Kljub rekordnemu zaslužku delnice Amazona upadajo
Kljub rekordnemu zaslužku delnice Amazona upadajo (Vir slike: lifehacker.com)
Amazon je objavil najnovejše poslovne rezultate, ki so pokazali, da je bil zaslužek ameriškega giganta v zadnji četrtini preteklega leta rekorden. 482 milijonov dolarjev dobička je največ, kot je podjetje pod vodstvom Jeffa Bezosa zaslužilo od zadnje četrtine leta 2010 dalje, ko je podjetje prav tako doseglo rekordni zaslužek – ta je tedaj znašal 416 milijonov dolarjev.
Kljub dobrim novicam podjetje po objavi poročila ni zabeležilo rasti vrednosti delnic
Prav nasprotno – njihova vrednost je takoj po objavi rezultatov upadla za 13 odstotkov. Analitiki ugibajo, da razlog za upad vrednosti delnic tiči v previsokih pričakovanjih delničarjev oziroma v prenizki rasti dobička podjetja Amazon.
Če naj bi dobiček na delnico znašal 1,56 dolarja, je ta v zadnji četrtini znašal le okoli 1,00 dolarja na delnico, torej je bil precej pod pričakovanji. Podobno je bilo tudi z dobičkom: kljub temu, da je bil ta rekorden, pa so delničarji pričakovali precej višji znesek: šele med 546 in 754 milijoni dolarjev dobička bi zadostilo njihovim pričakovanjem.
K nižjemu zaslužku so botrovala Amazonova večna vlaganja v dejavnost
Amazon se od tekmecev že dolgo razlikuje predvsem v tem, da izjemno velik odstotek svojega dobička reinvestira v rast in razvoj podjetja. Tako je bilo tudi tokrat, ko so se zaradi velikih vlaganj sredstev v poslovanje stroški močno povečali. Po nekaterih podatkih naj bi narasli celo za 20 odstotkov.
Amazonove spletne storitve v zadnjem času v precejšnjem porastu
Iz podjetja Amazon so še razkrili, da dobre poslovne rezultate dosega tudi njihova podružnica AWS (Amazonove spletne storitve oz. Amazon Web Servises), ki skrbi za storitve v oblaku. V zadnji četrtini preteklega leta je ta dosegla precejšen porast v prometu – v primerjavi z letom poprej je namreč zabeležila kar 69 odstotno rast.
Vir: Venturebeat.com
Tudi storitev, ki ponuja brezplačno dostavo kupljenih izdelkov in neomejeno uporabo vsebin, med katere podjetje uvršča elektronske knjige, serije in filme, privablja vse več naročnikov. Pred meseci je Jeff Bezos sicer že napovedal, da bo do leta 2020 polovica ameriških gospodinjstev naročenih na to storitev.