Klik prevare rastejo

Avtor Egon Ravbar — 07.03.2008
Komentiraj!
V letu 2007 so glede na preteklo leto porasle za 15 odstotkov.
Klik prevare rastejo

Sodeč po karti nezanemarljiv del tovrstnega kriminala izhaja iz Južne Amerike.

Nekateri oglasi na spletu so plačani na klik, to pa pomeni, da oglaševalec lastniku oglasnega prostora plača le takrat, ko obiskovalec portala klikne na reklamo. Vendar se oglaševalci srečujejo s problemom tako imenovanih klik prevar. To pomeni, da določena oseba, avtomatizirana skripta ali računalniški program klika na oglas, zgolj z namenom ustvarjanja zaslužka, interes za oglaševani produkt pa je ničen. Početje je zakonsko prepovedano, opravljenih pa je bilo tudi nekaj aretacij. Velikokrat se načina poslužujejo konkurenti, ko ena stran želi drugi oklestiti bančni račun oziroma zmanjšati učinkovitost oglaševanja.

Click Forensics je opravil raziskavo, ki kaže, da je bilo v lanskem letu kar 16,6 odstotka vseh klikov na spletu goljufivih. AdSense (Google) in Yahoo Publisher Network sta občutila še večjo porast klik goljufij, ki so za leto 2007 znašale kar 28,4 odstotka. To pomeni, da je vsak tretji klik na Googlov oz. Yahoojev oglas sleparski.

Click Forensics je objavil tudi zanimivo študijo, ki natančno prikaže od kod na svetu izvira največ prevar. Države kot so Indija (4,3%), Nemčija (3,9%), Južna Koreja (3,7%) in Mehika imajo največ tovrstnega kriminala. Za slikovni prikaz kliknite na sliko.


Vir: TechCrunch

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice