Klik prevare na Facebooku

V letošnjem letu Facebook načrtuje povečanje svojih prihodkov na 550 milijonov dolarjev, kar je skoraj dvakrat več kot v letu 2008. Večji del prihodkov dobi od majhnih oglaševalcev, ki pa se v zadnjem času pritožujejo zaradi klik prevar, s katerimi se soočajo na strani.
Klik prevare na Facebooku

Tudi na facebooku niste varni pred goljufijami.

Na spletni strani WickedFire je mogoče prebrati različne pritožbe oglaševalcev, ki se nanašajo na preveliko število s strani Facebooka prikazanih klikov na njihove oglase, saj z drugimi programi za sledenje, kot sta Prosper202 in Apache logs, zaznajo kar za 20 do 100 odstotkov manjše število klikov.

V tem primeru ne gre za standardne klik goljufije, kljer je prikazano večje število klikov od dejanskega in s katerimi se oglaševalci soočajo že dalj časa, saj Facebook  evidentira in oglaševalcem tudi zaračuna za klike, ki sploh niso nikjer zabeleženi.

Stanje se po mnenju nezadovoljnih oglaševalcev ne izboljšuje, zato so nekateri že prekinili sodelovanje s Facebookom in menijo, da bi bilo potrebno tudi pravno ukrepati.

Na Facebooku so bili do nedavnega do problema precej brezbrižni, čeprav pravijo, da so se problema lotili in že izvajajo ustrezne ukrepe.

 

Vir: TechCrunch

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje