Klik prevare na Facebooku

Avtor Ursa Kostic — 23.06.2009
Komentiraj!
V letošnjem letu Facebook načrtuje povečanje svojih prihodkov na 550 milijonov dolarjev, kar je skoraj dvakrat več kot v letu 2008. Večji del prihodkov dobi od majhnih oglaševalcev, ki pa se v zadnjem času pritožujejo zaradi klik prevar, s katerimi se soočajo na strani.
Klik prevare na Facebooku

Tudi na facebooku niste varni pred goljufijami.

Na spletni strani WickedFire je mogoče prebrati različne pritožbe oglaševalcev, ki se nanašajo na preveliko število s strani Facebooka prikazanih klikov na njihove oglase, saj z drugimi programi za sledenje, kot sta Prosper202 in Apache logs, zaznajo kar za 20 do 100 odstotkov manjše število klikov.

V tem primeru ne gre za standardne klik goljufije, kljer je prikazano večje število klikov od dejanskega in s katerimi se oglaševalci soočajo že dalj časa, saj Facebook  evidentira in oglaševalcem tudi zaračuna za klike, ki sploh niso nikjer zabeleženi.

Stanje se po mnenju nezadovoljnih oglaševalcev ne izboljšuje, zato so nekateri že prekinili sodelovanje s Facebookom in menijo, da bi bilo potrebno tudi pravno ukrepati.

Na Facebooku so bili do nedavnega do problema precej brezbrižni, čeprav pravijo, da so se problema lotili in že izvajajo ustrezne ukrepe.

 

Vir: TechCrunch

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!