih interesov ne želijo opravljati – banka svojih uporabnikov na primer ne opozori, da morajo poravnati svoje obveznosti, saj jim lahko nato zaračunajo negativne obresti ali kazen.

Po Smythovih besedah v podjetju Trim iščejo priložnosti za svojega klepetalnega robota na področjih, kjer se interesi finančnih ponudnikov in njihovih uporabnikov ne skladajo v celoti. Meni tudi, da se v okviru tega področja odpirajo različne možnosti za nova zagonska podjetja.

Vir: VentureBeat

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!